bloglovin, följ mig!


tryck på bilden och följ min blogg om du vill

Måååånga frågor får jag ännu om jag vill följa några via bloglovin, men jag vet inte vad jag ska svara för att ni ska bli sura. men jag ska se till att hitta några bloggar som jag ska börja följa, alltid roligt med lite nya. men iaf, ni behöver inte skriva ''följ min blogg'' för jag tänker inte läsa eran blogg och följa bara för att ni skriver ''följ min blogg''

Men det som jag vill komma fam till i detta inlägg är att ni kan få följa min blogg, så ni inte missar något. ni behöver inte läsa alla inlägg, men lägg till mig om ni inte vill glömma bort min blogg. nu dom här veckorna som kommer, kommer jag lägga upp mycket tips och det vill ni väl inte missa? jag gör inte det här bara för att få fler som följer min blogg. (vill bara hjälpa er alla)

Ni får gärna kommenater om ni följer min blogg, så kan jag alltid ta och läsa din blogg och se om jag vill följa den. men jag kan inte följa alla bloggar ledsen, men några nya kan jag alltid följa.

Kommentarer

sv Allt bra?:D

Superkul att du är med & tävlar i kvällens blogg:)

svar: okejokej, härligt att höra! :)

jodå, det är bara bra med mig :)

vad har du för dig då? =)

göres sötnos?

Gud va bra!

Hur är det med dig i dag?<3

Tjena, skulle inte du kunna kolla in våran blogg o se va du tyckte ? c: Bara videos på den btw ^^

Och tyckte du det va något att skulle du ju alltid kunna länka till den elr något på din blogg, ehe.. he (aa)

:)

men tänkte bara säga att om du har lust så kan du anmäla dej till veckansblogg och kanske kommentera vad du tycker om det jag köpte idag :)

- ikväll ska jag se på Greys Anatomy :-)

sv ; hehe jag ska snart iväg till mamma med min hund, hon behöver komma ut lite. Måste fråga hur du gjort så att man kommer direkt till bloglovin när man tryckt på bilden ? det kanske är svårt att förklara men skadar ju inte att fråga hehe. kram :D

ska vi följa varandra ? :)

VECKANS BLOGG PÅ MIN BLOGG NU! Vinnaren vinner en stor länk i min meny i en hel vecka! va gjärna med:)

hallå där :)

SVAR såbra, jo det har jag (:

sv; ah :D



hur är det idag? :)

följer den redan ;D

- okej :)!

superkul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

Jadå, det är la brao med mii. Slappar i soffan just nu. ^^ Skönt som in i! /massa nosgos

allt bra idag? :)

ja då det är bara bra du då? :)

SV: Allt är bra, förutom att jag har super ont i min nacke! :( Själv? <3

Sv; Härligt :)

Det är helt okej med mig :)

Gjort idag då? :)

har du för dig då? :)

sv Härligt :D samma!

svar: okejokej :)

jag gör inte så mycket, tittar på tv och svarar på kommentarer :)

svar: kul att du är med!:D

Hur är det med dig?? :)

tillbaka :D <3

Samma här faktiskt :)

hehe :D

Sv; Japp! :) vad gör du då?

Kram! <3

sv: haha, tack fina du! :)

kollar på tv och ska snart äta middag. :P

kul att du e med! ;)

svar: ja, kul som fan :)

Kul att du är med, vad gör du?

:)

Så bra! :D

Det är bra här med. Vad har du gjort då?? :D

rätt svar på ''gissa vem?'' är uppe nu! C: kramar :3

Allt bra? :)

hur mår du sötis? :)

kram

sv =)

ja :D

svar: ja :)

saknat mig så:o?<3

sv: jaha kl:) jag vet inte!

Lagt till dig på Bloglovin! ;)

La till dig på bloglovin :)

jag följer din blogg jag :) och skulle vara kul om du kika min och följde, men jag förstår verkligen. Man vill vääl följa dom man tycker är kul :)

din blogg har typ blivit .. TRÅKIG..

Om du vill får du gärna kika in på min blogg :) är inne på mobilen just nu men ska följa dig när jag klickar mig in på datorn nästa gång! Kram

fin blogg.

Ta gärna en titt in på min fotoblogg och se om den faller i smaken! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback