svartvit eller färg?


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Fanny Jakobsson (lillasyster)
kamera: CANON EOS 500D

här är är en bild som är färg och en som är svart vit, den här bilden tog vi förut idag. men blev inte alls så nöjda med bilderna. men här får ni se en bild, nu är frågan vad är snyggast svart vit eller färg?

ska snart äta mat, min lilla syster står och lagar mat känns skönt att jag slipper laga mat. jag klarade inte av att laga mat förut. men den här gången är det inte mitt fel om det händer något.

svart vit eller färg, vad tycker du?
& fråga gärna frågor HÄÄÄÄÄR

Kommentarer

Har stressat upp mej i onödan. Sj ? = )

färg!!

Sv; ja det var jätte skönt =D

såsöt =)

supersöt bild :D

idag har jag varit på praktiken och sen sovit hehe

företaget heter skandnet iallafall! :)

sv: Hihi ja :D

jag tycker färg isf :)

fin bild :)

Den i färg tycker jag var finast. :)

Han hette Johan han jag pratade med :)

s söööt hon e:D



jag har inte gjort mkt..varit i stan en sväng bara..^^

den med färg blve bäst tycker jag!

Ja :) det är helt klart värt det om man får en bra deal.

sv; får göra de en dag :)

yeah;D

jag menar, vem gillar inte att ha pengar över till skor :D

Hej! Jättefin blogg:)



allt bra?



kram

SVARTVITT:)

färg :)

Tack så mycket, roligt att du tycker de :)

Sv; tack så mycket =D

färg ;)

sv: va tråkigt :/



haft en fin dag?

/Shoppaholly

hah :P

Jättefin bild!

Tycker den var finast i svartvit :)

söt bild :D

hhmmm svart-vit tror jaa :) aah

Jag tycker båda var bra! :D

Svar: Tack så mycket :)

Svårt att svara på, tycker båda två funkar lika bra!

härligt! jo det är bra med mig:)

Fint, svartvitt tror jag.

sv: okej, jag ska titta på tv :P

händer imorgon? :)

jag kommer aldrig att få över 100 besökare om inte nn länka mig ofc ;)

du och din syster är rätt lika :)

bilden var finare i svart-vitt tycker jag :)

tycker den med svarta ser hon cool ut ;)

Den med färg ser hon söt ut. svårt och säga vilken ser finast ut. Gillar båda =)

Hej, händer då? :)

åh vad söt du är :)

Allt är bra, hur är det själv? :)



Ja visst är det tråkigt, men har ingenting att skriva om, sen måste jag få till designen och sånt innan <3

typ kring 40-45 :(:(:(:(

vad gör du då?:)



btw: färg var finare än svartvit tycker jag!:D

vill du bli dagens blogg?



isåfall anmäl dig här!



http://dibagolpagon.blogg.se/

haha asså sorry jag vet inte vad vi pratar om längre :( <33

Sv;

vad bra:) bra med mig

Vad gör du?:D

vad har du för dej?

sv: :D

svartvitt ;)

Svartvit tycker jag. Jätte söt bild btw :)

Naaw, söt! Jag tycke nog färg :).

Inte så mkt :) ska välja dagens blogg snart.

båda var jätte fina men kanske färg :)

sv: tack så mycket :D

färg !

färg! :)

Ih, kan jag inte hålla med om men tack!

Du och din lillasyster är allt mycket söta :D

nej ja gör ingenting typ :)

färg

Sv: Kollar på Sex and the City.

Jag tycker svartvitt ;)

Jag tycker färg :)

Svar: Ja :D

sv ;skönt att höra , med mig är det bra bra !

vad gör du ?

kram =)

Sv;

Okej:)

Inte mycket ska snart kolla på tv:D<3

Svar: Det är bra=)

jajjamen :D

färg :)

sv. ingenfara :D

va gör du?

Gillar den färgade lite mer! :)

Sv; Ah okej :)

Jag hoppas allt är bra idag sötis? :)

Kram! <3

Okej = )



Händer i morrn ? = )

tusen tack för att du ville lägga en röst på mig ! :D



så söt lillasyster du har ! :D

sv: verkligen :)

Svartvit tycker jag =)



Allt bra med mig,vad gör du?

Kram

sv: samma :)



/Shoppaholly

svartvit!

Sv. Det är verkligen skönt att hösten är här, mysigt om inte annat.

Vad tycker du om mina nya saker? :D Shoppade för över 1700 kr...hehe.

Jag tycker absolut i färg:)

otroligt söt lillasyster du har :]

gillar den svartvita mest!

söta bilder :)

sv: nja inte jättetrött på hösten, man har väl sina perioder.



FÄRG! :D

sååå söt!

svart o vit :D

Jag tycker den med färg var sötast :)

söt tjej (:

Gillar den i färg mest ;)

Svart och vit!

sv: ja :)

Svartvit tycker jag =) ha en bra dag!

guud så söt :D

färg tycker jag ;)

Färg !:)

fett söt bild =)

OOOO guud va söt din lillasyrra e !!

Jag gillar den svart och vita Bästa ! :)

jag gillar med färg lite mer. :)

det ser jättefin ut med färg :)

Jag tycker bilden blev jättefin och gillar den mest i färg:)

Så lika ni är :D^^

superfin! jag gilla den i färg mest :)

Fanny är för jävla söt!!

Söt bild! Färg tycker jag. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback