ibland undara jag hur du klara dig


jag hade en super dålig bild i detta inlägg förut.
men tog två nya bilder när jag kom till skolan.

Godmorgon, mina underbara läsare och besökare ♥
har ni sovit gott? själv har jag sovit helt okej, kunde fått sova ett par timmar till om jag kunde ta mig till skolan på eget sätt. men det blir att åka till skolan och plugga och sen vänta tills lunch och sen har vi samhällskunskap. efter skolan ska Elin åka med mig hem, så ska vi hitta på något men vad vet vi inte ännu..

Igår så var jag lite med min pappa och började se på filmen ''braveheart'' men den är super långt så jag orkade inte se allt. får se slutet av filmen en annan dag, när jag har ork och lust. annars i veckan händer inte så mycket, kanske vara med Farre på onsdag och träning. torsdag kanske träning och kanske på fredag också.


vad ska ni göra idag?

Kommentarer

åh, va söt du är på bilden! :D <3

svar: jaha, som att K = okej, fast kortfattat? x)

ingen orsak, tack så mycket! :D Får jag fråga en sak? Haha, jag frågar ändå.. Hur fick du bilder längst ner på din blogg? Det skulle vara jätte snällt om du tipsade mig :D

Sugen på att vinna något snyggt smycke som t.ex: earcuff eller dubbelring?

Gå in på bloggen, läs reglerna och välj vilket smycke du vill vinna!

Tävlingen är i samarbete med Josign.se så är väldigt snygga smycken du kan vinna med lite tur^^



Dessutom kan du vinna en diffuser till din kamera på min andra blogg: http://Planetarygo.blogg.se

Fin bild :)

skola, stan, stallet ;)

Japp ;) <3

Allt bra en morgon som denna? <3

FIN blogg :D

Fin blogg )

godmorgon sötan :D

vad hittar du på :D ?

Super fin bild:D

allt bra? :)

Jodå allt bra här :)

Själv? :)

helt okej :)

ska strax gå t skolan säga att vi inte kan spela in låten för amand aligger hemma & sjuk så ska ja hämta böckeroch gå hem för känns som ja spyr när som helst :/

Skönt att höra :)

sv; :)

japp (:

Härligt! det är bara bra här med :)

Fina bilder:)

Du är söt!:D hur är det med dig?:D

allt bra? :)

Mest du!:)

Det låter ju jätte bra!:) det är super bra med mig:)

Ja ;) bb är kult !

här harman mac i skolanhehhe

PUSS

Vad görs ;)?

godmorgon :D

sv; ska du säga !:D

Vad gör du då ? :D

samma här :)

Allt bra ? :)

haha okej ;D

ne de e e inte bra :(<3

jobba like always...

är du i skolan? :)

kan ja få en puss :(?

jag med :)

sv: de är bra här med :D

vad tycker du om min nya header? :D

Ledig som man är så ska jag ta det lite lugnt, men har samtidigt massor jag måste hinna med...

Sv: hahah, jättefarligt. Fast näe.. :) <3

Sv: hahah, jättefarligt. Fast näe.. :) <3

Vill du tjäna snabba och lätta pengar på din blogg eller hemsida? Titta in på denna länken för att få reda på mer och bli medlem idag! http://fashiontwisted.blogg.se/2011/march/utkast-mars-16-2011.html#comment

Du behöver inte vara 18 för att bli medlem och det är en skandinavisk sida!



Störs du av reklam så ber jag om ursäkt! Ha en bra dag! ♥

ja det vill jag :(

kolla om du blev en av vinnarna:)

sv: tack :D

hur ofta byter du header/design ? :D

hoppas den kom rakt från hjärtat !

:)

aaw va gullig du är !

sv: okej :)

SV: jag vet, jaag med!!



PUSS

Jag ska hänga tvätt och sen ska jag iväg och shoppa lite i västerås.

Vad ska du göra idag då?

Kram

hihihi vad gör du darling ? <3

sv; idag blir det praktik ! sen hem & slappa sj?

Sv:

Tack så mycket!

