bästa sidan jag hittat!


en bild på min kalender på internet.

Jag har alltid viljat haft en kalender på internet, där jag kan fylla i grejer och nu har jag hittat en. Min familj och vänner skulle också kunna ha tillgång till den och fylla i vad dom ska göra i veckan. men vet inte om jag har lust med det, men jag får se min kära familj. men jag tror det inte är så roligt att veta vad jag planerar in för träningar och annat skoj.

Riktigt bra, jag sitter ju vid datan nästan varje dag så det är ju enkelt och bara kolla upp vad som händer i veckan. jag tycker det är as smart! jag gillar den sidan, skriva upp vilka tidar man jobba på sommaren och annat bra som man behöver veta. man kan också skriva in vad som behövs handlas och komma ihåg att göra i veckan och lite sånt där roliga grejer. är ni med sugen på att skaffa en egen kalender? vad väntar ni på?

tryck på bilden för att skaffa en egen.
tänker ni prova sidan eller använder ni redan sidan?

Kommentarer

Sv; Min dag har varit ganska vanlig :)

Men har solat i det underbara vädret ;)! Ett stort plus för mej!!

;) <333

Sv;jag har umgåtts med lite släktingar , dudå? :)

helt okej (:

Så skönt att det är det, hoppas att det blir de med alla :)!

Det är bra med mig med! :)

Hihi tack!



Gjort idag då?

Bra kalender!

Sv; japp :)

Sv; ha en fin kväll nu ! :D

anmäl dig till dagens blogg i min blogg http://jennifergiidlund.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html?_tmp=28d9a0cdf92e6991983a78672100ac63097678fd kram :)

sv; okej :) jag ska nog bara slappa :D

härligt :) jo det är bra!

läs gärna texten "En berättelse som förändrade Saras liv" i min blogg och skriv gärna vad du tyckte om den! :)

Okej. Samma här :)

Haft en bra dag ?

sv - det är bra här med! :)<3

ja (:

du är likt pippawikman.com!

nu är dagens blogg uppe, kolla om det blev du! ;)

Jag drar ut till skärgården imorgon så jag kommer spendera påsken där ;)

Glad påsk! Det vore superroligt om du ville svara på dagens fråga i min blogg. Du hittar den här: http://maddisenj.blogg.se/2011/april/dagens-fraga.html



Om du inte vill ha sånna här kommentarer ber jag om ursäkt!

Vilken bra sida! Tack så mycket :)

så otroligt fin blogg du har! :D

vi får se! :) allt bra ikväll?

Nu har jag valt 3 st vinnare på dagens blogg! kicka in om du blev en av vinnarna c; kramar (;

sv: okej ^^ görs?

vad gör du?:)

härligt, samma här :) du är go du gumman! göru ikväll?

Näsyan inget liksom....sj? :)<3



www.michazz.blogg.se

skönt kom nyss hem ska bara ta de lungt :)

va bra!

Sv; tack :)

okej ;) pratar med min pojkvän (:

Hej!

Kikar in och önskar dig en bra påskhelg, hoppas allt är bra? Kram

smart med en kalender på internet :o



sv; absolut :)

sv: okej, jag kollar på tv (:

vad bra att du hittade det :)

glad påsk!

tack :D

Sv; föresten, bor du hemma? :)

Sv: Okej vad bra, vad gör du ikväll då?

Vad göööööru? :D

sv: hihi, japp :D

jo då helt ok. göres?

sv: fin blogg du har! vad händer?, :)

Hoppas du får en bra påsk!

lät jättemysigt!

Sv: Varse, :)

Allt är bra! ;D

Själv?

sv; yes! haru gjort nåt kulunder kvällen då?<33

Glad påsk! :D

Sv; okej :)

vad gör du annars?

Sv: Okej, just nu inget speciellt svarar på lite kommentarer ska nog se en film strax. Ha en fin kväll :)

sv; ja :D



vad ska du göra ikväll? :)

Vad kostade overallen?



Jag sitter och myser med mitt hjärta framför talang, sen blir det nog någon bra film!



Vad gör du?

Kram

ja :)

Nu kör vi en veckans blogg !

