en film med soft häng


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Johannes (min bror) & Kristina (hans flickvän)
(länk till hennes blogg)

Godkväll alla mina underbara läsare, först vill jag bara säga att det finns en bild om är mycket bättre än den här. men just nu hittar jag inte den.. så fick ladda upp den dåliga bilden som är tagen från facebook. Ikväll har jag inte gjort så mycket, mest bara tagit det lungt och var med några vänner och såg filmen ''allt för min syster'' den filmen är bra och jag började självklart gråta på slutet också. ovanligt? så det blev en bra film istället för big brother, får se det på söndag istället.

Efter som klockan har just blivit lite över tolv så betyder det att det är den 23 april. och nu fyller Kristina 20 år, min brors flickvän. hoppas verkligen du får en bra dag, du får dina paket när du kommer hem igen. Grattis på 20 årsdagen Kristina.

Kommentarer

svar; jo min har varit bra!

God natt :)

Ja absolut! :D

Grattis till henne! :D



sv. tackar! :)

sv: hihi,

vad ska du hitta på imorgon då?:D

yes :D

haha jag är född 1996 :D

glad påsk ! :)

tack du =)



vad görs?

Superbra blogg!

sv:

jaha mysigt :)

hej :D

hej, om du klickar in på min blogg rätt så ofta, & vill håll koll om det kommer nya inlägg.

Följ då min blogg på bloglovin'

/D I R E K T L Ä N K/

http://www.bloglovin.com/blog/2426390/svenssonohyesbloggse

vad händer i påskhelgen då?

superfin blogg föresten!

ps, har en dagens blogg pågång också, anmäl dig till den också!

/D I R E K T L Ä N K/

http://svenssonohyes.blogg.se/2011/april/23-4.html#comment , ds!

/K R A M A R/

sv; jo det är bra! :)

Hur har ditt lov varit än så länge då? :)

- Glad Påsk :)!

Godorogn:D

Godmorgon! Hoppas du får en kanon dag :D kram



Vilken söt bild :D

snygg blogg! gillar din header :)

Tack så mycket! :)



Hoppas du får en jättefin påskhelg!

Tack så mycket söt Bea! <3

Härligt :) jo de e bra med mig me :)



Har du för dig då? :)

ÄR det varmt idag då istället :D

Godmorgon, glad påsk på dig! :')

Inte så jätte mycket , ska snart gå upp och leta efter påskägg :) <3

sv: jaha okej :D

sv: jaha okej :D

Grattis på hennes 20 årsdag :D

sv: önskar dig en glad påsk :D!



Tack så väldigt mycket :D

Har du något film tips?



// Saaaaga<'3

sv; sammahär! glad påsk! fått leta påskägg än?<3

fin blogg oh glad påsk ! :=)

Jadå:D hihi.

alltså mitt inlägg kommer inte upp :O <3

sv: vad händer idag då :D?

sv. jajemen själv? :)<3

god morgon sötnos! allt väl?

Svar: Det spelar ingen roll, fast det är slut på pausen nu tror jag ;)

jo då. lite seg bara...sitter fortfarande i sängen..xD men har i alla fall satt på mig kläderna för dagen. (A)

Nu så :D

Det tog längre tid än väntat! :D<3

Fin bild och glad påsk!

Skrev fel :P



Vad gör du?

Kram

Allt bra med dig? :D

sv ; allt bra med dig ? :)

svar: okej, va bra! :)

haha jaså inte!? xD Jag ska nog börja skriva på ett nytt inlägg och sedan bär det ut i solen för mig! :D

hehe ok..xD

hoppas du får en härlig påsk! :)

haha ok..xD jag ska ut och jobba på gården så jag hoppas på att bli lite brun i alla fall! :D

vi höres senare sötnos! ska ta mig ut nu! ^^

kan behövas för jag tar mig inte från datorn.. xD























Follow my on Bloglovin







Trackback