skolkort idag, va? alla mina bilder, nej!


foto: Beatrice jakobsson (jag)
modell: Jonathan Jakobsson (lillebror)

nu är jag hemma från skolan en helt okej dag, hade svenska fick skriva och läsa lite. riktigt bra upplagt i lektioner, sen imorse när vi kom till skolan fick jag höra att vi skulle ta kort. vi skulle ta skolkort, och det fick vi veta när vi kom till skolan. men vi skulle skylla på våran lärare, lite tråkigt. tur att jag inte hade planerat att ta mjukis byxor.

skolkortet, var ett litet minus. och här kommer ett till minus, men bror kommer och pratar med mig. och säger att hans hårddisk har gått sönder, och gissa vad som var på den? hans spel och lite och MINA BILDER. det var rätt många bilder, och jag vet inte hur många det kan vara eller vilka bilder. jag hatar när sånt händer, dra år skogen. minus för dagen, skolkort att vi fick reda på idag.och några av mina bilder är borta för alltid.

& idag fyller ingrid år klicka in och säg grattis
vad har ni gjort denna torsdag den 2 september?

Kommentarer

Snygg blogg

Goddag;)

har varit i skolan...

och ikväll så ska jag på fotbollsträning:D<3

Vad gör du då?:)

Okej, jag med!

Läs varför i mitt senaste inlägg!

aa.

jaha men va synd :/

så bra då! :)

faktiskt inte alls bra med mig, är sjuk..

Jo!

Okej:)

Näe :( massa sjuk. Själv?

jodå:D

hehe okii

yes :)

Gjort idag då ? = )

hej:D



dt e bara fint med mig..hehe

ja:) allt bra med dig idag då?

Sv: jodå det är fint med mig:) sj då?^^

åh vad kul :)

fast konkurensen är nog stor!

Fast du är ju jätte duktig (:

åh vad kul :)

fast konkurensen är nog stor!

Fast du är ju jätte duktig (:

Nej haha jag går inte i skolan :D

Nej vad tråkigt :( bilder är ju sånt som är så kul att minnas tillbaka och man kan ju aldrig ta ett likadant foto igen :( supertråkigt att några av dina bilder är borta!

Nej men jag går inte i skolan alls hih i:D

Svar: Ja det får man hoppas, bilder kan ju säga otroligt mycket och få en att minnas tillbaka :)

Nja det är tråkigt att inte göra något men skönt att slippa skolan! :D

härligt:) jo det är vell bra!

Jo de e bra =) Gör du då?=)

Så sjukt kul med gokart!

a,vare många bilder i den då? :(

Sitter här och slappar :P

Här är det bara bra tack! Själv då?

Ha en trevlig dag :)

Svar: Just precis vad jag tänkte på =) <3

allt bra idag?:)

jadå:D

svar: jo, det är bra, själv då?:)

kanske kompis:) dudå?

Har du haft en bra dag? :)



sv: Härligt att höra!

hihi ;D

sv; härligt, bra med mig:)

Ja, visst ser den skön ut :) Synd bara att den inte fanns i min storlek :(

gör du nu då =)

Tack :) vad gör du?

okej:)



ja det är det(A)

sv. Trivdes inte alls i klassen bara.



Trist med hårddisken, samma sak hände mig för några dagar sen fast det var två filmer från i somras som absolut inte går att ersätta, sjukt trist!

aha men va många ju :o

söt blogg!



Kika gärna in i min oxå! ;)

Tack snällaste du :) haha

Jaa :D

svarar på kommentarer :D

svar: najs, gör du då?:)

oj va många bilder haha :o

sv. Fast nu trivs jag ;)

Jo, det är inget kul... Kom ihåg att min externa hårddisk pajade för ett tag sen också, shit vad rädd jag vart! Fast det vart bara adaptern så när vi fick en ny löste det sig (:

Och datorn som pajade nu är pappas jobbedator så han kommer fixa tillbaka det, borde gå (:

svar: söker lite jobb:P

tråkigt att bilderna försvann :(

Det är hemskt när sånt försvinner :(

=/

Varit i skolan och pluggat.

Går inte du i skolan ? :o

jaop :D

haha ja verkligen! ;D

sv. Jo, det är dryg...

sv: hihi:D Omg, hur många syskon har du egentligen?

yeah, guess so(A) Men så himla boring... aw, vilken otur! låter som en väldigt jobbig dag. ♥

=)

ja:) haha om du inte fattar det så har han ju gjort om rösten;D

sv: tkr mest om bakgrunden ;)

Jadu.. kolla tv kanske :P ta det lugnt :Pdudå?

haha ja;)

Ligger hemma sjuk , annars är allt bra ;]

Själv?

göra ikväll då?:)

yes va gör du nu då? :)

sv: Härligt, jo jag med :)

Hihi okaj xD

Fin blogg!

Sv; Tack! :]

sv: har också varit i skolan, men gud vad taskigt att ni fick reda på att ni skulle ta skolkort när ni va på skolan?! kan man typ inte klaga? :p hehe,

vad ska du göra imorron då? :)

Jauu :)

hur är de nu då =)

sv: tack så mycket!=D<3

Jadu.. bra fråga ;) dudå?

sv: super skönt! plus att den är mycke tjockare i verkligheten :D

Vad blir det för mat? xD

jaadå=) sj?==D

awesome! :)

Hoppas du får en fin kväll:)

jo de är bra :D

Vad gott! Vilken sort?

sv: ja, man får ju göra det bästa av saken :)



vet inte heller, ska ha friidrott med skolan... :(<3

Det ska jag väl försöka med:)

Gott gott mihihi :D

jaha okej :)

ska du gö idag då?

Igår kväll var jag iväg och kollade på sambons fotbollsmatch som slutade 0-0



Vad har du gjort idag då?

Kram

tack så mycket :D

Hih! :D

Jag vart sämst på mitt skolkort. hatar verkligen skolfoton .. :(

Yes :D

sv; så lite :D Jadå, nyss blviit frisk iaf halvt men humöret e på topp, själv? <3

Japp :D

4 år den 22a januari :D

Nää inge kul :( hehe!

Åhh tack gullig du är :)

sv. heh :D

jadå :)

hänt idag då? :D

Varsågod allt är bra sj??

va kul!

SV; Jo tack det är fint , vad gör du :)`?

Jag ska redigera lite bilder och sen städa lite ..

allt bra annars?

kram

Vad hittar du på i helgen?:)

Sv; ja vädret har verkligen inte varit en höjdare idag :(

kul med gocart :)

Hihi, varför tycker du att de ser ut som de? måste bara fråga :D

hhih jaa men självklart:D!



kramen!

Gymnasiet eller ? = )

Synd att den gick sönder. ); Allt bra annars?

åå det hade jag missat!! tack snälla du :) vad söt du är!! grattis till dej med!!



Ha en skön tisdagskväll!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se























Follow my on Bloglovin







Trackback