mycket just nu, men så blir det..


Beatrice (jag) & Viktoria

jag har nästan glömt bort att jag har en blogg, nej men det har jag inte. men det är rätt mycket just nu, och då blir det svårt att hinna svara på alla 13 sidor med kommentarer. det blir ett inlägg, med mycket text. men läs inte om ni inte orkar. men ibland kan man ha mycket i tankarna och orkar inte blogga.

i fredags, åkte jag och viktoria in till visby och gick till hennes bror. vi gjorde inte så mycket såg på tv satt vid datan, lyssnade på musik. hela kvällen var jag och viktoria med emil, filip & per det var riktigt mysigt. gick hem till emil och sov.

i lördags, vaknade vi alla hos emil och jag gick för att träffa emma rätt tidigt på morgonen. emma och jag gjorde inte heller så mycket, men vid fem tiden gick vi och såg innebandy IBK & uppsala. IBK är bara för bra det blev 7-6 till IBK. sen åkte jag och emma hem, och somnade runt halv tio (eller jag gjorde inte emma)

i söndags, vaknade vi rätt tidigt fick bråttom för att åka till visby igen. men rätt onödigt, men jag och emma fick en mysig middag tillsammans. sen åka hem till sudret, där jag bor.

imåndags, var det en hel ny vecka. någon hade vart och tagit 5 datorer tror jag att det var, lite onödigt. sen hela måndagen höll vi på att fixa lite med datan. och skrev lite svenska grejer. sen när jag kommer hem får jag veta att min lön inte har kommit, min data sladd är sönder. (och jag kan inte sitta vid datan) vilken otur dag, det var mycket som blev fel denna dag.

i går, då var jag i skolan och hade partigrej på morgonen det sög. sen hade vi gympa, vi skulle åka ROLLERBLANDES, och mer kan jag ta i ett annat inlägg. sen hade vi lite möte med mina föräldrar och sånt. sen till visby och leka med viktoria. <3

Kommentarer

Ingen fara:)

sv: Jag går hos bup för jag har panikångest.



Det är ingen fara :D

verkar ha hänt en hel del så har förståelse för ditt sena svar, haha! ;D

fina!

sv: ingen fara sötnos!

sv: varsegod sötnos :)

okej, det är lugnt.

sv; så lite så :)

Okej men det är lugnt! :)

Hey, hur mår du idag? :D

sv. så lite såå :]

hehe okej men det är lugnt. måste ta "livet" före bloggandet :) hwehe

varsegod :)



Inte bra!

Sv: Nejdå det förstår jag, ingen fara :)

sv. hehe det e lugnt :))<3

svar: det är lugnt, fullt förståeligt! Har även lämnat bloggen ett tag för att tänka, många gånger. det är bäst så.

hoppas du mår bättre snart. kram

fina :)



idag har jag bara vart hemma :) allt bra ? :)

Allt bra idag? :)

Sv; Tack så mycket :D

hihi de är lugnt, jag var faktiskt in på din blogg tidigare och tittade igenom bilder och sånt innan du fick din nya kamera, ska ju köpa sån kanske så jag vill verkligen veta om den är bra xD <3

Niice blogg!

Fiin bild.

Hänt idag ? :)

Låter som att du har haft det bra :), fin bild också :)

så lite så :)



fin bild! :D

Sv; det gör inget att du svarar sent :), förstår att du har fullt upp :)

Fin blogg =)

Och jätte fin bild också

Söt bild :3

det är lugna puckar :)



vad fint hår du har!

sv; de är lugnt :)



fin bild :P

inte mycket alls faktiskt! :)

svar nej det gör inget ;)

Riktigt fin bild! :)



sv: Det är lugnt lilla du! :D

vad gör du? :)

är allt bra med dig idag? :)

Hej! nu har jag frågestund på bloggen! Ställ så många frågor du kan mellan himmel och jord!

Vi ses i bloggen sötnos!

BLESS

lungt :)

ihihih.d

Lungt :) hur är det?

Fina ni blev :)

Hehe det är lugnt! hänt annars idag då?

jadå, allt är så bra med mej så :P själv?

Vilken fin bild på er två. :)

Sv: Ja, visst är den?

sv: aaw vsg :D

läget me dig så söt? :)

vilken söt bild :)

vilken söt bild :)

Fin blogg :D



http://dixiee.bloggsida.se <-- Tävling

vad gör du ikväll?

sv, samma :D

Vilken fin bild!:)

Sv: liite olika :)



Var gärna med i veckans blogg på min blogg! Du får en veckas länkning om du vinner!

Svar: Det är lugnt :)

vet hur det är. ibland hinner amn inte, orkar inte, man har annat helt enkelt

tack :)

awwee vad gulligt av dig :) det är lugnt :)

haha 13 sidor:O

skolan,pluggande och sätt på idol :)

Vill du veta hur du kan få gratis presentkort på bland annat Nelly.se och H&M? Kika in min blogg. :)

http://sandstroom.blogg.se/2010/august/gratisklader.html#comment

Och om du inte orkar höra mitt snack om det, så får du en direkt länk också så du kan läsa själv på hemsidan. :)

-> http://www.gratisklader.se/?r=109424



Ha en fortsatt trevlig kväll!

gud va söt bild!

sv: tack så mycket!

Allt bra med dig? :)

det är lugnt :) verkar som du har haft fullt upp =)

ingen fara :) hur e det då

sv; det e lungt! ha det bra :D

Det är lugnt :)

Jag gillar också hösten lite, haha ;)

Sv: det är bara bra, gjort nåt kul den här veckan då??

:)

Sv: Så lite så, och det är lugnt att det tog tid att svara ibland hinner man inte.

sv: Så bra :P

haft en bra onsdag? :)

Du, de är bara sanning som jag säger men varsågod!



Det är lugnt, vet själv hur de blir ibland :)

sv: Hihi, nej det är lugnt ;)<3

Oj har du så massa sidor

De kan bli så att allt bunkar sig

Har man o göra får ju bloggen komma i andra hand tycker jag

SVAR; så lite så :D

haha de gör inget ;)

gillar din stil!

God natt nu ska jag försöka sova..



Men du missar väl inte gratis solning..läs mer på min blogg :)

Jag har saknat dig med sötnos!

Hoppas allt är underbart med dig!

godnatt & sov gott..

hoppas dagen har gått bra för din del^^

sv; Varsågod sötan :).

Svar: jo ibland kan jag också vara ganska duktig hehe =)



du de är ingen fara! själv så har jag ingen dator som fungerar längre så kommer typ kunna uppdatera/svara väldigt sällan. men jag jobbar på problemet!



hoppas du haft en bra vecka och att din helg blir skoj =) kram

SV: Men det gör ingenting. Jag är bara imponerad av att du ens hinner svara på kommentarerna! You go girl :)

haha! ursäkten godtagen :)

Jaha okej, hur har din dag varit? :)

hihi, aa :) allt bra med dig? :D

Haha ingen fara! Asså den filmen satt verkligen varmt om hjärtat!

Det är lugnt :) Har veckan varit bra hittils ? :)

$v då ska jag kolla de på ellos :P hihi

Superfin bild:D

söt bild :D

Okej, men det är lungt:)

Vad har du gjort istället för att blogga då?

sv; det gör inget<3

är allt bra annars då? =)

Det är lugnt:)<3

vad gör du då?:)

SV; Det är ingen fara jag har själv inte mycket tid med bloggen längre, mycket i skolan :P

helt lugnt. allt är bra här. själv?



Jo förstår, det blir mkt ibland... för mkt... :)

SV; :D



Vad tycker du om mina höstbilder då?

Aa.



Allt bra ? = )

åh så fint hår du har :D

söt bild på er! :]

ha en bra helg!

vad händer ikv??:D























Follow my on Bloglovin







Trackback