min födelsedag, var grym!


bild på mig och simone

vill ni veta hur min födelsedag var? det ska ni får göra om ni läser här, hade en super bra dag i skolan. & fick en jätte fin grej av ELIN. och tog bussen in till visby till emma. vi fixade oss, och sen drog vi ner till max och åt lite mat. (eller?) och sen gick vi till simon och hade för fest, det var riktigt roligt. och sen skulle alla som var på för festen sjunga för mig, riktigt snällt. sen skulle emma & lowisa ge mig en sak, och då säger hon '' du ska få ta hål i naveln '' jag fattade inget, förän alla kollade konstigt.

och började gråta av tårar, nu är det bara att samla mod. och ta chansen nu när man får det. och sen hade vi det super roligt, killarna skulle ge mig något. och av dom fick jag lapdance, det låter kanske hur sjukt som helst. och det kan man säga att det var. sen mot kvällen gick vi ner till hamplan 5 men för mycket folk. men annars var kvällen riktigt bra.

ska läsa era underbara kommentarer nu <3

Kommentarer

Sv: Naw! <3

hehe fin bild ^^

sv; varsegod! hur mår du då? :)

Händer i helgen ? = )

Så lite så:)

Skönt att höra att du hade en bra dag!:)<3

Aaaw gumman då :) Roligt att höra att du hade en bra dag :)



hur mår du idag då? <3

Härlig blogg! Jättefin!

svar; hehe det var så lite så :)<3



tack :)

SVAR åh så lite så:)



Missa inte tävlingen där du kan vinna ett presentkort på runns.se värde 100 kr! Inget du vill missa!

/ Mathildaaz ღ

härligt då! :)

gjort idag?

Låter som du hade en riktigt bra dag :).

Sv: Aw! :D <3

låter som du fick en toppen dag! :D



vad ska du göra ikväll då ? ;)

härligt :D :D

göru:)?

Fin blogg kolla in min här http://tskogstrom.blogg.se!:)

söt bild:D

Du är så himla söt!

Svar: Varsågod! :D

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!! ha en toppen fredag! :)

Sv; det var så lite så :)

bara kul!

hhee..vasågod..ha en underbar födelsdag:D

äsch då ;) vilkien sötbild :D <3

SV; Naw så lite så :D <3

sv: haha vsg :)

sv; aww! :) <3

Låter som en asgrym födelsedag! :)

låter som en awesome födelsedag !:)

Härligt att dagen var lyckad :)

Tack du! Har du haft en bra födelsedag? :)

Vad ska du göra i helgen? :)

så lite så ;) händer i helgen då? :D

absolut kul att du fick en lyckad b-day då!

sv: hihi:D Hade du det kul nu då? :P OMG; TOG DE HÅL I NAVELN PÅ DIG? ♥

svar: hihi :)

Hoppas du får en mysig helg :)

SV: Varsegod :D

kul med att pierca naveln!:D

annars verkar det som om du hade en awesome kväll!:)

Så lite så, alla är värda en bra födelsedag och här låter de allt som att den var bra också? :D

härligt med en bra födelsedag! :)

svar. hehe så lite så! 17 år nu hihhi



ha en fortsatt brahelg ♥

Lungt du !:) <3

jajjemensan, själv också? :)



BLIR DET DU SOM FÅR GÄSTBLOGGA PÅ SKÅNES STÖRSTA BLOGG? Ju mer du kommenterar, desto större chans har du att vinna detta magiska tillfälle för att få tusentals besökare , KÖR SÅ ATT DET RYKER :)























Follow my on Bloglovin







Trackback