en vanlig onsdag i april


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon alla underbara läsare och besökare ♥ har ni sovit gott inatt? Själv så har jag fått sovit 10 timmar, super skönt! det var ett tag sen man fick göra det, och det tror jag nog att jag behövde för att vara lite piggare i skolan.. Idag är jag ledig eller vi ska plugga om vi har läxor och jag tänkte plugga lite fast vi inte har några läxor. tänkte även se om jag hinner träffa Farre och Tobias kanske hinner träffa Emma också, ska bli mysigt!

Annars har jag inte så mycket mer på hjärtat just nu, super glad att jag har så många besökare och att jag snart har 300 som prennumera på min blogg. kanske borde skapa en tävling tills dess. men det gäller bara att det är mer än 300 för snart slutar väl någon att följa mig. men jag vet inte får se vad jag hittar på.

vad ska ni göra idag?


Kommentarer

skönt att vara ledig och inte ha några läxor :D

allt bra idag?

Hej, vill du vara med & tävla om att bli kvällens blogg?

anmäl dig här: http://princessemelie.blogg.se/2011/april/kvallens-blogg-1.html

Lycka till! ;)

svar: det är bra med mig också, va göru? :D <3

har du nå tips på vad man kan baka? :)

åh det var mycket, jag får beslutångest, haha :)

svar: har lagt in en tvätt åt morsan, har snackat med dig på fb och ska snart ta en dusch, så är det gjort, haha ^^ <3

Taack :)

NU kom jag in på din blogg! :O min dator ville inte ta mig in på din blogg..xD

haha :) men nu har jag nog bestämt mig!

heh jo.. :P jag blev rädd att du hade tagit bort din blogg..xD

hehe det är bra det! :D

vad gör du då?

kollar på MacGyver. xD

Allt bra idag? =)

ja jag tänkte baka blåbärsmuffins, men hade inga blåbär.. så det blev hallon! får se om det blir gott ^^

får hoppas :d

fett fin bild btw :D

hehe..xD

Hejsan där goding:)

Jag har en DAGENS BLOGG tävling, hade gärna sett att du deltog.

KramKram :)

åh, jag ska öva sång sen! :D fatta glad jag är över det.xD

svar: varsågod :D <3

Får hoppas på de :)

hehe ja det det ska bli härligt faktiskt. :)

svar: äre en brunn på bilden? :D

fast jag glömde smöret (a)

vad roligt att du är med :) lycka till :)

kan man verkligen säga!

men nu är det lunch. höres senare! :D



*Nystartat smyckesföretag!

Jag säljer smycken av bl.a fjädrar, kedjor och kors.

Egendesignade earcuffs m.m till GRYMT bra priser!

Ex. Earcuff med lång fjäder och berlock 49kr!

Kika in vettja!*



osäker på vadå? :)

godmorgon:)

Vad duktig du är! Fina foton :)

fina bilder du har i din blogg :D

har man en recept så kan man inte göra fel :)

härlig bild :)

Idag händer inte mycket, går hemma och vankar :P

svar: tack! :D <3

Va gärna med i min dagens blogg :)

sv: vad gör du idag?:D

Fin bild! :)

Hej hej! :D

skönt

SV: Hehe okej =)

Låter som en bra dag! :) Hoppas den fortsätter så!

Fin bild :D

yesyes :)



vilken fin bild!!

Vad har du för mobil? ;D haha

Besök gärna min blogg och ställ en fråga i FRÅGESTUNDEN lite längre ner i inläggen! :-)

http://lisajaderbergs.wordpress.com

vad göres idag då?























Follow my on Bloglovin







Trackback