bort ett tag? vi får väl se..


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon, nu är jag vaken men pigg är jag nog inte efter som jag inte sovit dom timmarna jag behöver. Idag är det söndag och på mitt schema står det att några fyller år och att jag ska träffa mamma och mina syskon. vi ska ner på någon strand och fika lite och ta det lungt, sen senare ska jag åka bussen hem till Viktoria så får vi se vad vi ska göra. kanske hinner skriva ett inlägg på måndagen på dagen.

jag tar med mig datan till Viktoria men kan inte lova något inlägg, men ni kan alltid hoppas. skulle vart lite skönt att lägga datan åt sidan för jag orkar inte tänka på några av mina vänner. (ni ska inte tycka synd om mig) för det är inte synd om mig, men tycker bara några av mina vänner beter sig illa just nu. kändes bra att skriva det här så slipper jag få så många frågor varför det kan vara skönt att lägga datan åt sidan? (en sak till, inte våran katt på bilden)

hoppas ni får en toppen dag i solen, jag hör av mig när jag kan!


Kommentarer

Vad görud?

här med :D

göru?

fin bild :)

Oj hoppas dina vänner skärper sig och att du får en underbar dag :) Xoxo

åh, jag älskar närbilder på katter! :D

svar: yes! :)

Okej :D

sv: Jag gör inte så mycket, vad hittar du på själv? :D

Angenämt, angenämt mycket angenämt för er att få träffa kalsson

Åh vad söt!

Okej. Jadå :)

Allt bra idag ?

sv. okej, var med några kompisar :D

Hej!

Vill du vara med i mion Dagens blogg tävling??

Åhh en kisse <3

god morgon! :D allt bra?

Hur mår du idag?

aha okej :D söt kisse!

vad ska du göra idaG?:D

hej! nu har jag utsett dagens blogg. kika in och se om det blev du. :) om du det inte blev du så kan du ju alltid anmäla dig igen och hoppas på vinst nästa gång!

jag är hemskt ledsen att jag inte kan välja alla, men ge inte upp, en dag så är du en vinnare :D kram

Så lite så! :D<3

å vilken fin bild½ :D <3<3

svar,

vad gör du? :D vet du hur man mobilbloggar? :)

fin bild, saknar att ha katt!

sv; Tack desamma ! :D

Allt bra idag då ?

tack så mkt! jag har inget företag än, testar om nån vill ha det jag gör först =) men sen så kanske! får jag fråga vilket du tyckte bäst/sämst om?

Hoppas att du snart är tillbaka <3

sv: varsegod :D

svarar på kommentarer,bloggar osv :)

härligt!

Glad påsk på dig med! :D

Jag har precis vaknat! Dudå ?:)<3

vems katt är det på bilden? :)

Hoppas du får en fin dag i solen vännen!



ps - Glöm inte att kika in Söndagens tips, ett kanon tips! KRAM

hehe jadå :)

vilken fin blogg du har :)

sv; heh aa :D glad påsk! (fast det var ju påskafton igår men.. ) . följa varandra på bloglovin? :D <3

fin kisse ;)

Hejsan. Hur är det med dig en sån här varm påskdag? :)

Glad påsk btw. :D



Föresten, du tar ju sjuuukt snygga bilder! :o

svar: :)

vad ska du göra idag? (:

Ja ! :D



Ps. Har gissa kändisen på min blogg, och alla som gissar rätt får en länkning, det är jättelätt! :)

du tar så fina bilder !! :o

otroligt

oh vad mysigt :) är det där en skogskatt ? kram :D

sv: okej ^^ allt bra?

Va bra :)

Sv: dsm :D Har du haft en bra påsk? :D

riktigt fin bild :)



sv; yes :D

jadå :)

hej!

Nu har jag lottat ut vinnaren av veckans blogg!

Gå in och kolla om det blev du!

Om inte, lycka till nästa gång!

http://wilmachelsea.blogg.se

kram,wilma

Nu har jag bestämmt vem veckans blogg är! Så, kika in på min blogg och titta om det är du, om det inte är det så lycka till nästa gång!



Kramar

sv: najs, yeah :D

sv: okej!

igår var jag hemma och sen var jag med några kompisar!

allt bra idag? :)

Glad påsk på dig! :)

följa varandra på bloglovin då?

Fin blogg du har! :)

En Norsk Skogskatt?



Glad påsk!

hejsan, vad gör du ?

- vad roligt fina du :)

jag har startat en tävling ''gissa vem?'' på min blogg, ta chansen! eftersom ALLA som svarar rätt får en länkning (:



tips: ni ska gissa på den 3:dje bilden, annars om ni visste endå vem som var på den 3:dje bilden, men gissade tex. på den översta bilden där det står instruktioner så har ni ju gissat på fel preson. Så ni ska gissa på den sista (3:dje bilden) som 2 andra bilderna som är i bilden med instruktioner är bara där sådär random ^^ Lycka till!

Sicken sötnos :)

Hej! :D



Just nu pågår en tävling inne hos mig! Var gärna med, för vinsten är en valfri väggdekoration! :) Fin och passar alla!



http://jennyvuongs.blogg.se/2011/april/pasktavling-1.html#comment

Jättefin bild ! :)

Anmäl dig till veckans blogg på min blogg just nu:D!

En blogg väljs ut ikväll!:)

Kram!

sv: hade du en bra påskafton :)?

Allt bra med dig i det fina vädret? :D

Jättefin blogg! du tar verkligen jätte fina bilder också (:

Passa på och va med i dagens blogg på min sida!

kramar.

Jätte fin blogg, länkbyte? :)

Du är sååå söt!



// Saaaaga<'3

Söt kisse

sv: tack detsamma!;D

Vilken sööt bild! :)

Jag har runt 500 unika per dag, och har 910 facebook likes , intresserad utav ett länkbyte?

sv: hihi vad bra!

Vi har precis kommit hem från en helmysig dag i solen med picnic!



Vad har du pysslat med idag ?

Kram

Svar: Haha ge mej! blev himla sugen :)

Yes! :D

Förlåt för ett sent svar har haft en kortare bloggpaus!



sv: härligt, det är toppen hoppas allt är bra idag med :)

Veckans blogg är nu avslutad! Gå in och kolla om det blev du! :D

Nu startar även en ny omgång och du får en ny chans. Lycka till! :D PUSS!

har fråegestund, ställ gärna en fråga! :)

Aaa....det ska jag ! ;D

sv; bra dag ? :D



www.michazz.blogg.se

aaa okey

aww, va söt katt!!

Söt :)

Ah de fick jag :D fick du ? :)

Söt bild och fin blogg!

vad gör du? :)

åh vilken fin katt ! :)

aw, söt katt:)

Glad Påsk! :)

Hoppas du får en awesome och solig dag hemma i Sverige! :)

hej jag hoppas att du blir medlem i EU: s senaste blogg forum Akuratt är det mest norrmän men hoppas att några svenska bloggare visa du vill gå med så att du kan gå här http://blimedlem.bloggtalk.info/



Hälsningar.

Grundarna av forumet - Jonas / bloggtalk.info

sv: hihi:D Hoppas att du får en trevlig kväll och så nu då. Det känns som att solen kommer vara framme ett tag till.



Ha det så roligt!



Söt katt btw,

- Det va så lite så!

Min dag har varit toppen :D

låter klokt att lägga datorn åt sidan:) ibland behöver man det då och då.

Svar: Ja, visst är den fin :)

ska träffa en kompis:) <3

sv: yes, haft en bra dag ? :)

Va med och tävla i dagens blogg

Vinnaren utses i kväll

Du får en länk på min blogg så länge den finns!

Och en vinnare som jag utser får en design helt gratis! :)



Kram

Va med och tävla i dagens blogg

Vinnaren utses i kväll

Du får en länk på min blogg så länge den finns!

Och en vinnare som jag utser får en design helt gratis! :)



Kram

sv allt bra idag?

de e brs med mej med :D

Jag hittar inte vart du bor, så vart bor du? :)

Frågestunden på bloggen avslutas den 27/4.

Så kom igen att fråga på nu :)

Kraaam!

åååå vad söt katt, vems är det? :D

Gud vad fin header! :)

Svar: Okej :) Är du härligt utvilad för veckan som kommer nu då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

haft en bra dag? :)

Söt kissemisse :)

Hoppas du får en fin dag trots dom där vännerna.... :/ :)

bloggar här nu eftersom jag inte kommer in på min gamla.

kram!

tack :)

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/veckans-vinnare-ny-omgang.html

KRAM

svar: tack :)

Kommentera inlägget "gudja" med ett förslag på vad jag ska skriva mer om i och du får en länk i menyrade för alltid!

Så vad väntar du på?

//Tilde, majhimmlen

sv; aha oj då :/

Jo då det har varit bra!

Haft det bra i solen idag då? :)

sv: det var så lite så! :)

såå söt katt!

kram

Tävling på bloggen!

http://ampii.blogg.se/2011/april/tavling.html

Man kan vinna..

Ett par Wesc Hörlurar

Ett par Converse Skor

Ett valfritt plagg från nelly.com

sV; ja! vad gör dudå?<3

jobbigt detdär med vän-delen.. hoppas det ordnar sig!:)

Klicka på länken och se om du blev dagens blogg vinnare:)<3



http://bookiie.blogg.se/2011/april/vinnarna-och-dagensblogg.html

Om du inte blev det anmäl dig precis i samma inlägg

svar: precis :) fin bild!

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html



Likadan modell som de Kenza precis köpte :)

hej , hur äre ?! (: ♥

allt bra ?:D

http://eessrraa.blogg.se/2011/april/vinnaren-pa-dagens-blogg.html#comment

Titta in om du blev dagens blogg.

Aw så söt! :)

Vad fin katt.

Söt bild! :D Hoppas du också fått en bra dag i solen! :D

Jag har mest pluggat. :P

gud vilken fin katt!

Hej. Hur mår du ? :D ♥

Glad påsk:D

Det låter ju super mysigt det, jag spelade golf och firade min kusin<3

vill du vara med i dagensblogg?, kommentera bara att du är med så utser jag en vinnare i morgon , kram!

fina bilder hörru!

Hej! Vinnarna av dagens blogg är utsedda, kolla in om det blev du... annars kmr det nya chanser! :)

Sv: Tack! Glad påsk på dig med :) Såhär i efterskott, hahah..

Hej :)

har dagens blogg nu :)

om du vill vara med kommentera "jag e me"

på inlägget dangens blogg ! :)

Älskar dina bilder!

kolla gärna in min blogg, släng gärna en kommentar med! :)

Klicka på länken för att anmäla dig till dagens blogg ,

Om du inte gillar sånthära så ursäkta och om du redan har anmält dig så ursäktar jag mig igen ♥

http://bookiie.blogg.se/2011/april/vinnarna-och-dagensblogg.html

så mysig bild :)

sv; Tack tack! ^^



Detsamma! :) vad har du hittat p+å i påsk? :)

har lagt upp bilder på mönstrade naglar! har du någon favorit?:D ska försöka mig på o göra nåt med mina naglar...men frågan är vad^^

Vilken söt katt!

DAGENS BLOGG - Vinnare & Ny tävling uppe nu! LYCKA TILL! :)



Kramar, Sannaakarin

godmorgon:D

allt bra med dig idag?

Aaw vilken söt bild! <3

SVAR okej, nej inte så mycket . Ska du göra i dag då?

åh va fin bild!

åh så söt katt! :D

söt :D























Follow my on Bloglovin







Trackback