fika med bästa Elin

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Imorse när jag kom till skolan var det bara jag och Linus som var i skolan. dom andra tog sovmorgon, medan vi var duktiga att jobba med engelska. Linus hade gått runt och sagt hela dagen ''vad skönt om vi inte har någon mer lektion, att vi får åka hem'' när klockan börjar närma sig lektion får vi veta att vi inte har någon lektion och att våran lärare är sjuk. det betyder att jag skulle kunnat sitta hemma och arbete istället för att vara i skolan..

Jag och Elin tog oss till Hemse och satt och fikade ett tag och kollade läget på Hemse. Fick även träffa min gamla klass kompis, Svante. det var hur länge som helst, så underbart att få träffa honom. När vi kom hem har vi inte gjort så mycket, bara tagit det lungt. vi har letat efter en fotboll nu flera timmar, men hittar ingen. det blir att åka upp och köpa en fotboll och sen ska jag och Elin spela lite fotboll.

vad har ni gjort idag/vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Hej hej! Allt bra?

Ha en trevlig dag!



tips:

» Var med i Fototävling 2011:

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/april/fototavling-2011-4.html#comment

sv: låter bra det:)

mysigt, ska träffa en kille. själv? :)

Okej, jag svarar på kommentarer ;D

Chill :) Har varit på skolan och sen i stallet med en kompis ;b

okey :)



Vad härligt med fika :)

Tja!

Har en tävling på bloggen!

Klicka på länken om du vill va med!

http://twinblogg.blogg.se/2011/april/utkast-april-3-2011.html#comment

Tjenare :) Skynda er in på min blogg nu och tävla i dagens blogg. Vinnaren dras nu ikväll! :D http://niccyyys.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

fin blogg du har! titta in min, lämna gärna ett fotspår :)

Svar: precis! :D Åh tack sötnos!



Hur har din tisdag varit? :) Kramar!

Sv: Jo det är bra:)

Mysigt :)

SVAR: Min helg var jättebra. :) Vad har du gjort idag då? :)



kramar

pluggar :(

fin blogg(:

Jag praoar hela den här veckan så jag har vart där idag, slutade halv sex.. :)<3 kram!

jajamen !



åh, haha sånt är så töligt när ens lärare är sjuk och man kommer i onödan!! :O

okej :) vänta lite nu, du bor ju på Gotland!

sv::D gott med fika!

sv' några planer inför veckan då? :)

Fin bild och fin header :)

- absolut :D

Hej! Lust och vara med i min Dagens blogg? Man vinner 1 kommentar varje dag i 3 dagar + en länkning! Allt du behöver och göra är att kommentera ''Jag är med''!



Kram :)

SV: Härligt :)

sv; vad bra! :D Jodå, med mej är det bara bra!<3

javisst :D

grymt fin blogg :)

hej söta du. hur är de? är tillbaka nu :)

Fin blogg! Jag kommer nog bara chilla och kolla på tv. ;-)

svar: förstår det!

SV; oki ! kult ?

Allt är bra! :)

mysigt! :D

Sv: Ah :)

ska kolla teve :)

Ikväll blir det Big Brother <3333

hoppas du haft en bra dag :) ♥

sv: i söndags var ja en sväng på mässan...igen!:P och sen firade jag och sambon med god mat och lite vin för det hade gått bra för honom på mässan...kollade på film också!:P



riktigt snygg ring och snyggt armband du fått av din pappa...vart hade han vart på resa då?:)

söt :D



sv; okej, det låter bra! jag har ont i huvudet men annars är det bra :)



Var gärna med på min TÄVLING på bloggen! :)

& gå in och ANMÄL DIG TILL DAGENS BLOGG!

Tack!



Hoppas du haft en bra dag :)

sv: varsegod :D

Läser ofta din blogg, riktigt bra och intressant! :)

Skulle du vilja hjälpa mig? Är nämligen med i en tävling där man ska samla röster, kan tänka mig att länka dig om du vill rösta på mig här:

http://visadintalang.se/fotobidrag-av-julia

Ha det bra!

japp :D

bara tat läs fika gjorde mig hungrig, måste äta ngt nu!



PUSS

Sv; givetvis, det är asbraaaaaaa här!

Alltid kul att träffa gamla vänner!

Mysigt!

Hoppas du haft en bra dag!

Under kvällen var jag i stan m kompisar för att öva till NP i engelska :).



SV: jupps, det var superkul! :) en bra söndag! :)

sv: aa, samma ^^ görs?

gott med fika

Allt okej? :) <3

Har nu en tävling i min blogg mer info i bloggen var gärna med

Idag har jag varit med mamma på stan och shoppat, sen har jag bara tagit det lugnt och fixat med en ny design till bloggen.



Vad gör du?

Kram

Hej! Var gärna med & tävla om att vinna ett trendigt & ombloggat nyckelhalsband hos www.emys.se



Jag utser två vinnare så DU har stor chans att vinna! Lycka till



http://www.emys.se/2011/04/05/tavling-vinn-nyckelhalsband/

Hej!

vilken fin sida du har då?

sv: inte jätte mycket, lite jobb å sen bara slapp :) Har du sovit gott?? :D

Vilken fin blogg du har! :)

Det måste vara jättekul att bo på Gotland, eller så känns det som precis var som helst! :P

fin blogg! :)

http://ellenbergstroms.blogg.se/2011/april/vinnarna-av-dagens-blogg.html#comment - vinnarna av dagens blogg finns uppe! vann du inte? anmäl dig igen!

Mysigt med fika =)

Allt bra?

Sv; Sitter och kollar på tv med familjen :)























Follow my on Bloglovin







Trackback