Hejsan. Ville bara passa på att önska dig en bra vecka kram

Sv: :-)

Allt bra?

sv: Okej :)ja gjorde inte så mkt igår satt å surfa runt lite bara ;) Hur är läget med dej idag?? :D

sv: nej jag blev faktiskt aldrig lurad :P

sv: hihi :)

Sv; just svarat på dina frågor i ett inlägg (:

sv: sådär faktiskt, vädret gör mej nedstämd å så ska man jobba kväll på de kan ju inte bli värre ;) haha!!

tips på något gott man kan käka till lunch kanske?? :b

Va hittar du på idag annars?? :)

sv' ja :)

hur är det då?

SV: Det är den verkligen :)

Okej, så bra :).

haft en bra morgon ? :)

sv; okej :)

Vad arbetar du med för något? =)

Jag sitter i skolan och har Franska =)

Svar; Yes :)

vad gör du? :)

HIHI

Vilket program använder du när du ska göra den här effekten på dem här två bilderna? <3

Fina bilder :D

Det är toppen ;) <3

SV: si!

PUSS

Är filmen bra?=)

Dagens länkar är nu uppe, Anmäl dig igen här; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/april/tisdagens-lankar-ny-tavling.html#comment

För större chans att vinna; Motivera, Spamma, utmärk dig!

sv; haha, nej ;)



allt bra idag? :)

Snygg header! :)

Japp! :D

Oj, hehe jo det är bra här också ;) Göru? <3

SV; jag sitter på morsans jobb, kom nyss hit ! :) gjort idagråå? kram

Fin blogg! ;D



Ps: Kolla gärna in min blogg ewery.blogg.se

Sv:Låter nice den filmen asså!:)



VAd har du gjort idag då??:)

:D

Goddag:)

Hej!

Hur är läget med dig då? :)

Det är toppen!

Vad har du gjort idag? :D

sv: .. hur menar du på webbkameran? :P

Hejhej! :)

Vad gör du? :D

sv' va bra! nja, jag har åkt på magsjuka men annars är det bra :)<3

- okej, jag mår bra=)

hejsan, hur mår du idag? :)

sv: bra :D

Fina bilder ♥

nu har jag dragit vinnaren av dagens blogg :D kolla om det var du & anmäl dig igen här:

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-2.html

;)

sv: okej, vad bra :) görs?

Svar:Samma här!



Ritar du bra??

- sitter hemma.

Jag har varit i skolan. Vad gör du? :)

sv' okej, va bra! :D

sv; Härligt ! :) samma typ !

Hänt idag då ? :)

hittat på idag då?

kram

ja :)

Och jag vill träffa dig! Skulle vara skitksul om vi sågs då tycker jaaaag :D

dock inte mina bilder, men tack iallfall haha (y) :D

Frågestund --> http://ttrixie.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment ! :) ♥

sv; Vad händer idag då? :)

Sv: jaha oops! :)

Du är duktig :D <3

Sv: jaha oops! :)

Du är duktig :D <3

- fina bilder!

Fråga gärna något i min Bloggsvar som finns vid sidan av min blogg, helt anonymt kan du fråga och få svar! :)

- japp! ;)

görs?

sv: jaoja, verkligen irriterande!:O

Allt bra?

härlig blogg!

sv:haha :D När någon säger att man inte ska göra en sak så måste jag göra det;) bara för att retas liksom (aa) <3



Alltså jag älskar din header!:o den är sjukt fiiiin

Fina bilder :)

Redigerar du dom i photoshop eller nått annat? :)

Sv; ah , min helg har varit super bra ! :)

SVAR: Ok. Spelat fotboll haha :)

sv. oj, va lång ;o

Svar: Ja jo, det smakade helt okej!

SV: åh tack, :)



sååå fin du är!

jo det är superbra! :)

Vad händer?^^

Gillar verkligen din design, och du tar så himla grymma bilder!

ah! dom är sjukt störda!!

fast min kompis fick ett utbrott på en av tjejorna & dom vågar knappt titta på henne & jag är ju alltid med henne haha lite roligt,

fast ändå dåligt för jag ville slå till henne :(

hihi ok :)

allt bra ? :D

hej, allt bra?:D

hej tackar

ha det bra

sv. Ja allt är bra, sjd? :)

Det låter ändå lite rolgit tycker jag =P

svar: tack :)

hur mår du idaG? :)

Har varit i skolan och alldeles snart skall jag åka med Anton på gympa :).

Söt du är!

Jättefin blogg har du :)























Follow my on Bloglovin







Trackback