en bra början på påsklovet


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Början på dagen var bara åt skogen, fast det var redan igår kväll allt började. Verkligen inte vart på humör, men man har ju vissa dagar då man inte är på bra humör. Idag i skolan har vi verkligen inte gjort något alls och då menar jag inget, jag skulle kunna vara hemma så ovärt var det att vara i skolan. Fick sluta tidigare och då gick jag och Elin och åt en glass. super mysigt och skönt när det är så varmt. jag skulle lätt kunna gå i klänning idag så varmt är det, det känns som sommar verkligen.

Har även träffat många härliga personer och nu när jag kom hem till min bror så var mina tre små syskon här. två av dom ska bo här över helgen, det kommer bli super roligt! jag ska vara lite barnvakt och leka med dom, kommer bli roligt och bilder kommer det att komma också. min början av lovet är jättebra ännu iaf, hoppas det inte blir förstört.

Har ni haft en skön start på erat påsklov eller helg?

Kommentarer

sv: aa, samma :) görs?

sv. härligt! Jaa :D

Tack så mycket! :D

JA DE ÄR UDNERBART :D

sv: Hahah jag vet faktist inte (i)

fin bild :)

- vad hittar du på ihelgen? :-)

hejsan, vad gör du ? :)

va kul:)

2 månader till sommarlov idag:D

tack :D

sv; härligt! jo det är bra! (Y)

Okej :D Hur länge har du gått på fotboll? :)

Söt blogg! :)

- Jo. :)

Vad gör du?

hehe tackar! ^^

sv; jappjapp (:

sv; vad ska du hitta på idag då? :D

nu kom Johanna! :D

sv; härligt! Det är bra med mig också :).

- inget spec :)

händer imorgon?

händer idag då :D ?

Hejsan!! ♥ Super fin blogg !! :) ♥



Skulle betyda SJUKT mycket om du kikade in på in blogg och kanske slängde in en kommentar ^_^



Ha det super! Kram Nanga ♥

Hejsan!

Jag har precis ändrat min design o så, undrar om du har tid & kolla in den vad du tycker jag kan ända o.s.v.. :)

För vill ju ha bloggen så fin som möjligt för mina läsare. :)

ber jätte mycket om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer! :(

kramar. /sihenaz.bloggplatsen.se

Hej! :D

Vad ska du göra under påsklovet? Kram

sv; najjs! (:

va med bästisen ;)

sv: tack! vad snäll du är :)

det ska nog jag med :)

va härligt med glass!:D



sv: vad har hänt ? ;o

Hur får du din blogg så bra? , xd<3

yes :D

verkligen!:D är får du sommarlov?

svar: jag glor igenom min nya FRIDA tidning :D <3

sv: äter lite! vad har du gjort idag då ?

Jag ska till vänner,shoppa och min syrra fylle år ! :)



http://michazz.blogg.se/

sv: jaha va skönt:D

händer ikväll då?(:

ja de är najs :d

ska göra mig klar för att åka hem nu. :) hoppas vi höres mer i kväll! :D kramis!

sv: okej :) ne som de ser ut nu så ska ja tydligen på fest :P haft en bra fredag?

ska snart äta middag med familjen sen ska jag vara med min pojkvän :D<3

sv; hihi ja (:

åh tack :D fast det är en jätte gammal bild!

Hehe okej :) Tycker du att det är kul? :)

Okej, Jag ska vara med kompisar och sånt :)

Måste bara säga att: du har JÄTTE fin blogg! :O<3

Skönt med lov :)

Skulle du kanske tänka dig att göra design till mig för din är sjukt fin

jaråå!:D

Taaack snyggo :D coola skoor! är de converse?

ja va hos en kompis, nu ska ja ut med barnen en sväng

okej:P det sa jag ju.

har du fått påsklov idag? :)

sv; härligt ! :) samma här !

Skönt med lov eller ? ;)

Sv; Det var så lite så ^_^ ♥

shit va hungrig jag ääär ;o<3

åhh! :o det känns som att jag är den ända som inte har fått lov än :(

hehe okej :) Hur ser du ut på Gotland nu?:D

- förskyld & snack i tele :-)

okej det är bara bra :)

sv: usch då hänt något :/?

svar: ja! :D

sv. :D

fan va nice o bo sådär vid vattnet

där känner jag igen mig jättemycket :o det är väl på gotland?

trodde du gjorde de

Heej heej!

Hur mår du idag?

Vad ska du göra på påsklovet?



Kram Jovanna ;)

Heej heej!

Hur mår du idag?

och vad ska du göra på påsklovet?



Kram Jovanna ;)

måste bara fråga dig är det du själv som tar sånna här bilder på dig själv eller någon som hjälper dig?

sv: åh de lär inget kul men dom hörde ju av sig iaf å de är la bättre än att de bara är tyst?

Är den kameran bra? :)

Gillar verkligen din design :D!

sv:haha jaa ! :D <3

sv aha okej

jag började mitt lov med att se skolans treors egna kortfilmer på bioduken, det var jätte mysigt och bra :)

Fin blogg :)

följa varandra via bloglovin ? :)

så vad händer ikväll?

hur många besökare per dag har du ungefär? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback