en hel helg med syskonen


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

bildbrist det är vad jag har, men ska försöka förbättre mig.

Söndag, och det är mys för min del med mina syskon och min lillebror. Vi har spelat lite spel, sett på tv och lekt en hel del. Har även pratat med några underbara personer medan dom har lekt för sig själva. plus att jag saknar min kusin grymt mycket och vi ska försöka göra något i veckan, det kommer bli roligt. Ikväll blir det väl bara att ta det lungt och sen imorgon får jag väl åka hem till min pappa och vara med han lite, det kan behövas.

just nu sitter jag och pratar med min mamma på skype, hon vill se till att allt går bra och självklart går det bra. fast allt inte är som det ska så har vi super roligt ändå, lite bråk ibland vem som ska ha vilken leksak. men det är syskonkärlek, som sagt.

vad har ni för er för roligt?

Kommentarer

Anmäl dig till dagens blogg här http://jennifergiidlund.blogg.se/2011/april/ en vinnare upp vid 8-9 ikväll! ;)

SV: Okej synd! :( <3

sv; okej, toppen! :) det är bra med mig också :)

sv: jodå det är bara bra med mig med :)<3

- hihi :)

SVAR okej, jag ska fixa prao plats och vara med vänner :) Allt bra?

SV: allt bra? :)

sv: okaj kul :P ska ut och grilla i det fina vädret lite senare:))

cool bild :D



sv: ja mår fint :)

kram ♥

Jag vill också ha småsyskon:(

härligt! :D

händer under lovet? :)

sv: ja. vad ska du hitta på idag då? :D

mysigt att umgås me sina syskon

jADU :d ja ska t skolan imon ...

sv: tack!

sv. okej, grillkväll :D

det är bara bra! :D

var gärna med i veckans blogg!

KRAM

tack :D

jag har precis ätit middag och ska packa det sista innan vi ska åka. :)

ta ngn bara, dyu har säkert ngn fin :D

Misigt med mys, hihi:D

okej :) na inte så mkt, svarar på komentarer dd? :)

Aopp....:)

sv; hade en rolig helg ?



www.michazz.blogg.se

Hoppas allt är bra med dig!:)

sv; ha en bra kväll! :)

sv: åh vad najs :D då ska jag fasen ta och leta efter de med :D

Sv: kanske ska till stan med kompisar, vet inte riktigt :)

låter skojQ bra blogg kolla gärna in min ! :)

shiet vilken fin header du har! :)

jo tack, de är bra! kom precis hem efter en heldag i stugan. sambon och jag håller på att göra sommarfint där nu! själv?

Yees :D

SVAR så bra, här med!

:D!

har du lov nu?:D

sv: va händer mera idag?

Sv: Japp, annars myser jag väl bara hemma :) Vad göru?

jag gör faktiskt inget :) vad gör du själv ? :)

nu åker jag snart! :D hehe..xD ska ta sovmorgon i morron också. :)

sv: åh tack :D

hoppas du haft en bra helg i det fina vädret? :D

- Bara bra, vad händer ? <3

fin blogg allt bra? , kika gärna in på min blogg & kommentera något :)!

hehe jo..xD känner dock inte för att sitta på tåget i en timma men aja..xD hehe

vinnaren av veckansblogg ute nu se om det blev du! :D

om det inte blev du så startar jag en ny snart :)

haft en bra dag

Tänkte bara kika in och önska dig en fin kväll! :)

kram

sv; ja ska träna, plugga och vara med min kille :)

sv : :)

tack! =)

Väldigt fina bilder ^^

Visst är dom så söta tubetop ;D

Att jag skrev fel blogg dress förut

söt designe, görs ? (:

ja vet :/

Låter mysigt =)

svar: :D

ja absolut!:D

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/helgens-vinnare-ny-omgang-2.html

KRAM

- vgd?

Fin blogg! :D

Vill du vinna en länkning? =) kika gärna in i bloggen då och se vad som krävs =) kram

var med i dagens blogg, direktlänk; http://svenssonohyes.blogg.se/2011/april/174.html#comment

tack på förhand, kram!

Läs och kommentera :)

sv; de är helt oekj ;P

Vad fin blogg du har!:)

sv; ajdå :/ jo min helg har varit bra :)

tack sötnos :D

sv:okej , svara på kommentarer och chillar:)!

allt bra?:d

aja vad gör du då?:D

Okej. Jag har varit med en kompis :)

Haft en bra dag ?

SV: Okej! :) Jodå det är bra.

Sv: sitter och kollar gamla skolkatalogen ;)

haha rolig bild :p

sv; yes

Har din helg varit bra än sålänge då? ;)

sv; vad ska du göra? :)

haft en bra dag ? :)

Haha, okej ^^

Vilken bikini tycker du att jag ska köpa? :)

http://amyah.blogg.se/2011/april/bikinis-by-bik-bok.html#comment

Sv: Ska nog köpa ett nytt objektiv snart till min systemkamera, några tips?:)

Det är jätte bra tack, hur är det själv?=D<3

bra :)

inte så mycket :D<3

sv: bra samma här:D!

Intresserad av att fynda begagnade kläder i bra skick och till billigt pris? :) kolla då in min blogg, myysplace.blogg.se

svar: ja, dom är hur gosiiga som helst, ibland ^^

sv : aw, men du har du msn eller något?

för isf kan vi snacka där , finns alltid när det känns tufft! <3

bara jag som ska vara hemma och chilla ikv eller ?

yes ;D

haft en bra dag gumman ?

sV: de låter lugnt och skönt :) ne ja ska nog sätta på en film tror jag :)

SV: Händer imorgon? :)

Fin blogg! :)

vad har du gjort annars idag då?:)

sv: tack:)

göra imon då? :D

kramkram ♥

Sjukt najs :D

Cod är förjävligt najs :D

allt bra?

sv:superbra!

gillar du gåtor och tävlingar? Då borde du va med i min tävling ! :D

Tävlingen avslutas på tisdag så skynda dig!



http://emmahs.webblogg.se/2011/april/tavling-1.html#comment

Nu är veckans blogg avslutad, gå in och kolla om det blev du och anmäl dig till nästa veckans blogg tävling. LYCKA TILL! :D

sv : aha okey :D

Men har du fb annars?

För då kan vi snacka där :) <3

najs de :D

följ gärna mig på den nya bloglovin sidan, finns i nyaste inlägget puss !

allt bra?

vad gör du för något? :)

sv: jadå :) görs?

jo det är fint,hur var din helg? :)

sv : Då lägger jag till dig ;)

wiiie :D

sv: ja :)

ont i huvudet som faaaan :(

Hej, vilken söt blogg du har!

Vilken är din favorit mat?:D

svar: haha :D va göru? ^^

sV: oj så länge de var inte illa :D hade du fotoblogg från början eller kom de med tiden?

jaaah blir galen snart

följ gärna mig på den nya bloglovin sidan, finns i nyaste inlägget puss !

sv: :D!

skitbra!

sv: haha okej mysigt :D

ja ahr vart i stallet å bara slappat ;)<3

sv: okej ^^ jag lyssnar på musik :)

är du medlem där :o`

sv: ja :D

sv: okej :) hur kom de sig att du började blogga :)?

Vem är dem på bilden här nere under kommentarsrutan? =) söta!

sv: JA de allt mys :D vgd själv då ?

sv: hihi, japp :)

Najs, tackar! :D

aha :p

mm :(



va gör du

Hej vännen!

Vad har du för dig?

KramKram

ska duscha snart dudååååååh

sv: blir att åka te sommarstugan som sagt.. sj ?

Hej, hur mår du idag? :)

Kram!



Grymt spel!

har du lov nu? :)

sv: de låter najs de :D!

sv::)

gördu?:)

kom på ngt jag kan göra ?:(

-slappar,allt bra ?<3

sv: tack :D

vad gör du nu då?:D

Sjukt kul att spela ju :D

SV: Aha, såå söta! :D

sv: haha :P görs?

vilken film :D ?

sV: hm jadu med denna bloggen har ja la haft ett år men sen har ja haft bloggar innan de men dom har inte gått så bra som denna :D

Allt bra?

mysigt :D älskar barnfilmer !

tv :)

vad gör du ? :)

sv: ja de är riktigt najs och sen tycker ja de är ett bra sätt att visa folk bilderna man har tagit :)

den har varit grym :)

Okej,jo de e toppen med mig!:D

sv: okej ^^ jag lyssnar på musik & läser bloggar :)

Bra ! :)



www.michazz.blogg.se

sv: jo:D!

vad ska du göra imorgon då?:]

Haft en bra dag iallafall?:D

Hur är det med dig? :D

Okej. Samma här :)

Haft en bra helg ? :)

Går du i gymnasiet ?

ha en bra kväll

Godkväll

Sv: Samma här.. Allt är bra med mig :)

När märkte du att du var så intresserad av att fota? =)

- kul att du är med och lycka till! :D

jag gillar din header!! :)

sv: vart med en kompis :)

sv: aw va snällt!:D hur många har du?:)

sv : Fast du är världens sötaste då :D

Sv: Okej, vad har du för objektiv just nu?:D

sv. kollar teve :)

sv: hiihi, japp :)

Kika in på www.uffessakerochting.se

Fick ett tips från en annan blogg, Det var en riktigt kul internetbutik. Fanns lite allt möjligt.

Massa onödiga prylar som deras under-rubrik var. -A

inget speciellt :)

sv: aa :)



men ska typ sova nu, gonatt ^^

sv: ja :D

sv: okej , ska sova :)

händer imorgon?:d

ha en fortsatt bra kväll ! :D

sv: allt är bara bra, själv? :)

Hihi, om du vill och har lust så har jag precis lagt in en video när jag sjunger på youtube.. Så du får gärna kolla och om du vill så får du gärna kommentera också :P Här är länken:



http://www.youtube.com/watch?v=jNtkNGnLxnI

Sv: ja gårdagen var jätte bra, men lite mindre bra idag bara ;)

SV: Tack detsamma :)

sv: haha, ja! :D<3

sv : Om det är någon som är söt av oss 2 är det ju du!

Även fast jag typ inte känner dig än verkar du vara en sjukt härlig och snäll tjej som jag alltid kommer finnas där för dag som natt vad det än gäller och jag vill att du ska må bra :) <3

Hur är det? ;)

svar: jag kollar på film med pojkvännen :D

göres sötnos?

sv; okej :) nu ska jag duscha och sedan sova :)



sov så gott :D

har du någon favorit artist?:D

va fin blogg, älskar den! kram

AA, men jag är nöjd med att jag har två storebröder :)

Haha, vad bra det :) Jag själv tänker kanske snarare på att man inte blir så lockad över att ta en godisbit när man väl fått reda på vad det faktiskt innehåller. Att stoppa i sig svingelatin och torkade löss låter inte allt för lockande :)

Såg i din beskrivning att du börjat gymnasiet ett år senare, valde du om då eller tog du ett år ledigt? :) Följer dig via bloglovin btw:)

Ska sova snart, har kollat Step Up 1 &2, grymma filmer, sen ska jag till Göteborg imon :D sj?

sv: Jag har precis kollat på film, dd? :)

sjuukt fin blogg har du!

checka gärna i min blogg

och följ den via bloglovin

så är du gulligast! ^^ ♥

roligt att spela TV spel :)

Fina bilder du tar!!

Har bara slappat hela dagen typ ;P

haft en bra dag`? :D

Jo ;p Idag har jag varit och myst med valpar;D

God natt :)

vad har du för dig då?:D

åh det spelet kommer jag ihåg att jag spelat mycket tidigare, även jag med min lillebror så det kunde utvecklas till vilda fighter i soffan också :)

Hej! Mitt namn är Alicia men du får gärna kalla mig Lisa. Jag har kommit på världens toppen idé enligt mig som jag skulle vilja testa på.

Vi samlar ihop cirka sex stycken olika tjejer (i olika åldrar) som gillar t.ex mode och vardag, vilket stämmer in på mig ganska bra. Så gör vi en blogg tillsammans, vi känner inte varandra men liksom har en blogg tillsammans, jag tycker att det skulle vara supercoolt. Tror du att du är en av dem som kanske skulle vilja vara med i den här idén?Hej! Mitt namn är Alicia men du får gärna kalla mig Lisa. Jag har kommit på världens toppen idé enligt mig som jag skulle vilja testa på.

Vi samlar ihop cirka sex stycken olika tjejer (i olika åldrar) som gillar t.ex mode och vardag, vilket stämmer in på mig ganska bra. Så gör vi en blogg tillsammans, vi känner inte varandra men liksom har en blogg tillsammans, jag tycker att det skulle vara supercoolt. Tror du att du är en av dem som kanske skulle vilja vara med i den här idén?

svar; hoppas det ordar sig i alla fall, :} tycker han inte om dig på samma sätt som du eller? ;|

ska se om jag kan göra en ny header :)























Follow my on Bloglovin







Trackback