börja inte som dom andra, chilla lite!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu har jag tid att skriva i bloggen, har vart och jobbat ett par timmar med min pappa. Jag fick hjälpa till att göra glassen och lite annat skoj! fick även med mig lite glass hem som jag tänkte äta senare, efter vi jobbat ett par timmar så åkte vi och åt mat och sen har jag spelat lite buzz. fast jag inte gjort så mycket, så är jag grymt trött och skulle vilja sova nu.

Ikväll är det valborg, eller idag kanske man ska säga. för mig känns det som en vanlig dag ännu iaf, för jag vet inte alls vad jag ska göra ikväll. kanske träffa några vänner men inte helt säkert, dom skulle hör av sig senare. annars har jag inte lust att göra så mycket annat, alla har redan planerat sin valborg för länge sen och jag hade glömt bort det helt!

vad har ni gjort idag och vad gör ni ikväll?

Kommentarer

sv: haha ja jag gillar inte att göra samma saker hela tiden typ eller hur jag ska säga det :)

sv: kul att du är med och deltar i tävlingen!

LYCKA TILL :D

hehe :D

sv: de är toppen :D

svar: okej, så jag kan lyssna på spotify på min dator och mobil utan internet med premium? :D

sv: hihi :)

sv: hihi:D Åh, låter som ett himla nice jobb du har skaffat dig där... glass överallt(A)



Ja, du är inte den enda som inte har några planer direkt ikväll haha. Jag har minsann aldrig planer...

sv. jaa :D

idag har jag vart med kompisar :D

ikväll vet jag inte vad jag ska göra, hehe får komma på något ;)

Idag har man suttit vid datorn och gått till affärn och vanliga saker man gör på en helg ;) I kväll ska man vara hemma och titta på film medan resten glor på majkase som jag inte tycker är så kul när alla kompisar drar iväg :)

Okej. Allt är bra :)

Haft en bra dag ?



Fin bild :D

vad jobbar du med då?:)



jag har vart med min kille hela dagen :D tack<3

finis där!

MYCKET! Hoppas att du får en jättebra kväll nu i alla fall :D

sv: okej jo samma här de är nästan storm :S

svar japp

ja har precis kommit hem

samma här^^



allt bra med dig idag? :) <3

det är bara bra, hur äre sj ? :)

göres sötnos?

sv. inte mycke är hemma och mår dåligt sj ?

SV: Okej! :)

Jag har varit på picknick vid hoburgsgubben!

sv; jaha, är det kul att spela fotboll då? :)

oki :)

Ska du göra imon??:D

Sv: Vad har du gjort på valborg då? :)

sv; nej nu har jag grilla med släkten , så mår bra i kropp och själ! :D

- Hoppas du får en bra valborg :)!

Så fin!! :)

Kika in för att se om just du blev vinnaren av dagens blogg=)!!!

- svarar på kommentarer!

Sv: så lite så! :)

- okej, svarar på kommentarer! :D

Hej! Nu är dagens blogg avslutad gå in och se om det var du som vann!

Om inte anmäl dig igen! Puss & Lycka till <3

tihih :D

fin bild!

söt :)

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/may/dagens-sondags-blogg.html#comment



Lycka Till!

kram Bea

Fin blogg! =) gott med glass ju, men jag tål inte glass! :(

härligt! :)

Veckans vinnare är nu framme. Kolla om det var du!

Kramis :)

Åh va skoj att göra glass, jobbar din pappa med det? :)

god morgon! allt bra med dig idag då sötnos? :)

gott med glass och kul med buzz !

hihi tack :D

sv; jodå, det är bara bra! :)

sv- okej, nej inte så mycket. <3

Fin bild :)

Usch, man hinner knappt med bloggen om man bara är ute några minuter :o Haha!

Men idag har jag inte gjort mycket, vaknade precis :) Och i kväll blir det till att åka hem :D

jag ska ta och sminka mig snart och sedan ska jag och viktoria till gekås. :)

ska åka nu. precis sminkat mig och skit..xD hehe.. :P höres senare fina! :D

fina ögon^^

Hejsan, vad görs ?:)

söt bild !



haft en bra dag ?:)

fina du

sv; jasså du ms jakobsson ;D

Väldigt vacker blogg!! Och du är verkligen jätte söt :)

Kraam.























Follow my on Bloglovin







Trackback