det blir mycket ibland


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Okej, jag hinner skriva lite innan jag stänger av datan igen. igår i skolan gick vi på GA & GT det var helt okej, har sett hur dom gör tidningarna förut. men ni får se lite bilder imorgon, efter gick jag på stan med Elin och Viktoria. Efter åkte jag hem till Viktoria, vi gjorde inte alls så mycket tog det bara lungt. Tog oss till slite där vi skulle träna, vi var sju stycken som spelade fotboll. det var en rätt rolig träning ändå, fast det var kallt.

Efter åkte vi hem och sen till Erica och såg en film och hade mysigt. Sen hem till Viktoria och vara med Miggo och sen kom Thoralf. det var riktigt trevligt. Idag har vi bara sovit och sett på Viktorias tre bröder när dom paddlar kanot. (eller det kanske inte var en kanot) skit i samma, jag har haft det super trevligt och nu ska jag äta och sen träffa mina underbara tjejer.

vad har ni för er som är roligt?

svara på alla kommentar imorgon.

Kommentarer

Söt bild! :)

SV; nehe, ska vbäll jobba en hel del coh sen ska jag p¨å lite festivaler ! :d gjort idag då? kramis

Allt bra ikväll? :)

sööööt du är ! Jätte söta glaior ;)

snygga brillor! :D



allt bra? :)

Vilket fint namn du har! :)

fin blogg :)

Jag mår finfint:) Några helgplaner?

Snygga glasögon! Jag letar också efter ett par röda, men jag hittar inga...

svar: tack! :)

allt bra!:)

har sjukt tråkigt haha.. hoppas du får en fin kväll iaf :)

Hejsan, idag har jag "Dagens Blogg" hos mig och om du är intresserad kan du kika in! Om inte, förlåt att jag stört.Kramar



http://inspiredme.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment.

Hejsan, idag har jag "Dagens Blogg" hos mig och om du är intresserad kan du kika in! Om inte, förlåt att jag stört.Kramar



http://inspiredme.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html#comment.

Älskar headern! :)

Hej !

jag ska ha veckans blogg , gå in och anmäl dig du med! :)

Snygga glasögon, vart hittar man sånna? :)

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram

SV: jodå, det är bra här med! :)

Hej!

Skolan har tagit upp mycket av min tid så har inte kunnat blogga och igår blev jag magsjuk så kunde inte blogga då heller tyvärr!:(

Men nu är jag lite bättre iallafall!:D

Hoppas du får en trevlig kväll!

Kram

Sv: :-)

Allt bra?

coola brillor ^^

Det är helt okej ! (:

Själv då? :)

gullunge!:)

snygga brillor :D

sv: Min dag var halv bra :p



Snygg bild ;)

kolla gärna in min blogg & mitt aprilskämt! :) kram

Cool!























Follow my on Bloglovin







Trackback