skolval idag..


en bild från sommaren

godmorgon, har ni sovit gott?
det har jag gjort, inte pigg fast jag somnade tidigt igår med. idag ska vi ha skolval, inte alls så roligt. jag gillar inte alls sånt här, jag kommer nog alldrig förstå mig på sånt som till hör valet. men får gå och lyssna och rösta på något som värkar bra helt enkelt.

sen när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra har inget planerat då heller. har inte tid att sitta här hela tiden måste fixa mig och iväg ut till bussen. hatar att åka just min buss, jobbiga ungar på den.

ska ni göra något speciellt i skolan, jobbet eller hemma?

Kommentarer

God morgon :D

allt bra idag? :)

jag vet inte ;)



hah, hoppas du får en bra dag idag iallafall :) <3

Sv: Jodå, det är bara fint. Händer idag? :-)

Sv: Samma här! Haha. :-)

Jag måste städa hemma : /

haha, tack :D

Fin blogg! :) :)



Kommentera gärna min!

Idag blir det jobb all day long!

fin bild på dig!

Haha jag hatar också valet! Vad gör du?

fin bild :)

:)

sv: härligt:) vad händer idag?:)

Vi ska ha skolval på torsdag :)



Svar: Godmorgon! :D

sv: ingen hemsida! jag känner en som har eget företag! men jag fick dem billigare för att jag känner honom.. Haha, ibland är det bra att ha kontakter ;)

Vi har skolval imorgon :D

Jag försöker alltid undvika att åka buss de tider jag vet att det är mycket skolelever på, haha. De ska bara väsnas & spela tuffa!

sötig bild:)

ha en bra dag i skolan:)

jag ska plugga matte hela dagen:(

Det är inte så svårt med skolval, bara ta det som känns bra :)



SV: Vad skönt, vi har läxor men jag hinner med dom på lektionerna :D

HA EN AWESOME DAG, tänker på dig gumman!

<33333333333333333333

jag skriver lite då och då =)

vilka ska du rösta på då ?;)

Fiin blogg du har :)

söta :)

Sv; jag gör inte så mycket =) alt bra idag dah ??? =) fin blogg!

ska bara söka lite jobb och chilla här hemma idag.. :P

Jag sov i en källare inatt. Inte kul. Hatar Harry!

Sv; jag gör inte så mycket =) alt bra idag dah ??? =) fin blogg!

Sv: de är härligt att höra, jodåhär är det bara fint :)

va händer idag då?

Läser din blogg och den är helt okej faktiskt :)

Läs gärna också min blogg och kommentera och ge synpunkter :)!

Hehehe:$

:) händer idag då?

Kolla in mitt gratis erbjudande..

svar: yes ;D ska du göra efter skolan då? :)

Gillar verkligen din blogg :)! Kommentera med en fråga ;)

aw söto! vill träffa dig också ♥

jag ska plugga här hemma och sen ha fotosession med syster :)

svar: ska söka lite jobb nu, sen chilla, och ska ut och springa ett tag i eftermiddag/kväll :)

svar: yes ;D ska nog sova tidigt ikväll också, blev helt plötsligt svin trött :S

svar: okej, vrf inte? :(

*snygg blogg! :)*

Vi ska på roadtrip med universitetet till någon föreläsning om en tävling vi ska vara med i !

Hej jag mår toppen =) vad gör du?

Hahaha, jag kommer ihåg när man hade skolval... gud va fånigt det känns när man tänker tillbaka på det :)























Follow my on Bloglovin







Trackback