flugor, jag hatar dom!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

vad händer idag? inte lust att blogga alls, fast det kan vara för jag är så grymt trött också. skönt att få vara ledig idag men vaknade super tidigt, jag ogillar det!! jag tänkte att jag inte skulle behöva gå upp någon speciell tid. det var meningen att jag skulle få sova ut länge idag. men redan imorse vid fem tiden började alla flugor försöka väcka mig. jag tror jag inte behöver ha något alarm om dom fortsätter. det spelar ingen roll om man försöker få bort dom för dom kommer tillbaka lika snabbt igen.

annars har jag inte gjort så mycket idag, jag har försökt pluggat ett tag. det gick sådär, har iaf börjat lite men orkade inte så mycket mer. sen skulle jag försöka gå ut i det fina vädret, men lagom när jag skulle gå ut var det inte fint längre. men var ute ett tag ändå. mer har jag nog inte gjort, det har vart en riktigt seg dag måste jag säga.

vad har ni gjort idag, har ni haft fint väder?

bilderna är på min bror, älskar dig!

Kommentarer

sv; Okej ! :) samma här

Händer ihelgen då ? :)

inte så jättemycket :) <3

allt bra idag?

SV: Tack! :)

japp :)

Surrande flugor är så jobbigt!

SV: Haha! ;)

Händer senare då?

ja :(

Riktigt skönt väder har det varit idag :)

SVAR: Det är bara bra med mig =)

Har bara varit i skolan, ska dock shoppa nu :D

hej! :) Hur är läget? haft en bra påsk? kram :D

Nu har den nya aktiviteten under kategorin Tävlingar kommit! KLURIGA GÅTAN!

Försök lösa gåtan , pris just nu är att din blogg blir länkad! :)

kram!

sv: okej ^^ allt bra?

är med min kille!:D ja det har jag, han kom hem igår!:_D

sv: inte så mkt :D

hej på dej, fin blogg du har :D



kolla gärna in min med www.sandquist.blogg.se

sv: så lite så! härligt att göra, jo det är bara fint med mig! hah gör du inget en sån solig dag?

Jag tvättar sedan ska jag ta mig ut en stund . ♥

hehe okej, träning osv :P

sv: Ingen fara!:)

Hihi tack själv!

nä :/

sv' härligt :) här är allt toppen!

Najs blogg!! Dock är det lite mer action och äventyr på mammaspojkar.blogg.se där har ni livet som bartener i magaluf

gött, här med =)

Sv: =)

SV: Det var så lite :D

söt han var! =)

Ska du göra ikvl? ;)

Okej, spelar du i klubb? :D

sv; Jo det är jättebra! :)

allt bra med dig idag? :D <3

allt bra? ^^ <3

Sv: Allt bra här med!:) Har du bloglovin?

va med i dagens blogg och se om det är just din tur idag :)

ganska bra v'der, sj?:)

sv: okej :) jo samma här :)



USch flugor är de värsta som finns när man sover!

Sv: ah :D Jag tror flugor är onda när dom gnugar med händerna :o

Jag också!

getingar är värre :(

haha ja jag ba its so empty hereeeeeeeeeeeee

sv; i mitt mentala sinne låter det bra ;D

sv; Tack så mycket :).

Gårdagens blogg är utsedd, det var sista omgången med TRE vinnare, från och med nu drar jag en vinnare och kommer då länka med vinnarens header, mycket bättre va? Kika in och kolla om du vann samt anmäl dig till den nya dagens blogg! SNABBLÄNK: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/onsdagens-vinnare-ny-omgang-4.html

KRAM

Hej, otroligt fin blogg! I vilket program gör du din design/header?

sv: kanoner och dessutom med toppen väder ;)hihi..

Hur står det till med dej idag då?? :D

då har jag internet i alla fall i en halvtimma.. :D

sv: hihi :) haft en bra onsdag?

Det är bara bra, vad gör du?



Tack!

Kram

göres då sötnos?

inväntar att internet ska sluta funka typ.. :P hehe..xD

jätte fina foton, du är verkligen sjukt duktig!

Jag hatar ärligt talat myggen och fästingarna betydligt mer än flugorna P:























Follow my on Bloglovin







Trackback