GLADPÅSK MINA LÄSARE!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

jag är inte klar och jag ska snart åka iväg, det känns lagom bra. men var tvungen att följa med min bror och kolla lite på paket till hans flickvän som fyller 20 år idag. så jag har sminkat mig halft, och ska fixa klar mig nu för att åka.

Det blir en middag med roliga lekar säker och bada balja, kommer bli en super bra kväll. jag kommer nog hem ikväll rätt sent, men tar med mig kameran och skriver ett inlägg när jag kommer hem ikväll. påskägget som är på bilden det är min brors, själv har jag inte fått något ännu och vet inte om jag får något heller. men får se om jag får ett av min pappa sen annars så går min värd inte under. jag önskar er en underbar dag/kväll och gladpåsk!

har ni fått påskägg?
jag har inte fått något ännu.

(svara på kommentarer sen)
'' ni sjunker mer och mer i mina ögon''
och en av er ska vara min vän?

Kommentarer

soligt ute idag? :)

Glad påsk sötis:D!

fin bild! glad påsk :D

Ja okej :D

hehe ok... typ inget. precis kommit in. :P

Glad påsk på dig :D

Vad ska du göra i dag? =D

sv: Inga probleem! :) Jadå, allt är kanon! :D hur är det sj? Kram :)

Glad påsk, hoppas du får en fin påskafton. <3



KRAM, My!

Hejsan, har en fototävling på bloggen! Klicka på länken för att komma direkt till inlägget för mera information. http://zirres.blogg.se/2011/april/foto-tavling-natur.html#comment

Glad Påsk :D

Jaaa, jag har fått påskägg. ett stort och ett litet, härligt alltså ;)!

Vad sägs om länkbyte? :)

ÅÅH va fin blogg du har :) Glad påsk på dig ha en jätte bra dag, checka också min fina blogg

kram :) <3

en fråga bara ? hur har du gjort fb gruppen till din blogg och fb widgeten ?

:)

Glad påsk!

hehe här är vädret jätte fint. vi ska iväg och grilla strax :p hur ser de ut hos er idag *? kram och gladpåsk!

Svar: Okej :) Jag gör nog ingenting :) Har ni också över 20 grader idag? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

sv; härligt! jag ska sälja korv (och fotografera) vid påskbrasan (: Glad påsk, om jag inte har sagt det c;

http://eessrraa.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-3.html#comment

Nu har jag en dagens blogg tävling.

Skulle vara jätte roligt om du var med.

Ju fler kommentarer desto större chans att vinna.

Tävlingen avslutas ikväll



sv: Nja det tror jag inte :)

Glad påsk, hoppas du får en fin påskafton. <3



KRAM, Sannaakarin

Glad påsk :)

Jag har fått 2st :D

glaaa påsk

sv: ja jag har fått ett påskägg med godis :D

Vad tycker du om mina omgjorda shorts? :) Hot or not?

http://amyah.blogg.se/2011/april/who-wears-short-shorts-i-wear-short-shorts.html#comment



Glad Påsk! ;)

Nu har vinnaren av tröjan från BikBok utsetts, kika in för att se om det var du :)

Glad påsk! :)

jag har fått 3 påskägg/påskpresenter hitils :D kommer få ett av pappa och ett av mamma också :D

Jaaaag haaaar :D ...Fast.. jag gillar inte godis, så jag tog hundralappen och sedan tömde jag godiset i blomkrukan :D... (nej det gjorde jag inte... jag hällde över det i brorsans ägg)

glad påsk :D



sv; okej :) jag har tagit det lugnt :)

Glad påsk!

glad påsk:)

om du inte fått något påskägg än, vems äre på bilden då? :)

sv: okej,

idag har jag varit ute på gården hela dagen:)

sv; detsamma!^^

okej, hoppas du får ett ägg sen då! :))

vad gör du nu då?<3

Sv: nej men precis!

Glad påsk, hoppas du får en bra kväll :)

Nu är tävlingen på min blogg avslutad! :D skynda in och se om just DU blev vinnaren. :)

KRAAM!

sv: allt bra? :D

Hoppas du har haft en bra dag och så önskar jag dig en fortsatt härlig kväll! :D



Kramar!

Hihi varse! :)<3

ne har inte fått nåt påskägg än får väll de senare . :)

gladpåsk:D

vad gör du? :)

DAGENS BLOGG - vinnarna från dagens blogg är uppe, om du inte vann så kan du vara med i dagens blogg PÅSKSPECIAL där du har större chans att vinna. Lycka till!

Hejsan och Glad Påsk! =)

Genom att fira påsken på bloggen har jag nu en liten tävling på gång ! Läs mer på bloggen och ha en fin påsk! =)

veckans blogg, ta chansen!

Kramis :)

Glad påsk!

vilken fin blogg och fina bilder! :D

Jag har fått ett påskägg ^^

Hur mår du idag då? :)

Jätte fin blogg :D

Har du haft en bra dag?

Hej! Hur mår du? ;)



Har dagens blogg!



http://ellaager.blogg.se/2011/april/dagens-blogg.html

Sköönt! Glad påsk! .D vad gör du?

Trevligt ! :)

sv; syrran fyller år ! ;D



www.michazz.blogg.se

Fin blogg och snygga bilder i din header ^^

Glad Påsk :)

Halloj! Vi har precis kommit hem från vårat påskfirande tillsammans med familjen! Hoppas din påsk varit bra!



Vad gör du?

Kram

haft en bra dag?

kolla in min blogg

Glad påsk, och ha en trevlig kväll :)

hihi tack va söt du är :)



jaa, jag har fått 4styckna, varför har inte du fått ngt?<3

Glad påsk Beatrice! ;D



Jag har startat en tävling ''gissa vem?'' kanske du känner igen bilden? kicka in, om du svara rätt vinner du en länkning! Lycka till! c; Och Glad påsk :3

Glad Påsk!

gillar din blogg, såå mysig :)

GOTT!:d

åh, nu blev jag ju sugen på godis! :(

sv: allt bra idag då?:D

ja min kväll har varit nice.. ^^ ska snart sova tänkte jag...ska fixa med ett sista inlägg tror jag dock. :P hehe..xD

Fin blogg!

Kolla gärna in min!

Och kommentera vad mer jag kan skriva i min blogg :)

svar: haha jaha! missade det x)

ser att du har puffat mig på fb ^^

har du haft en bra dag? :D

sv: absolut! hihi:D

Himla gott med godis du, är nog den bästa delen.

Glad Påsk! ♥

svar: haha och jag puffar tillbaka :D <4

svar: haha och jag puffar tillbaka :D <3

aha okej, vart har du vart då?<3

varför skulle du inte få något påskägg ? :o

yess-boxx, eller nåt..xD hehehe

sv;igenting :P var görna med och tyck till i mitt senaste inlägg om kläder! säg vad du tkr e finast!<3

vad bra! :D

jo jag har också haft en bra dag :)<3

Sv: Bara bra med mig :)

Händer imorgon då?

Glad påsk! :D

God natt :)

tack desamma! <3 nice, inget speciellt

man borde verkligen gå och lägga sig...men vi båda vet att jag är för lat för det..xD hehe, eller hur!? xD

svar: yes! :D

sv; då har vi rätt lika stil eftersom att jag oxå gillade alla kläder :P<3

vad gör du söt?<3

Glad påsk! :)

minst en kvart! xD men drar ur strömkabeln så kanske jag blir lite stressad av att stänga av innan batteriet tar slut! ^^

sv: okej vad bra ! :D

sv; jag ska kolla efter söta klädeer på nätet bruden<3

sv: okej ^^ jag svarar på kommentarer :)

Sv: Ska bara vara hemma :)

fin header :)



glad påsk!

jag har aldrig betalat något för att skicka tillbaka kläder :o

hej fina bilder

Tack det samma =) svar nej, för jag försöker att gå ner i vikt P: ska ner minst 5kg till (väger 89kg nu)

Superfin blogg!

Har du gjort desigenen själv?:)

kram

Jätte fin blogg!

Hur mår du idag då? =)

hej!

allt bra? :)

Jag har fått 3 påskägg. Plus strykbräda och strykhjärn som jag velat ha. :D

otroligt grymma bilder. vad har du för kamera? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback