tredje dagen i september

bilderna är är tagna för nästan 5 minuter sedan.

godmorgon minas vännner, har ni sovit gott? det har jag gjort, somnade redan vid tio igår och fick sova lite längre idag. så det känns lite bättre idag ska jag iväg till skolan, sen hem hoppas att mobilen är tillbaka. och sedan iväg in till visby för att träffa kompisar. och vara med dom hela kvällen, sen får jag se vad jag gör resten av helgen.

iskolan idag har jag för mig att vi har någon media grej, vi ska få hålla på med kamera och studio. om jag minns rätt, och det kommer bli riktigt roligt. och sen är det bara att vara glad för att det är en hel helg.

hoppas, ni får en bra dag i skolan hemma och på jobbet.
& alla som är sjuk KRYA PÅ ER!

Kommentarer

superfin bild, helt underbart söt katt! :D

fin bild :)

Ha en bra fredag! :D

sv. :)

gulliga bilde!

fin blogg :)

haha :D

hur är de med dig idag då ? :)

Du är grymt söt! :)

Godmorgon vännen! Allt bra med dig?

Kram

Sv: Ja, sommaren älskar jag!

vad gör du?

söta foton:)

Söt du är :).

söta bilder!:)

ah! o godmorgon på dig :)

SV: Samma här faktiskt :)

så söt katt:D

Nehe vilken fin bild!:)

sv. hehe tack :)

nejj nu ska jag dra till skolan, ha en bra dag

jaha vad häftigt :)

Sv; Ingen orsak :D

Vad görs? <3

tack ska du ha :)

morning morning..



vad händer på en fredag d?:D

sv; nice :D haft en bra vecka? :D

kommentera gärna vad du tycker om dagens låt i min blogg =D

ps söt blogg :D

Fina bilder :)

snyggt me svart vit

Hej

Titta gärna in i min blogg och var med på min tävling! Det går ut på att gissa priset på ett plagg som jag har lagt ut :)

SV: Livet är lite upp och ner så håller på och rättar till det mesta, först ut är städa och sen försöka ta reda på vad jag missat i skolan :)

söt du är !

åh av fin bild!

Så fin header du har!! ;) <3



Har du lust att bli dagens blogg? Anmäl dig gärna! :)

KRAMAR!

..jag ska på cirkus ikväll :) vad ska du själv hitta på?

sv: allt bra idag då? :)

Okej, vilken linje ? = D

tack för "krya på er" :D

Skönt att du fick sova inatt:)

Du, sjukt söta bilder!<3

Otroligt fint du har fått det här på bloggen. :)

Hej! Var gärna med i "helgens blogg" hos mig. Jag kommer att utse tre vinnare på söndag den 5 september. Anmäler dig gör du här -> http://jeenniferfant.blogg.se/2010/september/var-med-i-helgens-blogg.html



Lycka till! :)



Förlåt om du inte alls är intresserad!

hehe okeej:)

Hej! Hoppas att du har fått en bra start på nymånaden! :D

hejsan! Allt bra med dig?

Så fina bilder! Du är så söt

Då är vi två om de vill jag lova! :)

vad gör du? :)

så :)

sv:

jag ska också umgås med lite vänner! :)

jag sov gott i natt :P hehe

mysigt :) jag har precis kommit hem å ska snart äta middag hihi.

sv. yah :)



va gör dudå?

Hoppas du också haft en bra dag!:)

SV; Ja, visst är dom? :D

Fina bilder!

SV: Åh ja, pussar! :)

sv: tack tack! :)

Ha en fin fredags kväll! :)

sv; :D

SV; Vad bra :D

Tredje dagen i september betyder att det är sjutton dagar kvar till min födelsedag ! =D



Allt bra med dig? :)

Jodå:)

Sjukt söt!

vad cool din kamera var i profilen^^

Fin blogg du har, allt bra?? :D

//Mirja :D

SV: Va bra trevligt att höra! :) Vad har du för planer inför helgen?

sv: Tack så mycket! Hur är allt med dig:) ?

Fina bilder :)



sv. Ja, absolut!

hoppas du har en bra fredags kväll!:)

SV; Hihi :D

haft en mysig kväll med middag på stan:)

SV; Tack så mycket! :D

Vad kul att du tycker det! :)

Ska göra idag då?

Godmorgon! :D sovit gott? :)

tsck

Fina bilder. :)

Jag har nu gjort ett litet kollage på outfits jag hade i augusti! Skulle vara roligt och veta vilken du tycker är snyggast:D

ha en bra dag!

sv; aha, hur gick det? :)

ah, jag förstår de :) den var ju så fin :D

Sv: Har du inte fått din nya mobil än?:D vill gärna se den :D

Godförmiddag! Under gårdagen städade och shoppade jag. Vad ska du hitta på denna soliga lördag?

Kram

hehe:) hur är det med dig idag?

fina :D

sv. du kan köpa boken i ngn bokhandel bara (:

sv: ja de e huuur kul som helst!!

jag har en liten frågestund i bloggen eftersom några frågat efter det, så ställ gärna frågor för kommer inte ha frågestund på bra tag sen, :) pusss



klicka på länken för att komma till inlägget : http://ssannassuomela.blogg.se/2010/september/drar-igang-en-efterfragad-fragestund.html#comment

Är en av finalisterna i veckans blogg hos http://ghattas.blogg.se !



Skulle vara jättehärligt att få din röst :)



http://ghattas.blogg.se/2010/september/nu-borjar-veckans-blogg.html

najs blogg :p

Hej allt bra?

Kramar

okej=)

sv: åh herre gud. Det var inte dåligt det du, jobbigt att ha så många. Jag tycker min lillebror är en för mycket typ hah:D Känns som man har 10.

hihi:D Åh, söt katt♥

jo det funkar...haft en bra vecka?

okey, va bra :)



åh va söt du är!

Hej fin blogg.. Har du något tips på så jag får många besköare? :)

haft en bra lördag? :)

Hej hej:)

Nu när skolan har börjat så är jag tillbaka på bloggen som vanligt, hoppas du haft en underbar sommar!

Kram!

allt bra med dig? :D

godmorgon på dig med :) jo här har vi sovit gott iallafall :)

va fina bilder!

Okej,jag ska svara på kommentarerna sen städa mitt rum!:)<3

Fin bild!

svar allt bra idag? :)

kram

katten är människans bästa vän ♥

Fin bild. :)

Du vet att du är söt va :)

Älskar att fota i studio, så himla roligt! :D

Jaa, verkligen! :)

ja utan tvekan! vilken söt liten kisse katt du har :D

fin blogg du har! :)

sv: allt bra? :)

sv; awesome ;)

härliga bilder :)

sv: Kul att du blev glad bara av det:D jag hade det verkligen mysigt i Lettland.

Tack för gissningen men rött och guld har jag i mitt rum:)

Svar: Tack så jättemycket! :D

hur gick det med vårat "bloggbråk" ? ;)

sv: Jag går estet musik i Linköping:)

Fin bild =)

hej allt bra med dig då?<3

haft en bra helg?

Hejsan :o) Jag har sovit gott du då? ^^

Fin bild juh!!























Follow my on Bloglovin







Trackback