dom fem vinnare är..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

godkväll, nu somnar jag snart och lägger upp dom fem vinnare tidigare än vad jag hade tänkt. men jag hoppas det inte är någon som lider. jag har ju en till imorgon, och kom igen GE INTE UPP! imorgon är det skola, och skulle vara super skönt att vara pigg. imorgon har vi skolval, och jag vet inte vad jag ska rösta på. jobbigt, då har jag något att sova på iaf.

grattis till er fem som
fick en länk, och glöm inte att vara med imorgon.

http://martinalindens.blogg.se/ http://felliciiaa.blogg.se/
http://ffaannyyf.blogg.se/ http://knockout.webblogg.se/ http://fannypetrine.blogg.se/

Kommentarer

Åh, taaack :) hihi

Sv; det ahr varit toppen =) vad ska du göra imon?

tack , <3

sv: okej:) haft en bra dag?

samma här :)

snygg blogg! :)

Min dag har varit super! :D

SV; Åh jag fotade nästan hela kvällen, de va skitkul :D många bra bilder blev de :D

grattis till dom :)

SV;

Verkligen jätteduktig! :D

mikaela vart typ bäst ;)

härligt o höra :D

med mig äre oxå bra!



oh felicia, hon kämnner jag irl :)

sv; okejokej! samma här. allt bra med dig ? kram!

grattis till dem :)

sv; bara bra planer för imorgon :)?

sv: afan :D

hihi :) göra imorogn då?

sv: okej skönt! jo det är lite bättre än va det var förut :)

sv: haha ne de va inte jag heller från början... men det finns så mycket jag vill ändra och det kan jag bara göra genom politiken :) sen är det kul som fan att ställa politiker mot väggen! hahaha

SV; hihi okej :D

ska försöka redigera dom ikväll så dom kanske kommer upp imorgon! :) <3

Jopp allt ee braa!! Vilken sida gör du dina headers på?

haha, :) hänt nått då? ;)

Kolla gärna in mitt nya videoklipp där jag o 2 kompisar sjunger som jag la upp för en stund sen på bloggen :D

Kolla gärna in mitt nya videoklipp där jag o 2 kompisar sjunger som jag la upp för en stund sen på bloggen :D

tack du :)<3

Det är fint med mig. Hur är det själv? skit det blev inte jag den här gången :p Kram

sv: okej va skönt, jo det är bättre :)

det e bara bra sj då?

det e bara bra sj då?

sv: samma här!:)

jo haha, det har du rätt i :)

ja vi är vänner, var rätt nära vänner förr, men nu ses vi nån gång ibland bara

kram

Va gör du? :)

fin bild!

åå, tack så jätte mycket! :D

gillade du också andra avenyn? :)<<3



Sv; Det är båda bra o dåligt :)

Med dig? <3

iihh vad roligt! =D

TUSENTACK.



- naw, tack tjejen !<3

fin bild :)!

Svar: Dags för mig att sova, så godnatt! :D

okej!



jag gillar din blogg :D

SV: jo det är bra me dmig, själv? (:

Har du någon favorti än så länge?

Kram

Sv: Jo och sanningen är bra!

godnatt hörs imon :)

haha ;)

å grattis till vinnarna, allt bra med dig sötis?

borde också sova men så många program jag måste se;P

grattis till dem :D

vad gör du (:

sv: ja :D. det blir oftast alldeles för få bilder på bloggen, men jag försöker skärpa mig.

ska såklart försöka imorgon också, med länk-namn-tävlings-grejen (;P). fattade ju alldeles för sent att jag antagligen inte alls var den första att kommentera xD

Haha okeej :p Just nu gör jag inte mycket heller.. Letar efter en snygg klänning typ ^^

joooo jag lider..för jag vann int :( :P

Grattis till dom :)

vilka härliga bilder du tar! jätte fina verkligen :)

Läs mitt senaste inlägg om du är intresserad av andar/övernaturligt! :)

aa dåligt stil:/



godnatt söt^^

hej :) hur är de ? kram

Fin bild. :)

Oh, gud vad kul att jag blev en av dom! Tack så mycket :D

Grattis til de fem vinnerne da. ;)



Sv. Takk for kommentar på bloggen min.

Hej sötnos! Fin blogg du har, med massa härliga bilder! Hoppas att allt är väl med dig?



Lots of love/ Dollys.se

Var gärna med i Dagens blogg tävling i min blogg :) Få chansen att presentera din blogg i min:) Många kramar / elin

Härlig blogg!:)

sv: Haha tack så mycket :D



Oj, vaken klockan halv-fyra på en onsdag (torsdag?)... not good. Hur gick det till mån tro ^^

Ha en fin torsdag! :)

Fin bild! :)

har din fredag varit bra?

Fin bild! Det e bara bra med mig! Hur är det själv ? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback