annat för mig under dagen..


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nej om man kanke skulle göra något istället för att bara sitta vdi datan och glo? nu ska jag följa med min bror och kolla på lite saker och sen vänta på att min buss går hem till Viktoria. Underbart väder är det också idag, det gillar jag.

Jag tar med mig datan och mitt internet, men det är rätt svårt att fixa mottagning i dalhem med mitt internet. Men jag får fixa det på något sätt, kan inte lova så många inlägg efter som det är dåligt med mottagning där. men jag gör iaf ett försök och hör av mig senare när jag fixat det eller något. Annars lånar jag Viktorias data för att skriva ett inlägg, men som sagt jag hör av mig senare när jag har tid. så får ni ha en underbar dag så länge och hoppas ni är ute i solen.

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

SV: HäRLIGT:D

svar: jag sov gott i natt, gjorde du? :D

Riktigt gott! :)

ska du göra sen då?

svar: ja :( <3

Samma!

:)

Vad gör du då?

Tack så mycket!!

Hej har frågestund på bloggen fråga gärna något. Kram! <3 :)

Okidoki :) Jadu, försöker bli av med min förkylning..inte kul och bli sjuk precis på lovet :/ hur mår du idag?

fin bild:D

riktigt fin bild!

sv. Nä, verkligen inte :( <3

sv: bilen :D

Vinnarna av dagens blogg ligger uppe, kanske det blev du!

Kolla. http://litetuff.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html#comment

och se om det blev du elr inte :)

Jaoja ! :)

sv:

tackar :) jag har inga planer för dagen men ikväll ska jag på bio :D du då?

Åh vad fint (:

ja :D har du sol hos dig då? :D

fint =)

Ha en bra dag :)

Hej nu kör jag igång veckans bild på bloggen ! :)

Kolla här: http://litetuff.blogg.se/2011/april/utkast-april-21-2011.html#comment

för mer info hoppas du vill vara med ! :)

annars ha en trevlig dag !:)

Vad gör du? :)

Nice ;)

Sv: :-D

fin bild!

sv: härligt!:) grattis till sommarjobbet!:D

sorry för sent svar :o



tack så mycket :)



allt bra?

Jag ska gå på stan :D <3

JAA, super gott! Hoppas att allt är bra med dig :D

Va gärna med och tävla om en lip injection! :)



http://sstromberg.se/2011/april/tavling-too-faced-lip-injection.html#comment

sv: jo de är bra:)

allt bra idag? :)

Nu har jag dragit två vinnare av "Dagens Blogg"!

Kolla om du vann här ---> http://feliciarydins.blogg.se/2011/april/vinnarna-av-dagens-blogg.html

kommentera gärna vilken blogg som du vill ska vinna:)



http://themusicinmyheart.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-ar-avslutad.html#comment

va med i dagensblogg tävlingen på min blogg



http://justhewayim.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-vinnare.html#comment

det kan jag förstå :D

Fin bild :)

Hej söta du!

Vad hittar du på idag?

Kram

Kolla gärna in min och amandas blogg www.canonkompisar.blogg.se

Hej vad görs ?

jaha så trevligt :) nej ja gör inte så mkt :)

sv: varsegod :D



men köp en då ! <3

Ja jättefint väder idag :)

Vinnarna av dagens blogg finns uppe, kika in och se om det blev du ;) Annars har du en ny chans !! http://diandraselma.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-tavling-1.html#comment

Kram =)

Åhh! Snart är sommaren här! :)

Tävling i bloggen just nu! vinn ett rouge värt 119 :- från FACE stockholm! Du behöver bara kommentera att du är med! Enkelt va? Kanske är det just du som vinner! Här får du en direktlänk till tävlingen

http://eminaerica.blogg.se/2011/april/tavling-rosa-rouge-fran-face-stockholm-varde.html#comment

hej! nu har jag utsett dagens blogg, skrolla ner lite och kika om det blev du.

i vilket fall som helst så kan du anmäla dig igen. :D kram!

sv: Okej härligt ! :) inte mkt ..

Händer ihelgen då ? :)

sv: åh va härligt :D!

Tack så mycket och desamma! :) Gilla varandras bloggar på facebook? <3

fin bild! hih tack så mycket :)

okej :) musik <3

Jo det är bra ;) Göru? <3

jättefin blogg :) vad ska du göra imorgon? kram

- kul att prata med vänner?

Hej, behöver hjälp igen som vanligt hehe :P



Ska jag ha kvar photojulia, eller ska jag göra en ny som heter jsfoto, med bara nya nikon bilder? Kommentera på min blogg för jag vill veta vad alla tycker! (:

Jo det är ju det man behöver. :)



Idag har jag varit ute och fotat lite i skogen, kommer upp bilder på bloggen sen! Nu ska jag försöka tvinga sambon till att grilla ikväll! :P

fin blogg, hur är det idag? :)

~ Tackar =)

Allt bra? :)

härlig blogg med fina bilder :)

hääärli bild!

Okej, samma här :)

Allt bra ?

Fin bild :)

Det låter ju super härligt det:D Jag har spelat golf<3

sv; okej vad bra! :D

Jodå, min dag var jätte bra!

Allt bra med dej annars då ? :)

Vad gör du?

hej :) gillar verkligen din design (: ska precis börja blogga igen, har du några tips, för hur man håller det underhållande och så man inte tröttnar ?

OKaj :) jodå det är jätteskönt, sitter just nu på balkongen!

Vad gör du?

ledsen för sent svar.. allt bra idag?:)

haft en liten bloggpaus bara att jag inte sagt det, förlåt mig..

But Now I'm Back !

svar: :)

Fin blogg!

Älskar headern , den är helt underbar :D



Vad gör du denna soliga dag ? :)



Kram

Ebba -> www.ebahs.blogg.se

Asså jag älskar dina bilder, de är så fina!!! :D

Så fin bild! :)

Har bestämt mig för nystart (: Men behåller den gamla också. Fortsätt gärna läs den nya, kram (:

Fin bild !

sv: yesbox:)

skit fin header! vem har gjort den? :D

hemma igen efter en lång dag. ^^ allt bra?

Dagens blogg är nu uppe, kika om det blev du! :)

svar: förlåt för väldigt sent svar!

ikväll händer nog inget speciellt, plugga kanske :( du då? <3

Jätte fina bilder!



kram! <3

Nu kör jag igång med veckans blogg. Kommentera om du vill vara med och tävla. Kramar sesselina.blogg.se (;























Follow my on Bloglovin







Trackback