Caramel Crisp & Cookies Cream


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: CANON EOS 500D + 70-300mm

Marabou Sensation Caramel Crisp & Marabou Sensation Cookies Cream, köpte dom här om dagen och fick äntligen smaken på den. Caramel Crisp är nog den godaste jag smakat ännu, och Cookies Cream är nog lite mindre god. men jag gillar deras smakar dom har, jag har ännu några till som jag ska smaka.

jag hoppas snart min lilla syster kan komma hem så att vi kan gå ut och ta lite bilder. det är jätte fint väder, men det är ännu kallt ute. det är ju ingen annan som vill vara med, men typ den här helgen eller nästa helg tycker jag att viktoria och emma ställer upp som modeller. och jag och elin tar kort, det kan bli riktigt roligt.

har ni smakt någon av dom här, vad tycker ni?


Kommentarer

Jo, det är bara bra :)

Haft en fin dag?

åå vad sugen jag blev nu!:D

oj va du sov sent igår:p hehe..

sv: hihi :)



åh, min sambo är galen i den med mandlar och havssalt. den godaste choklad någonsin, enligt honom. själv blev jag jättebsviken och tyckte inte alls att det var så gott.. jag gillar apelsinkrokanten mest :)

skulle vilja testa den samekn

haha jaså det säger du :p

Ja :)

kanske ska köpa det o ha med på roadtripen imororn :)

sv: har du någon coop i närheten så har de erbjudande på dem just nu :)



jaaa apelsinkrokant är underbar! <3 :P älskar choklad!

vi hörs senare!

sv; försöka plugga en massa :/ dudå? vad bra :D

sv; tack så mycket!

händer idag da ? :)

Okejokej på vadå? :)

jag tänkte dra och ta mig en dusch!

Jadå, allt bra med dig själv?

Vad gör du ? :)

Jo, samma här :P hehe

sv: hehe okej =)

okeeej! jag vet inte, plugg och sånt (:

har prov på måndag sååå måste plugga :/

sv: gött :D

dt är bara bra med mig ::)

sv: inge :)

sv: kommer tyvärr inte ihåg vad vi prata om (a) :/

jhha..va skönt:D hehe..njut av dagen^^

sv: inga problem.

jo, här är allt bra, själv då? <3

oftaaa, lyxooos! :D

sv; jaa :(

Tack så jättemycket!:) snygg blogg förresten ^^,

aha okeej! jag går andra året (:

sv: Eller just det jaa, jag skrev att jag hade min tråkigaste helg någonsin typ! :), och varför det va för att det verkligen inte hände någonting! Jag va hemma från fredag-söndag typ :( inte okej

HEhe det är lugnt =)<3

Kramis

oj, har jag hamnat där också? skoj :) tack igen ^^,

vad härligt :)

hänt ngt spcec ?

yes det ska jag :) sticker iväg vid tre ungefär :)

Jodu, förstår jag! :D

De är goda ;)

Okej najs :D

sv: Så bra, jo samma här :P

göru? :)

Jag fotar mot en vit vägg, sen så höjer jag kontrasten lite så den blir helt vit :)

åh ge mig :)

bra idag?:)

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg hos mig om du vill! :)



Annars ber ja om ursäkt för denna kommentar!

Men gud så gott det ser ut :o

sv. yeeah :D

Härliga bilder!

Har du testat några av hårvårdsprodukterna som jag nyss la in? Eller använder du några andra (om du nu gör det överhuvudtaget?) :)

hihiihh :D

Allt bra? :)



Har du köpt ett nytt objektiv?

Sv: Tack så mycket! :)



Nu blev jag sugen på choklad, hehe ;)

Dem där såg riktigt goda ut :).



Ha en fin dag :)

Jag är på på fotning någon helg! :D <3

oh, mums!

sv. hehe jadå!



ha en bra dag

sv; vad har du gjort idag då:)?

Det finns ju verkligen ingenting tråkigare! :o

Svara gärna på min fråga (a)

jorrå det är bara bra :)



jopp.. men snart är det helg så det ska bli skönt :)

precis!:)

sv: :)

SV; Eller hur! :)

Vad har du för planer nu i veckan då?

åh dom måste jag smaka :D

Sv; Jodå det är toppen med mig:D

Själv då?;)

ja :)

Jag vet, men hittar inte sladden så jag kan lägga in mina bilder :/, men det kommer mer bilder! :)

Sv; det låter som en mysig dag =D

åh den där chokladen ser god ut, vilken var godast?

yes :D hittar du på nu då? :D

sv.tack sötnos:d

haha rackarns! Men prova häng upp ett vitt lakan bakom då :)

hehe..vad ska du göra då?:D

Snygg, blogg:)

sv; okej, :P

nja inte mk är as trött så har sovit en timma , :$

haha :D

idag har jag gått 2,5timme i solen :)

Se nu på eftermiddagen har jag pluggat en del..

sen ikväll ska jag dansa ca 3,5timme..



Vad skulle du vilja läsa om något speciellt vad gäller träning, kost och hälsa?

sv; samma :)

åh vad sugen jag blev nu! ;o

Ajemän :D

Kolla gärna in min blogg om du gillar mode och trender! :) http://avantgardefashion.blogg.se :)

Sv: Naw, tack så mycket! :D

Ikväll skall jag träna fotboll och kolla på idol. Allt bra annars? :)

sv; ao, rätt trött om man säger så, somnade kl 7 igår kväll :P

Åååh MUMS!! Kan tänka mig att särskilt Caramel Crisp är god! =)

sv; de e ju de ja gör,. sov ju lixom 10 timmar inatt,. & 1 timma nu efter skolan :P

Vart köpte du den ifrån? Alltså chokladen?

Jag har inte smakat dom men skulle jättejärna vilja :) Allt bra då??

Yes :) va gör du?

Vart bor du?

sv; precis :P

- har lust att smaka dom där, dom verkar goa :)

Har inte smakat dem, men MUMS vad goda de låter och ser ut ! :D

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!



You go girl!!



Kram/ Piicha

jag har bara smakat på den Cookies Cream (igår faktiskt) & jag är helt kär! Men nu blir jag sugen på den andra om den ska vara ännu godare.. :)

Jag smakade dom igår och jag tycker som du, att caramel crisp är godare.

Har smakat cookies cream och jag tyckte den var riktigt god!

Är nu hemkommen från Paris. Åker till sthlm på måndag så det blir dålig uppdatering igen! Hoppas allt är bra med dig?!

håller med, prövade dem i helgen























Follow my on Bloglovin







Trackback