Vill du va med ?

I så fall : http://wilmachelsea.blogg.se

Lycka till !

Hej! jag vore jätte tacksam ifall du skulle vilja hjälpa mig med mitt senaste inlägg, det vore sjukt snällt! kram :)

sv: Ah najs ! händer då ? (:

sv: varsegod och tack <3

Gu va smart! Själv skrev jag ut bilder på en kalenderna (fast bara under sommarlovet) för att kunna fylla i vad jag ska göra, men detta vad ju mycket bättre :)

Heeeeeeej! Fin blogg, besök gärna min ffast den handlar om Miley Cyrus. Jag skriver dagligen om hennes liv och jag tror inte att du kommer tycka illa om den

sv: fan vad smidigt och ha en kalender på internet :D!

Ja verkligen! Men Gud vad praktiskt :D måste skaffa denna

sv: varsågod!:D

tack gumman

Kolla om du vann dagens blogg 20/4, om inte så har du chansen igen ikväll. <3 Kram



Hej, nu har jag frågestund och du kan fråga vad du vill i min blogg men vettiga saker. Kram (Inte vad gör du och såna frågor)! Direkt länk: http://pinklaadyyw.blogg.se/2011/april

Haft en bra kväll? :) ^^

sv: jorå, hemma ensam, de e sköönt (; sj?

Allt bra idag ?? :)

Vilken smart sak! Inte för att jag har världens behov av en kalender direkt men, himla fiffig lösning! Ingen risk att man tappar bort den eller så haha:D

härligt :D

Ockej :)



www.michazz.blogg.se

det är toppen med mig också :)

tack :D o vilken smart grejj, ska testa!

sv: hihi, japp :D

hihi ok.. ^^ jag ska skriva ett sista inlägg och sedan sova. :P

Tack ska du ha! :D

sv: haha :P fast dom va inte så söta :/

nu är mina inhandlingar för idag uppe! :D

ah :) du kan skriva in att jag fyller 15 på söndag! hehe <3

Svar: Varsågod! Detsamma :D

så smart :D



sv: jag ska snart sova ;)

glad påsk!

kram ♥

det är så bra!

Gjort i veckan då? ;)

Låter asgrymt ju! Borde kanske också prova, får se om jag gör det, men det verkar ju vara grymt bra! =) Visste knappt att det fanns.. :)



SV: Jo, det är klart att det kan vara skötn att vara störst! =) Men ibland vill man ha någon äldre att prata med. Skulle önska att jag- förutom mina småsykon- hade en storasyster som man kan anförtro sig åt och lära sig saker av, inspireras av. Även en storebror, som säkert skulle ställa upp mycket för en osv, om du förstår vad jag menar?! =) Tvillingsyster skulle jag också vilja ha, hihi =). det syns att de har långt hår. =) Yeah, sommarkänslor. Det känns som sommar typ varje dag! =)

sv: näe :/ bara lite ^^

Jag med, har vait en ganska lugn vecka :)

vad har du gjort med ikväll då? :)

hehe tackar..xD jag älskar hörlurarna! :D det va meningen att jag skulle köpa med hello kitty på men de va 100 spenn dyrare och då var det ganska lätt att välja de jag valde..xD

det var det oxå :D

sv: japp :D

jaha, mysigt :) jag har varit med familjen :)

hahaha..xD nej nu ska jag ta mig från vardagsrummet upp till sovrummet...det började en halvläskig film på tv som jag inte vill se..xD

sv: hihi :) fast det är ändå gott med jordgubbar :P

jadå, helt okej :D

Sånt där är super!! :D Är medlem på en liknande, fast nu använder jag typ bara facebook. xD

Gud så smart! :)

Glad påsk!

Går inte och kommentera ditt senaste inlägg.. :p

this is JUST what I have been searching for for aaaages! x

Jag tänker prova, men det kostar inget va ? :)

Smaaart :D

Tack för tipset. Såg nyss en blogg som hade nåt liknande till sin mac. Har dock ingen mac , satt då och önska att de skulle finnas något liknande och nu har jag hittat det.



Tack :)























Follow my on Bloglovin







Trackback