sommar när det är höst?

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

det är verkligen underbart väder, blåser bara lite för mycket. men känns exakt som en sommar dag, pappa är ute och klipper gräset och det är en sommar dag för mig just.ska snart äta när maten är klar, i ugnen. sen vet jag inte vad som händer, det är ju ännu långt kvar tills idol.  (men om man har roligt går det fort)

en rätt tråkig bil, men så här fint väder har vi på  Gotland just nu. har ni lika bra väder som oss? jag har inte så mycket mer att säga för till fället. nuuu, blir det att fixa fram lite bestik och sånt och äta mat.

vad händer ikväll för er, och har ni fint väder?




Kommentarer

sv; sådär..

-här äre ganska fint väder för en gångsskull, har ösregnat hela dagen :(

svar: joo det är sant XDDDD

Men jag skulle lätt kunna köpa i de modellerna också. =)



Kram

vad gör du? <3

sv; jorrå dock kallt :(

så har tänt massa ljus :)

Fin bild!

samma <3

sv; hihiokej:)

Tur att alla kan tycka olika!;)

SV: Åh va bra! jag har nog bestämt mig att satsa på den kameran! :)



Åh va kul att ni har fint väder. Just nu är det ganska fint ute, men kallt. Vart bor du?

sv: Hehe ah :D

sv. ingenfara :D

gör du?

vill se idol nu ;:D

Vad härligt med sommarväder! :D

allt bra idag då :)?

sv: jahrå:)^^

yes :)

sv; ao :P

-händer till helgen då?

sv. vet nt :P

Sv; Min dag har varit toppen =) vad gör du? =)

sv; okej kul :)

-nja vet inte riktigt men blir nog att åka till min pojke :)

sv: jaa! ska du göra i helgen då? :)

sv: jaha:D OJ vi hade dunderoväderhär, åskad eoch allt!

Svar: mm :P

Hej, jag jobbar igenom min blogg med att få sålt sexleksaker. Och undrar om du vill bli min medarbetare? Gå in på min blogg och klicka på bannern och bli medlem där. Ju fler det bli ju mer pengar tjänar du :) Kraamar

absolut det tycker jag :)

allt kan inte falla alla i smaken ^^

härligt blå himmel. här i umeå har vi regn :(

Jag ska städa, plugga och ta en promenad.

Allt bra annars?

Kram

allt bra? :D

va gärna med i dagens

Oh snygg blogg!! :)

hej allt bra idag? :)

sv: :D

sv: nej, här har det regnat i stort sett i 2 dagar ;P

Sv; Japp och en utav dom 3 killarna som gjort de på killen som är försvunnen går i min klass... och han har smällt till min bror förr också! :O

Inte mycket kom nyss innanför dörren :) Själv? :)

Btw: fin blogg :D

en timme ;)

sv: hihi:D Men det vore ju fett kul att se(A) Expandera sig lite, du har ju en kamera så:D haha, det var typ "fint" förut. Nu är det typ mörkt... snacka om att hösten är här när det är kolsvart klockan åtta:( ♥

Nej, uppe i norrland är det kallt och blåsigt nu, riktigt höstväder :(

spöregnat hela dagen tyvärr, inte så roligt med utegympa då :(

Hos mig regnar det heeeela tiden haha (:

Ikväll blir det lite mer plugg och idol. Och vädret är inte så bra här, blåsigt och grått...

jo bara fint, ad gör du då? :)

ösregn .. men det är mysigt.. blir en hemmakväll :)

Hej! :)

Allt bra?

nu är det så att jag blev otroligt less på min gamla blogg och dess namn, passade mig inte så jag har gjort en ny! Idag!:) Besök mig gärna skulle blir väldigt glad:)

jag läääängtar till höst och vinter såå mkt ! :D

Sjuk härlig bild :)

Sv: jaha okej, hur va det i skolan då? :)

näe inte mycket kon nyss hem från träningen ;D

Gud så fina bilder du tar :) <3



Kram gratisheaders

Underbar bild :)

Det har varit jätte fint väder här idag också:P



Sv. ja det är bara bra med mig:)själv då?:)

Sv: Varsågod!

Allt bra med mig ;)

Själv?

hatar när det blåser :< frisyren blir totalt förstörd

det var en härlig dag för mig här igår med:D

Hej!



första gången jag kikar på din blogg och jag måste säga att jag verkligen gillar dina bilder! riktigt fina =)

Haha jag höll vekligen på att blåsa bort igår, det värsta är att håret flyger överallt! :))

härlig bild =D

Fin himmel och fint väder ni har... här har det varit mörkt och regnigt!

Vilken härlig bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback