hoppat över våren?


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

kärlek till min data, jag ångrar inte en sekund att jag har köpt den alls. det finns så mycket att göra på den och är så glad att kunna använda så många olika program. ska nog ta och sätta mig en dag och kolla igenom alla program som jag har på min data.

Ikväll har jag kollat på big brother och det var på tiden tycker jag. för jag har var riktigt dålig på att se på big brother förra veckan.. annars har jag inte gjort så mycket mer, bara lyssnat på musik och vart i min egen värd. som sagt imorgon ska jag se till att göra något roligt istället för bara sitta hemma. vi tänkte dra ihop några och dra och grilla, det låter super mysigt och jag är taggad. det känns verkligen som sommar och att vi hoppade över våren.

Kommentarer

sv: ja skitsnygga! :)

sv. men jag ska nog gå och lägga mig nu, Godnatt! :D

vill också ha en mac :'(

-godnatt!

ge mig din mac!!! :D

sv: jag ska jobba på ett café :D

<3

nja,inge vidare dag men berättar mer om det i ett inlägg i morgon. orkar inte ens skriva av det som har hänt idag så det blir i morgon. därav ingen uppdatering idag. :/

sv: okej, jag ska typ sova nu;)

Fin :) God natt!

vilken fin blogg:D

härligt, jodå fint :D

SV; Jaha , jag ska ut med en kompis och fota! :)

=)

Vill du vara med och tävla om att få vara dagens blogg? =) då ska du kika in i bloggen och ha turen på din sida .. kram =)http://diandraselma.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-tavling.html#comment

sjukt fint väder idag!



Godnatt! :)



Hoppas du får en solig och fin dag imorgon!

fin blogg!

Visst är dom bra, själv har jag macbook pro :D

Du är sjukt söt!



Ha det bra tjejen!



Mvh R

det ät toppen med mig ! (:

God morgon! :)

Hej allt bra idag =) Fin blogg du har :D

GOdmorgon:D

Ja, plötsligt är det väldigt varmt, haha, men det är så våren ska vara tycker jag:D

Fin dator btw, säkert bra också som du beskriver den.

tack (:

vinnarna av kvällenslänk ute på bloggen , om det inte vart du? synd (L'

sv: najs dator :D!

Har också en Macbook :D

Godmorgon, vad ska du hitta på idag? :)

Tack så mycket sötnos :D

sv: japp :DDD

Vilken härlig bild! :D

SV: Japp asbra <3

fin dator :D

jaa, ser härligt ut på bilden :)

Fin blogg du har, och du tar fett fina bilder! :)

Sv: Allt är bra med mig, hur är det med dig? :D

sv. ja :)



händer idag då? ^^

Svar ; Japp allt är bra med mig! :) Själv då, hur mår du? :)

Fast det är inte riktigt lika varmt som sommar :).

jag har också en såndär dator, jag älskar den!



sv: lycka till <3

såklart du gillar den, det är ju en apple pryl! tummen upp för allt som har med Apple att göra :D

hm jag säger det sammma! Jag har ingen aning om varför man MÅÅÅÅÅSTE gå på festival.. jag håller mig också på "MIN Ö" ;)



ja det får vi hoppas :D<3

Ingen fara sötnos. Gäller att försöka att inte tänka på det så mycket bara, även fast man gör det på något slags undermedvetet plan.



Skönt att allt är bra med dig. Gå ut och njut av vårvärmen nu :)



Mvh R

i love the sun :) <3

Tack. Ha en bra Onsdag ! :)

Hejsan!

Allt väl med dig ? :)

Okej. Samma här :)

Allt bra med dig ?

inte mycket alls :)

Lust att vara med och tävla om ett sminkkit, värt 400 kr från vivaladiva? Anmäl dig här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/april/tavling-i-sammarbete-med-viva-la-diva.html

Har vi otur så blir det väl en regnig sommar bara för att värmen kommer nu så här tidigt...

sv; Ja, det är det verkligen!

hehe, gjorde nyss ett inlägg om macbook air, kolla in det om du vill ;)



förresten, hur får du alla de här kommentarerna :D?

haha jag med ;)

tack :D

:)

eller hur! :D

Jättefin blogg!:)

sv: jo de tror ja de ja ville ha en sådan men ja kunde inte spara så länge :P

Om man en gång skaffat en Mac, vill man aldrig ha något annat. Man blir inte nöjd men någon annan. Jag är helt kär i min Mac :D. Så jag förstår att du inte ångrar en sekund!;) Ha en bra dag :) kram

såå härligt väder:d

Awesome pictures thanks for sharing :)

Best Wishes

DATOR!!!!!!!!

fin blogg du har :D























Follow my on Bloglovin







Trackback