en helt ny månad, september jag gillar


webbkamera, på pappas data.

en helt ny månad och den bästa månaden. jag fyller år på den 9 september yaeh! idag är jag ledig och har inte gjort något idag. bara tagit det lungt, förutom vid ett tiden. då åkte jag upp till swedbank, och skulle fixa mitt legitimation. det tar upp till tre-fyra veckor fast ibland kan det bara ta en vecka. det betyder att det inte hinner komma tills jag måste ta ut mitt paket från kunsum. vi skickade tillbaka det sen får dom skicka ner det igen, fast på pappas namn. och om det går lika snabbt som dom här dagarna hinner den komma ner på fredag. (JAG VILL HA FREDAG)

sen efter, gick jag och min bror och åt lite mat och väntade på min lillebror. sen åkte vi hem, imorgon är det skolan. det ser jag fram imot, äntligen någon normal lektion. det här är några bilder jag just tog, om det skulle vara färg på bilderna skulle man se hur äckligt mitt hår är just nu. det är bra att det finns svart vitt ibland.

dagens fråga:
en helt ny månad, vad tycker ni om spetember?


Kommentarer

sv: ajjemän , själv? ((:

oh va mysig sjal ;'d

jättefina bilder :) gillar halsduken :) haft en bra dag?

halsduk* ;D

mysig bild..

Tack :D hur mår du?

Missa inte mina auktioner på tradera: http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1663104&listtype=Auction! :)

Vad bra :D

Näe jag är jätte sjuk! :(

Gör du?

Grattis i förskott och ja september är härlig :D



SV: Härligt :)

sv: härliigt ((:

sv: jovisst :D!

Sv: Tack! :) Snygga bilder själv!

sV : hehe okej ^^

Taaack :)<3

nej jag gör inget alls xD

Gjort idag?

sv : jag är 14 i november ;)

Det låter skönt :)

Jag har också varit hemma bara. Inte orkat göra något annat :P



Ska du kolla på fortet ikväll?

Exakt hihi :D

Jo dom ska vara med i typ nästa säsong :P

Okej = )

SV: Så lite så :)

sV :yes :D haft en bra dag idag eller ?

Jag måste börja plugga nu !

Sj ? = )

Okej.

Gjort idag ? = )

sv; tack så mycket :D

jag ska snart iväg och dansa i 2,5timme.. tabla solo och med käpp :)sj?

sv. nu så :D! btw du borde läsa den ::)

Hej!

hur är det med dig?

svara gärna på dagens hiss/diss?



kram :D

sv: ja men visst är den :) den är så söt :)

varsegod sorry för sent svar vad gör du ??

jo , jag ska snart iväg på fotbollsmatch :D

SVAR Hehe :) Hur är det idag?

jad et ska bli riktigt kul spelar du ?? :D

Sv: Är förskyld så varit hemma och vilat

jaha vilket lag spelade du i ?

jaha vilket lag är det hihih :)

Vad skönt att vara ledig :)



SV; Vad bra! :D

det är inget laf från stockholm va ?

Allt bra?:)

September är en helt okej månad. Får hoppas att det blir en fin höst, istället för en regning och superkall! :)



Svar: Ja eller hur! Men vet inte om jag kommer våga göra tatueringen. :P

jaha okejj vad rolit vf slutade du ?

Det är bra!

sv: jodå! själv?:)

Vad gör du? :D

SVAR samma här :D

SV; Jepp:D

Åt nyss så jag är proppis :D haha

händer ikväll?

SVAR Ja :D

Mm:D

SV; :D

Lyssnar på musik:) Dd?

aha du menar att alla inte tålde om man förlåra elr ?

så söt du är :)

Hehe okej :P

Bara ta det lugnt xD



Vad har ni för väder?

Grattis i förskott :D

Jag gillar inte september , början av skolan och allt nääe usch :(



sv: Tack ! =)

Det är skönt:)

Typ samma här haha! :D

Vart bor du? :P

söta bilder och mysig halsduk :)

Ahaa åh vad mysigt :D

Jag bor i Uppsala xD



Hur gammal är du?

sv: du är ;)

allt bra med dig idag?

