båda sol, och höst väder



foto: Beatrice Jakobsson (jag)

imorse när jag gick till skolan regnade det, och gjort det i stort sätt hela dagen. det har vart riktigt härligt väder, det har vart höst väder. men nu när klockan började bli fyra är det super varmt ute. och solen är frame, nästan inga moln. det är skönt med både sol, men mysigt när det regnar. fast det ska regna på kvällen, då är det som mysigaste. och sol på dagen.

just nu sitter jag och ser på tv, och pappa ska snart åka. så det blir att laga mat, för mina syskon kommer säker inte orkar laga mat. och sen efter tar jag nog en runda med att ta lite bilder, för snart har jag inga bilder kvar.

vad gör ni just nu, och vad har ni för väder?


Kommentarer

ja jag med, fyfan... <3

Vilken fin blogg du har! :) hur mår du ?

hej !

dagens bild är upplagd, vad tycker du om den ? :)

Svar: Har du haft en bra dag? :)

sv; jao en aning :P

det var inte mkt höst på de bilderna :P haha

sv; nja är förkyld men annars är allt super :) själv? :) <3

ja det regnade på förmiddagen men nu så skiner solen =)

Så skönt att höra. :) Jag har mått bättre, men börjar vänja mig vid det nu så.

sv; tack så mycket! ;)

okej härligt.

har en fortsatt bra dag!



////

www.duvethonmikaela.blogg.se

Sv: Fixar lite saker på datan, tack! Men din header var mycket finare! :)

samma här, först va de trist och haglade, men nu e de riktigt fint :)

Svar: Jadå :)

Tack du<3 Det värmer

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :D

hej du:) hehe~~

har dagen gått bra?:D

Hi ja, det är tur det! Vad gör du ikväll?:)

Tack såmycket:)!

Jo bara bra, är lite deppig bara fast vet inte varför..



själv då?:)

fin blogg

ösregn här...

Svar: aa :D

Sv; Tack så mycket :D

dina bilder va också fina :D <3

-tack :)

Sv; varsågod :)

jag har så tråkigt så jag funderar på att gå ut och fota, vet du något man kan fota? :)

öhh x)? Du fråga hur jag mådde, då sa jag att jag mådde sådär, sen frågar du hur jag mår igen:D ?! ahah men aja jag mår sådär;)<3

Ja :)

$v ahh fast jag längtar till hösten och vintern :)

Sv; Åh det är jobbigt att inte veta vad man ska fota! :( jag vill så gärna fota för jag har ingenting att göra och när jag väl kom på något att göra så kom ett problem.. liksom vad ska jag fota och säkert när jag kommit på vad jag ska fota så kommer väl bilderna inte bli nå bra! xD men nu ska jag ut lite och se om de finns nå roligt att fota :D

kär i bildera!

Kul att solen tittar fram någonstans!

tack!

sv; Bor i lilla Krokom i norra sverige xD själv då? :)

Okej=) nja får se:D

ohh vilken mysig bild, nu längtar jag tillbaka till våren igen!

ikväll runt 21.00 startar jag igång en tävling i samarbete med ett välkänt företag. missa inte!



julia

www.magnific.se

sv; Åh, vad härligt! :)

Tack så mycket, eller vad man säger, :D

Skulle du vilja vara med i min fototävling?

Man kan vinna en bloggsvars invite eller en månads länkning i menyn..

Det skulle vara jätte kul om du var med och deltog! :)

Länk till inlägget: http://wilmatjejen.blogg.se/2010/august/tavling-har-pa-bloggen.html

Om du tycker att den här komentaren är störande så ber jag om ursäkt!



Ha en bra dag!

super fina bilder!

Just nu har jag skrivit ett inlägg som jag tycker är väldigt viktigt och jag vore jätteglad om du ville ta del av det och säga dina åsikter.



*VARNING!

Det förekommer en stark bild i inlägget, så jag varnar känsliga tittare!*

fin blogg! :)



http://mndi.blogg.se

sv: varsågod!:)

Hoppas du har en härlig kväll :)

sv; har du objectivet som följde med din kamera?

Eller har du köpt ett till:)?

SV: Okej.. Men det skulle vara kul om du deltog :-)

jajemen :D göera i helgen då:)?

du är så duktig på att fota!

<3

Härliga bilder :)

Sv: tack såg inte det :p

okey :) va härligt! ♥

Förstår dig. Det gjorde inte jag heller första gången, sen tvingade jag mig.



Texten då? Vad tycker du om det här med vargarna?

jättefina bilder och fin blogg! :) kramis!

Svar: Så klart det är homer! Du han dessutom först att gissa rätt! :D

Hoppas du får en trevlig onsdagkväll!

hehe tack du :)♥

Verkligen inte! Det är ju hemskt att man inte ska kunna gå ute i skogar och inte känna sig säker pga att vissa människor vill ha varg i sverige.

ska du kolla på idol ikväll ? :)

haha vi hade exakt samma väder idag,sjukt knäpp.t

okej :)

festa förhoppningsvis!

Jodå allt är bara bra :) Själv då?

här i dalarna är det också sol fast väääldigt kallt! ;) saknar verkligen sommaren

Jo jag mår bra, lite trött bara men annars är det bara bra! :)

Allt bra idag? :)

kram

sv: allt bra idag? :)

Besök gärna min blogg!

vad har du gjort idag då? :)

kraam - ASIAT

du tar grymma bilder!!

Jag kollar på idol och det är mörkt ute :p

åh, vilka härliga bilder!

fint :)

Åh, vilka fina bilder! :D

fina bilder !

fyller år idag, kika gärna in ! :)

Fina Bilder! :)

Inga problem, allt bra :)?

Sjukt fina bilder du tar:)

vilka fina bilder! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback