bowlat med bästa tjejerna


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu är jag vaken av att mina små syskon kommer in och väcker mig, så det är väl lika bra att gå upp. Idag blir det lite barnvakt som igår men annars händer nog inget alls. Leka med mina små syskon, det blir säker roligt!

Fast jag vet inte om jag orkar så mycket, har verkligen inte alls sovit så många timmar. Jag gick och la mig när klockan var tolv men den blev jag väckt vid ett och pratade i telefon. sen hade jag svårt att sova, men jag får sova tidigt ikväll istället. Annars igår var dagen super bra, jag var nöjd med bowlingen för jag kom tvåa fast jag inte spelat på flera åååår.

Efter åkte vi och kollade läget hos en kompis, men stannade inte var där så länge. det var nog lika bra att jag inte gjorde det. kvällen blev inte alls lika bra som jag hade tänkt, men det får gå.

Vad gjorde ni igår?

Kommentarer

kika in och se om du blev dagens blogg, annars kan du anmäla dig igen i samma inlägg :D

trevligt!

Hejsan beatrice! Ville bara säg att din blogg är så HIMLA snygg! Läser den varje dag o jag blir verkligen inspererad! Kram Kram <3

SVAR såbra, vad gör du då?

SVAR okej, nej inte så mycket.

tack så mycket, det är du med! =)

SV: Okej! :D

SV; Ska på tvinspelning fast ska bara sitta i publiken men ändå :)

ingen fara, du och din blogg är värd det! :D<3

jaaa :)

sv: ja gillar dina bilder :D!

ingen fara :)<3

Aaa :)

varsegod =) nu då? jag förstår inte vad det e jag skriver fel.. det e ju min adress..

oo va kul... d va as länge sen ja bowla..

hej skulle verkligen uppskatta om du frågade en fråga till mig på mitt bloggsvar på min blogg=D!!!

Kul med bowling :)

Gillar din blogg !

Anmäl dig gärna till DagensBlogg hos mig, vinnaren blir länkad på min blogg med cirka 2000 läsare♥

jag grillade med familjen, vad gör du ?

SV: Allt bra då? ;)

sv; tack!



jag bowlade med haha :D

vill du vara med och tävla i min blogg

om att få bloggsvar kika in då!!



Ha en fortsatt trevlig dag!!=)

jaha va det bara det okey =) tack.. händer idag då?

Gud så gulligt att bli väckt av småsyskonen :) Fin bild!

- och så?

sv. ja :)



va roligt att bowla! :)

Mysigt! :)

jag tog det bara lugnt med en tjejkompis, snacka massa skit & åt gott :)

ja :)

Supersöt blogg!!!!

Kika in på vår:)

Vad gör du storbloggarna på helgen egentligen?

Har gjort ett litet roligt inlägg där jag skriver vad jag tror dem har för sig på helgerna^^

Kolla in och skriv din åsikt! :D

fin bild :D

SV: Okej! :/

Jodå det är bra ;)



Har du någon bloggsvar inbjudan? :)

sv : Ah det blir man verkligen , hoppas det blir bättre och jag finns alltid om det är något ! :)

FIN BLOGG! :D

sv : Jag vaknade också nyss ska typ till mormor och morfar idag och hjälpa till i trädgården och få pengar för det ;)



sv: okej efter att ha svarat på kommentarer ska jag äta frukmost:D!

hur är det idag? :)

va kul med bowling!:D

sjukt roligt att bowla

okej, kul :)

sv. längesen jag spelade sist, men det gör inget, suger ju ändå, haha :D



gör det! :D

Sv: samma typ, och grilla med familjen :)

okej :p de va typ 23 grader i går men i dag är det ingen sol alls därimot :p

yes! :)



roligt med bowling! hur gick det för dig?

jaa :D vad händer idag då?

sv. joho, eller jag kan säga att jag inte är bäst på det :)

Sjukt längesedan jag bowla :o

Ska du göra idag då? :)

jaha.. :/ jo det är bra!

Gillar du att fota? Vill du va med att tävla i en foto tävling? Om du svarade rätt på frågona, så klicka här: http://onlyangelica.blogg.se/2011/april/foto-tavlig-djur-natur.html#comment



Det tar ungefär 3minuter, att hitta bilden, kanske redigera den lite och mejla den till mig!:D

Priset är en länkning i varje inlägg i en vecka!:D KRAMIIIS!

om du inte gillar detta, så får du ursäkta mig (:

sv de tkr ja me.D

god morgon! allt väl?

jag gör inte så mycket just nu =)

sv yes:D

Fin blogg! :)

Många är vi noggranna med vad maten vi stoppar i oss innehåller och försöker välja bort så mycket "dåliga ingredienser" som möjligt. Men när det kommer till godis verkar många inte ens tänka på vad det faktiskt innehåller.



Godis är gjort av slaktavfall, hur många tänker egentligen på det när man fyller sin påse med lördagsgodis?



Efter jag själv spekulerat kring detta är jag naturligtvis nyfiken på din åsikt! Skicka en rad här;



http://ajjankajjan.blogg.se/2011/april/vad-sager-vi-om-detta.html#comment



puss!

sv: det var det! :D

så fin header :o

sv; Hehe okej ! :) samma typ

Händer idag då ?:)<3

ja! :)

Häftig bild :D

vara med min pojkvän :D

JAA! va med :D<3 skulle vara jätte kul

ja absolut..

jättebra här :)

Vad gör du? =D

Så fin header. Eller hela designen är jättefin! Hur har du gjort den? ♥

jo helt ok. suttit ute i solen ett tag nu! :D ashärligt!

sv gördu?:)

Frågestund på bloggen, släng in några frågor ;)



http://klotties.blogg.se/2011/april/fragestund.html

sv: säg till när du lagt till mej så lägger jag till dej :>>

Allt bra denna soliga söndag?:)

Sv: Ja mår bra ska vara med kompisar o sånt :)

Snygg blogg! :)

roligt att bowla ! :DD

Jaha! Oki ;)

Hej, dagens blogg i min blogg anmnäl dig gärna! :) Sen kör jag länkbyten också! In och anmäl dig, NU KÖR VI! Puss på dig!

fin blogg ♥

snygg och fin blogg

Kolla min:)

Tipsa andra:)

Kram

Heeej! sjukt fin blogg:D allt bra med dej?

KRAM

gillar bilden!

så kul med bowling :D

Älskar att bowla! :)

Åh, så kul att bowla. Det var verkligen länge sedan jag gjorde det.

Kul med bowling, dock suger jag på det!

Riktigt cool bild!

Kanontrevligt vilken magisk bild

fin blogg du har :D























Follow my on Bloglovin







Trackback