Åh vilken mysig halsduk :)



jag tycker om september :D men det är nog också för att jag fyller år den 2:a :)

Ahh spännande hihi! :D snart ju xD

Varit i skolan och köpt en ny hoodie = )

:)

Hihi! :P

Gissa xD

Ha en bra kväll!

haha, nepp :D

You are! :D

Jaa :D hur visste du det? xD

tack sötnos :D

Tack:D

Inte så speciellt !

Inget speciellt, själv då?:)

Hahah oooj! :D jag är 89a xD

:)

snygg blogg :)

Aw :D INTE många som gissar rätt på min ålder :P alla tror jag är typ 16 xD

den bästa månaden :D<3

thank u sweetheart :)

FÖr alla säger att jag ser så liten ut :P

jo fan, lite segt och så bara. hur är det med dig? :)

vem är inte trött på folk :/

Vad ska du göra ikväll då?:) <3

sv: är jätte förkyld annars är det bra :)



Tack :) Vad har du gjort idag då?? :)

söt du är !

kom nyligen hem. sj då? :)

Okej,jag ska snart äta mat!:)<3

Du är den första som typ säger det :D

Ska kolla på fångarna på fortet :) haha.

Jätte fin header du har! :)

Typ sina knän hahahah xD

varsågod!

allt bra ? :)

sv: Tack :)



Jag har bara vart i skolan :/

sötnos (:

sv: nja kunde ju vart roligare :/

Vad gör du nu? :D

ur welcome babe

Vad blir det för mat? xD

= )

har du haft en bra dag gumman

ja det har jag haft<3 :)

Gott :D köpe?

Heh, aa. Var bara tvungen !

vrsg,jo allt e bra sj? :)

samma här kan ja lova haha

Jahaa okej :P men dom är också goda :D

haha tack :D

du är så söt :)

mysigt de ser ut :D

a,okj va bra då (Y)

va har hänt idag då?

härligt!

det är bra här med! :)

Nej men ellerhur hihi !:D

Okej:)

allt bra???:D

Tack söta du!

aa, jaha men de är ju oxo skönt :)

jo samma här faktiskt!

haha eller hur! tråkigt nog..

sv: jo samma här lite förskyld bara :)

Allt är fint, sj då?

Jaaaa :D:D

Ska du kolla in fångarna på fortet ikväll då?;)

sv: tackar!:)

sv. tack :)

händer imorn då? :D

du är mer <3

Hih :D

fina bilder :)

Mysig halsduk :) haft en bra dag?

jo ;D

Jaadu.. vet inte :D själv?

Härligt!

Självklart;)

sv: tack =)

Ska ni göra något speciellt i skolan? :D

Jadå:)

Några planer för hösten, eller blir det att bara ta allt som det kommer?:)

ah :)

vad gör du nu då?

Snygg blogg.

September är awesome. Äntligen är hösten påväg! :D

Brukar gilla september eftersom det oftast är fint höstväder då (:

sv. hoppas du får nytta av dem! :D

Okej!

Jo, jag med. Och sen fyller jag år i Oktober, mer än så har jag inte planerat!:)

sv. samma hoppas jag :)

hur mår dudå ?

Hej på dej :) Jag har spelar in en video när jag sjunger! Skulle uppskatta din åsikt! KRAM

Ah :D jag gillar svenska hihi :D

Så söt!

Din halsduk/tröja eller vad det nu är ser riktigt mysig ut. Längtar till hösten och alla dess färger

sv: haha tack :d du med !

jaha okej ;)

jag lyssnar på musik.

sv: jag med typ :)

Dem där halsdukarna är bra allt mysiga :)

Sv; tror att jag ska skaffa mig en sånn :)

Vilka ögon du har!! :) Jag älskar stora halsdukar, :)

Hihi tack och detsamma =) Ar allt bra?^^

Tusan va fin du är!

September är en så kallad mysig månad, man kan ha mysiga koftor =)



Jag ger tips på skönhetsprodukter som är bäst i test och kommer med höst nyheter för bästa prisen =) kika gärna förbi min blogg...



Ciao 4 Now,



XoXo CosmoChick

samma här.. gonatt gumz..

oh, inte långt kvar tills din födelsedag då! :)

sv. hehe okok,d et har du nog sagt innan kom jag på

Kika in i min blogg, hjälpa mig. Vilka stövlar är snyggast?? =) Kram på dig, Fin blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback