Beatrice är tillbaka nu..


det blev lite snabbt i torsdags, om att jag skulle sluta blogga över helgen. och det fick bli så, men jag hade en super bra helg. och den har vart lungn, i fredags åkte jag till visby och tog med mig emma hem. sen åkte vi in till visby, och gick runt och kollade läget. emma ramlade, och har riktigt ont blä för regn.

i lördags var jag och emma bara hemma såg film kanske 3 filmer under helgen. och senare åkte vi till viktoria (en tjej i klassen) några badade balja, och sen satt vi och pratade. fast det var lungt, hade vi ändå roligt. hem på natten med johannes, och sen hela söndagen var vi bara i sängen.

åkte till emma på söndag, sov hos henne. och måndag började skolan, hur trött som helst fast jag typ inte gjort något. sen in till visby med elin (en annan kompis) och vi fick och kollade moas nya ställe efter som hon just flyttat. sen bio med viktoria och emma plus elin.

vart i skolan idag, och ni som läser detta av mina vänner tänker säkert. men du glömde ju bort hälften av allt som hände i helgen. men det kommer, annars blir det för mycket text. (bilder från lördagen)

tack till alla 13 sidor av kommentarer nu ska jag svara på dom.

Kommentarer

sv: Det är ingen fara :D

sv: ja fast det är mysigt med regn ibland:)

Allt bra med dig?

Kram

nemas problemas :)

lungt ju! ;D <3

Sv: Haha gör inget<3

Låter som att du har haft en bra helg :)

Låter som du haft en super bra helg gumman :)

Sv; ingen fara :)

De är bra tack :)

hur är det själv?

sv: åh tack så mycket söta du! :)

sv: åh tack så mycket söta du! :)

kollar idol ;)

Kul att du är tillbaka!!

jaao!

vad gör du da ? :D

Svar: Det är lungt! :D

vad görs då :)?

jadå, allt är bra! :) trött på hösten bara men men.. sj då?

vad gör du? (:

sv; Ja, det har jag! Hur har du haft det själv? :)

sv: okej, hoppas ni hade roligt!

det är lugnt, allt bra ?! :)

kul att du är tbx, det uppskattas! :D

Joo det är fint, sj?

okej :)



vad gör dudå?<3

sv. jaaa ;D

jättefin header:)

Haha, 13 sidor? Galet ;)

Ja erkann!

Och man far lite angest nu nar vintern ar pavag och man maste ha ett par skor, haha..

härligt, fint här med :) vad gör du?

fin blogg, besök gärna min blogg!



www.baranillah.blogg.se :) <3

sv: jo det är helt underbart, hur är det själv?:)

sv; Aw, sötan! Vad glad jag blir :D.

Låter ju kanon! :) , jag hade min tråkigaste helg genom tiderna typ haha :(

det är fint med mig :):)

hihihi! :D

sv: yepp, allt bra, sj? :)

Kram!

verkligen en fin blogg =) klickade mig vidare från en annan blogg för att hitta nya att läsa, alltid kul =)

SV:Toppen,hur är det själv?

hihiih, yes :) var de inte jobbigt att svara på 13 sidor :O jag brukar dö när de blir över 3 :P

SV: tack sötnos :)

Det är lungt :) vad har du för dig?

SV; yes!

men de är lugnt :D

Underbart hår de två till höger har!!

sv: jadå! sj (:

Låter som att du haft en bra helg! :)

varsegod allt bra :):) ???

Sv; jo tack allt är bara bra =)

sv.nja det har varit en dålig dag idag men så kan det ju bara bli bättre imorgon lr?! =)

tack så mycket! =)

Sv: aa, själv?

Tack så mycket! :)

kramar

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

låter bra det:D

varsågod :D

joodå allt är bra med mig :) själv?? :)

Oh, grymt roligt att du är tillbaka :D sjukt så galet många kommentarer!

helt okej tack, själv då? :D

sv; allt är kanon, sj? :)



härlig bild :)

Var med och tävla på min blogg ? :)



Http://justmystylee.blogg.se

aha skönt och va ledig :P går grafisk sista året ^^

:D hehe

har du en bra dag?=)

Fin bloggg!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback