snart närmar det sig kvällen


foto: någon i klassen
modell: Beatrice, Elin, Viktoria & Beatrice (jag)

sitter hemma hos mig, och moa kom kanske för någon timme sen. vi har typ inte gjort något, en riktigt seg dag. men senare mot fem ska vi hem till henne, hon ska vara barnvakt åt olivia. och sen ska vi upp på hemse och vara med några flera vänner. det är vad som är planerat för kvällen, sen får vi se om det blir ändrade planer eller inte.

gillar bilder, på mig och två klass kompisar. något jag vill ha är en STUDIO fast det kostar ju lite perngar kan man säga. men det är bara att bäörja samla nu, eller?

vad har ni för mysiga planer för denna lördags kväll?

Kommentarer

hihi :) händer ikväll då?

Hur mår dudå? :)

Svar: Tack! :D

yes :)

VArsågod du!: S

mina planer är att äta tacos i tvsoffan till nån film (y)

massa kramar söta!

sv: Tack så mycket! :)<3

Rösta på mig jag är nr 1

http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2010/september/finalisterna-i-veckansblogg.html#comment

okej ;)

aa sj?

svar: är det din kissemiss? ^^

det är toppen med mig, vad görs? :D

va bra då :)

Vad med och anmäl dig till dagens blogg i min blogg :)

Coola bilder :D

härligt!

sv: Tack tack :)

men sån sak som sitter i hjärtat eller va de nu e^^.

sv: hehe varsågod ^^



har din dag börjat bra då ? (:

oj men tack!

Låter som en skön lördagskväll :) Härliga bilder!

Okej!

sv. aah ;p

härliga bilder!

SV; Okej ?

Hej! Super fin blogg du har, puss :)

haha tycker inte ja (A)

härliga bilder! :D

händer ikväll?

sv: hehe jodå (:

- ja :)

händer imorgon då?

sv. joodå :) söta!

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

hehe, jag har en studio (A'

följa varann via bloglovin?

gå gärna in på min blogg och rösta vad jag bör ha för klänning på min 18-års dag, ska ha middag hemma med mina bästa vänner och släkt sedan krogen. 1

länka till någon sygg klänning du har sett på nätet eller beskriv någon du sett på stan!



vad tror du jag kommer passa bäst i?!

den som får mig mest inspirerad och gör så att jag köper just den klänning som den skrivit får en länk på min blogg! :)



kramar Anja

hej :)

skulle va kul om du var med och röstade om veckans tema på våran blogg :)

kram!

Fin blogg.

vad tycker du om min nya design?:)

Åh studiofotografering är kul! :D

sv: Tack :) Allt bra med dig?

kram























Follow my on Bloglovin







Trackback