Erik Segerstedt fyller 28 år


bilden är inte tagen av mig, hittar inte mina bra bilder.

Blir så ledsen när jag inte hittar mina bilder, men som sagt min andra data är ju lite som den och och gör som den vill. där ligger säker alla bilder, hittade några bilder på bloggen. men då blir dom i dålig kvalite om jag ska ladda upp dom så stora.

Idag fyller Erik Segerstedt en av dom bästa enligt mig, jag tror jag sett honom tre eller fyra gånger. och jag minns ännu första gången jag träffade han 2006 om jag minns rätt. precis efter idol, det var verkligen as grymt! hur som helst, jag kommer alltid gilla han och hans musik fast han nu sjunger med E.M.D. nu när jag har bra kamera så hoppas jag på att få se han i sommar eller jag ska se han i sommar så är det bara. han ser ännu lika bra ut som han gjorde från början fast lite snyggare, snyggerik eller vad säger ni mina vänner? grattis på din födelsedag hela 28 år.

vilken är eran absolut bästa artist?



Kommentarer

svar: fixar mig , dusjälv? ;')

sv.Hittils har den nog varit bra, surt då det regnar på min lediga dag, men våren kommer ju fortare då också så det gör inget :D



Min absolut bästa artist är JAY SMITH ;D

fin blogg!

vad ska du göra idag ? :)

sv; Jo allt är bara bra, hur ser din påsk ut ? :)

ja! :D fast jag fick min från skolan så jag slapp ju betala själv. :)

I belive you :P

god morgon! allt väl?

Vilken häftig header! (:

ja verkligen1 :)

Okej. Allt är bra :)

Ha en bra dag! :)

svar; goodie! ;)

Några planer för dagen då? :)

sv; Vad mysigt! :)

typ jag med :) äntligen fint väder haha så nu ville man ju hitta på något kul :)

han är snygg :) dock inte snyggare än danny :D

Min är Justin Bieber, hihi :D Grattis till Erik!



Hur mår du idag? :) Kram

Svar ; Låter mys!

Nja, ska nog bara vara hemma :/

det är väl okej...inte riktigt på humör för att träffa min behandlare idag... :/

vad gör du?

sv: ja, vad ska du hitta på med idag?:)

Min är nog nae, jag vet inte jag har så många!

svar: ja jag tror det....



min favoritkändis.. hm, som sjunger är nog Nordman! :)

haha :)<3

Sv; haha aa :P

Skulle du kunna rösta på mig/min bild? :) (info i inlägget högst upp i min blogg ♥)

SVAR okej, nej inte såmycket.

God förmiddag! :)

nej men ellerhur! :)

SVAR jaa, men grattis till Erik då ;D

allt bra annars?

sv. okej, jag ska vara med en kompis (: <3

hej!

jag är med i en foto tävling !

kan du rösta på mitt foto !

skriv en komentar vid detta inlägg:

http://iiidazz.blogg.se/2011/april/tavling.html#comment

hejdå!

godmorgon!:D

Okej, tack :D

min favorit artist? jag tror inte jag har någon faktiskt :o men lars winnerbäck är sjukt bra :)



sv: kanske till gotland, annars inget speciellt. själv då? :)

SVAR okej, jo det är bra här med. :D

Hur måånga besökare har du typ?

haha han börjat att bli gammal ;)

Svar: Hehe :P

Så bra, jag mår bra jag med :)

jaha okej :)

ja det är han! :D

SVAR ahha det är väll typ ass mycket, vetu. Du är den bästa bloggen jag följer, xd. Haha, vet inte varför jag skrev det . Men det är sant iallafall, så ta åt dig. Men asså du har så många kommentarer, bloggen är fin, du har väl grymt mycket statestik också och så är du med på startsidan. Din blogg kan nog inte bli bättre, eller jo det klart den kan men den är ass bra!

snygging!

Svar: Ja hihi :D Kram

sv: hehe, kul!!:D

nått tips kanske;) om du vill asså :P

För att vara med och tävla räcker det med att du nämner om tävlingen i ett av dina inlägg sötnos =) kram

nu har jag fått upp inlägget som jag skulle upp med igår..xD det blev ganska lågnt. (A)

visst!:D din bild skulle kunna vart med om du va med o tävla din korv :D<3

SVAR tack, jag vet jag är bäst. Nae skoja, men min rekord på statestik är 732. Men då var jag jätte aktiv och på startsidan. Men nu har jag bara runt 100. Men jag ska väll vara glad att det är något iallafall ;D

Härligt :)

Sv: Jo väldigt skönt:)

de sa inte ens vad jag kunde göra bättre. de sa bara att det va dåligt och inte hur jag skulle göra det bättre. :S och det är mina lärare som sa det! :O Inte någon random person, då hade jag inte brytt mig så mycket.

nejdå :D din bild skulle säkert vart jätte fiiin!:D

sv : Awwe (a) <3

SVAR men asså, du hade ju nyss 20 kommentarer på detta inlägg.. Och nu bara, massa mer!



Hur är vädrett hos dig idag då?

nejdå!:D kommentera på du

Hej! allt bra? :D

Kram!

SVAR okej, trevligt! det är inte så jätte bra väder här men det blir soligare ser man.



Jag ska ut och umgås med min bästa vän sen (kameran) hade jag tänkt. Vad fotar du bäst och hälst på?

hejsan kära du!

skulle du kunna göra mig en väldigt liten tjänst? klicka på länken och trycka på gillaknappen?http://modelljakten2011.se/Deltagere+-+Kvinder/show.htm?modelid=537

är en kort tjej som alltid velat bli modell, tack på förhand!

Sött av dig fina du! Allt väl idag? :)

SV; jadå :)

hur tycker du din linje du går i är? :)

haha ah det blir väl att återstå och se =) kanske kommer upp med undantag

sV: till min kille och grilla och mysa :D

sv. ja :)

sv: Aw jag blir så glad av det du säger ! (a) <3

SVAR okej, det brukar jag meed. Men dom brukar inte vilja att jag lägger upp bilder.

Vilken klass går du i ?

Sv: Det är bra :D

sv: najs, yeah :D

Härlig blogg :D

okej tack!:D

hehe okej :)

sv; Okej härligt ! :) samma typ <3

Händer idag då ? :)

SV; Vad får ni göra oså då? :)

Jag har inte börjat gymnasiet än.. :)

aaaaah han är så söt! :D

skönt att höra :) oh jag älskar Lil Wayne. Vad gör du idag ? kram

hej hej!

ja ellerhur! :)

sv: nae :(

Var gärna med i tävlingen på vår blogg om att vinna ett rouge värt 119 :-



http://eminaerica.blogg.se/2011/april/tavling-rosa-rouge-fran-face-stockholm-varde.html#comment



Hoppas jag inte störde, kram!

mitt absoluta favvo band är The Poodles :D

Grattis till honom! :D

Åh, grattis till honom!:)

Du tar galet fina bilder! :)

Jätteduktig!

Kram!

FUL-erik

sv: tack :D

Hej Erik tack för senast <3 Vinkade du åt mig eller någon annan? För det såg tv som om du vinkade till mig :-D <3 och Danny och Matte kollade på mig men jag älskar er och era låtar bara så du vet och hoppas vi träffas igen puss och kram ert fan Angelica Leideborg <3<3

Britney Spears! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback