vad händer, snäll bli ingen annan.

foto: Moa Lindqvist
modell: Beatrice Jakobsson (jag)

godkväll, nu är klockan mycket och jag kan inte sova. fast jag är så trött efter allt från kvällen, inte värdensbästa humör. jag nämnar inga namn men jag vet själv att man har dåliga dagar, men man kan aldrig ha det varje dag. säg som det är och sitt inte och ljug, eller hur man ska säga det. jag orkar inte med när alltid jag ska vara glad, men alla andra slipper.

imorgon har jag en hel skoldag, som jag måste vara uppladdad till. och äntligen börjar vårat schema.
godnatt, hoppas ni haft en bra onsdag kväll.

Kommentarer

svar. ja spännande :)



jag som tkr det börjar närma sig min.. och det är i december! haah :)

fin bild på dig:)



Godnatt o sov gott.. kram

sv: Jo allt är bra med mig ! (: så hur går de i skolan då ?

sv: hehhe jodå allt är bra med mig ! :D

sv: okej :)

jaa lite mycke läxor i början anars är de bra:D



ha en bra dag!:)



fin!

Hejhej! Allt bra idag? :)

Så fin bild :)

fin bild på dig

hihi, godmorgon :D

Vilket superfint hår:)

fin du är!

söt blogg =))

kollla gärna min bloppis:)

sv; okej :D snart plugga :P händer idag då? :D

allt är finnt tack vad häänder idag då?<3

sv: :P

hur mår du idag då? :)

Hoppas du har en riktigt trevlig dag! :)

tack så mkt :)

Fina bilder :)

ja :)

jag har en dagens blogg tävling om du är intresserad:D

ha en bra dag!

Hej, har läst din blogg för ett tag nu och ville bara säga att du tar jätte fina bilder!

Och du har jätte fin blogg! :]

tack så mycekt :)

söt är du själv!

fin bild :)

sv: ja :D

allt väl med dig idag då?:D

sv: ja verkligen!

vad har du gjort idag? <3

Allt bra idag då? :)

Fin bild :D

ojoj vad det regnar.. här öser det ner och snart ska jag ta och städa, vad har du för dig?

Har faktiskt tänkt på det !

Varsågod! Och tack:)

härligt! super här :D

:)

Vsg :]

fotografer hela familjen ;)

sv: haha aa ^^ fin töja på bilden :D fast man inte ser den så tydligt men kan du lägga upp en bild på den så man ser hela ? skulle vara grymt bra om du kunde (:

sv: bra :)

yes,hur e det idag? .)

kääänner mig ganska skolsleten nu... :(<33333

hej allt bra? :D

kram

sv:okej :) vad gör du ?

hej hopp kikar in=) allt bra idag?

sv: haha:p

men jaah äär typ alltid tröööt efter skolan :)<3

va gör du då :)

SV; Jag lyssnar på spotify, sj? :D

med mig är det bara bra=) några planer för dagen då?

okej va bra då :D

jo de e bra här med!

Ja :)

Vad gör du då?

Allt bra :)?

härlig bild :D

Tack för hjälpen ! :)

jo samma här=)

Fin bild :)

aa :)

vad händer nu då?

söt du är :)

SV; Okej:D

tv o så =)

Får hoppas! ;) Har du några planer inför helgen? :)

okej,jaha va hur hände de då? :(

ja kollar på vänner.. :)

härligt :)

söt bild :)

Okej, svarar på kommentarer :)

Ih, så fin!



Hahah andra året? :D men vad roligt att du tycker att det ser ut som att jag är äldre, tack eller vad man ska säga!

fin hon va !:D:D

vilken fin bild & blogg! :)

GUUUD vad söt du är! :O

supersöt bild! :)

sv. hehe ja.. vintern är bland det mysigaste som finns.. eller iaf december månaden!

Söt bild :D ! haft en bra dag?

jätte fin blogg, och jag gillar verkligen bilderna du tar :) P.S Kolla gärna in på min blogg:P























Follow my on Bloglovin







Trackback