det går inte lita på någon på den här ön


Foto: Elin Sandelin (en kompis till mig)
Bilden: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Nikon (skolans)

Rubriken säger riktigt mycket hur jag känner nu, det var inte länge man fick vara glad nej. jag vet att jag inte borde skriva det här inlägget, men just nu skiter jag i detta. det spelar ingen roll vad jag säger, allt är mitt fel kanske borde hålla tyst i stället? plus att det går inte att lita på folk, jag har haft en vän som man inte kan lita på som bara snackar skit hela tiden, och kunde aldrig ta det med mig. men ni börjar bli exakt som henne, och man vill inte vara som hon.

i stället för att prata skit så kan ni ju prata med mig. bara för ni är sura ska ni inte prata med andra och snacka skit om mig för det gör saken inte bättre, prat med mig istället. det hjälper inte att gå runt och prata med andra och tror att det blir bättre.. visst dom kanske tycker synd om dig, men vad tycker dom om mig då? gahh, det här gjorde min dag mycket bättre. nu förväntar dom väl sig att jag ska säga förlåt, vet dock inte varför..

kan inte säga vem det handlar om eller något, för jag vet att dom läser min blogg. men nu vet ni iaf hur jag tänker och hur sur jag är att ni aldrig kan prata med mig.. varför är det jämt jag som ska försöka fixa allt, juste jag glömde att jag hade gjort fel.

inget måste att läsa detta inlägg..
prat med mig nästa gång, jag tänker inte ta steget att reda ut detta!

Kommentarer

Lust att följa varandra via bloglovin?^^

det är så jobbigt när man inte vet vilka man kan lita på.. när dom bara snackar bakom ryggen på än istället för att säga det face to face.

jag är också en sån som ALLTID ska reda ut saker, som ALLTID ska säga förlåt och sånt.. men om du vet att du inte har gjort fel, stå på dig då, och säg inte förlåt om du inte har något att säga förlåt för!

svar: Jo det är toppen!:) Gjort idag?

sv jaa :D

jag litar inte på någon.

jodå lite upp & ner :)

Tråkigt :/

Hänt? :(

Jag vill inte att du ska vara ledsen... <3

- inget spec :)

görs?

hoppas det känns bättre snart! :(



Du har ju koll på dehär med foto, så jag tänkte ställa en fotofråga till dig. Jag har en Nikon D40, och fotograferar mycket djur, människor och natur. Kort sagt fotograferar jag det mesta. Jag vill inte ha en D60 eller D90, utan jag vill uppgradera mig. Jag vill inte ha en nybörjarkamera, så D3000 går väl också bort då? Jag har tittat lite på D5000 och D3100. Jag vill gärna ha en kamera som jag kan ha ett tag. Tanken är att jag ska börja ta betalt för bilderna, så jag vill gärna ha en bra kamera också. :> Hursom, har du några förslag på en bra kamera? Rekommenderar du D5000/D3100 eller någon annan? :> Jag vill ha en Nikon.

sv: åh sånt suger ju så hårt! De hände mig för någon månad sen de sluta med att vi sa upp kontakten. Men de kommer lösa sig bättre för dig prata med dom :)

Jag har flugit till Arlanda och är nu i Sigtuna hos mina kusiner :)

Jag går inte på någon sport med jag gymmar :P

sv: ja vet inte riktigt, mer bilder kanske, inte så mycke text(a)

naw... du som hade hoppats på en bättre fortsättnig på dagen o allt ju.. dagen hade ju börjat dåligt med skolan sen efter va den ju härlig med glass,sol och värme.. och nu det här, tragiskt. men jag vet hur du känner, och hoppas att dom som gjort det här läser detta, och du ska inte säga förlåt. kramis

eget beslut.

så kan det vara :)

Det är bra med mig med ;) händer i helgen då?

haha typ alla har fått lov :o<3

Oh, tack så mycket! :D

ja, så häääärligt! :)

allt bra ? ;)

Hehe aa^^

Härligt! :D

jodå det är bra här med.



Hoppas du får en super trevlig kväll!<3

Låter som du har det rätt så jobbigt nu, jag vet hur det är, hoppas det löser sig!

Hoppas det löser sig<3

Hejsan :)

allt bra ? :D

sv: jo de är ju surt men annars kanske de inte blir gjort? säg som du tycker och tänk sen :P

har du också påsk lov denna veckan som kommer?

sv: jo de är bra :D

jag vet hur det är.<3

oh tack för tipset :) jätte fin bild!

sv: :)

Allt bra? ;)

näe oke :)

Solen skiner, det är varmt ute och det är fredag och det är PÅSKLOV!:D Kan det bli en bättre start på helgen? :)<3

hihihihi :) mupp!

haha :(

fin bild btw! <3

du får ha en bra fredags kväll

tråkigt att läsa att du blivit sviken!:( hur mår du?

<3

man kan inte lita på någon någonstans,

säg inga hemligheter till din vän , för din vän har en annan vän.

sånt ordspråk.. <3

tack

sv; Ja :).

sv: Vad har du för dig då? :)

<3

Det är bara finfint med mig! :)

sv: Nä inget :)

sv, hihi, tack :).

SVAR okej, händer ?

va gör du ?

varsågod :D

Du är verklgen helt sjukt duktig på att fota! :O

jag också! :o

sv: Jaoopp :)

s: Hehe, finns inget att prata om ju xd

jaha

:) går de bra då ?

sv; :).

svar: tack snälla du!

Sööt blogg! <3 Göra på lovet? :)

Jättefin bild! :)

sv:nej verkligen inte!

Men jag har slutat att lägga tid på dom som inte bryr sig. I sjuan så hände en grej, alla mina bästa kompisar var emot mig utom en. Och hon står fortfarande vid min sida.



Dom andra typ försökte trycka ner mig och bla bla bla , dom är helt störda!

Faast, det finns folk som verkligen tycker om en, det är dom man ska bry sig om,inte dom andra :)<3

Hjälp mej att rösta på bloggen!

http://lifebywilma.blogg.se/2011/april/blavit.html#comment

Puss!

Nu är tävlingen avgjord ! :D Kolla om du är vinnaren ! //aliciadala!

Förstår vad du menar :/

trevligt, vad var det för dans ? :)

sv: hoppas det känns bättre snart!:)<3 jo det är bra, men jag är väldigt trött efter veckan och har ont i huvudet! skönt med helg!:) ska du hitta på nåt särskilt i helgen?<3

Tjenare!

Vi hade tyckt det var lite kul att höra om din relation till kolektivtrafiken!

Släng gärna in en liten rad här!

http://bonnebarbie.blogg.se/2011/april/kollektivtrafik.html#comment



Pusss!

sv: vilken kommentar? :)

allt bra med dig ? :)

Vet inte riktigt vad som har hänt det som du beskirver i inlägget men hoppas det blir bättre :/



p.s asnajs header! var har du gjort den?

Gör du då?=)

skit snygg header! läser den varje dag! :D<3

-jorå, de duger lite huvud värk bara.. ;/ vgd ?<3

Göres?

uschdå, inte kul att vara sur!

Håller med, man kan faktiskt inte lita på alla, trots att man är vänner med dom. Dock har jag sagt till alla i min vänkrets att har dom problem med med ska dom komma till mig :)

svar; jo jag har gått i skolan idag jag också sen så har jag varit med lite kompisar och så:)

jodå ! :)



har du haft en bra fredag?

kram ronjis

hehe :) händer det något roligt imorgon? :)

fin header! :)

Läs och kommentera bloggen :) <3

Tjena

All bra med dig ?

Några planer inför påsken ?



Om du vill veta hur du kan tjäna väldigt lätt pengar så gå in på min blogg och kolla in min senaste inlägg !

(http://kjkrleblogg.weebly.com/1/post/2011/04/2310-hur-ni-kan-tjna-pengar-lttast-utan-att-lgga-en-enda-re-p-det.html)

Gud vad tråkigt och berörande inlägg. Hoppas att det ordnar upp sig och att dom pratar med dig själv nästa gång!



Åh, tack :)

Hjälp mig!

vet inte vilket språk jag ska välja i 6:an ? :)

http://danamisaghi.blogg.se/2011/april/--12.html#comment



Kram

Dana

gud, vilken fin bild!

sv; yes :)

fin bild

Hoppas helgen blir bra iaf! :)

Påsklov påsklov!,eller helg occkså för den delen!:D

Äntligen får man soooova.... :D

När vaknade du idag stumpan ? (: <3

mig kan du lita på!<3

jättevacker bild!

hoppas du får ett bra lov och att allt löser sig <3

Vi kanske inte är bästa vänner precis, eller känner varandra. Men vet a du menar. Och det är alltid skönt att veta att något alltid finns. Vet inte om de betyder något, men du kan lita på mig :) Om de skulle vara något, vad som helst! :) Kram

Du är snygg!























Follow my on Bloglovin







Trackback