I'm burning for you to forgive me


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Just nu är inte jag och min data så bra vänner, jag vill lägga in några bilder från min kamera till datan. men han säger att det börjar bli fullt, då vet jag vad jag ska göra imorgon. fixa alla bilder och fixa ett program som tar upp riktigt mycket plats, som jag fixade när vi skulle arbeta med det. men jag tror jag inte behöver använda det länge, så det är lika bra att ta bort det.

jag är så sjukt trött och skulle lätt kunna sova nu, men jag är ledig imorgon och det känns fel att sova nu också. måste även se big brother ligger efter i det! men jag ska nog plugga och fixa lite annat istället för att somna här framför datan.

vad ska ni mer göra ikväll?

Kommentarer

Sv; Jag mår bara bra! Fina bilder du tar :D

sv: Vad bra :) Jo!:D

Fin bild!

Vad gör du ikväll då? :)

sv; jodå jätte bra! :)

Vad händer imorgon d¨å? :)

Det är bra :D

Frågestund på bloggen, Fråga på!

Jag ska se Desperate Housewives;) Brukar du se det någongång?;D

Ingenting heller!

Vad ska du hitta på imorgon då? :)

sV: toppen, det e finfint här :)

sv: aa, samma ^^ görs?

Vilken vacker bild :) begåvad som jag nog redan sagt !

jaaaha okej, skit fina ! :D

Söt du är! allt bra? :)

Du kan ju alltid skaffa en extern hårddisk. :)

SVAR tack ^_^

sv; :).

Hej, Nu har du chansen att vinna fler läsare till din blogg klicka på länken och läs vad du ska göra: http://idawestmans.blogg.se/2011/april/gissa-gatan.html

Allt bra? =)

vaken igen!:) haha

Sv: Jag har haft en toppendag :)

Vad har du gjort idag då?

sv; Tack så hemskt mycket! :d

Hej du har en bra blogg :)

sv:ja:)v ad hän der på valborg?

Fin blogg och fina bilder du tar! väldigt duktigt!

hur mårs det?

kram mikkis

Okej. Samma :)

Haft en bra dag ?

älskar rubriken

jag har varit hemma hela dagen :)

sv: Vad kul, lycka till!

Allt bra ikväll? =)

Tack =)

SV: Jag hade det super under påsk, fast jag brände mig -.- Haaha :D

haha, hej, du kanske inte kommer ihåg mej? men jag hade den där bloggen: niqiee.blogg.se ? :D

hehe, men iallafall jag hade en liten bloggpaus men jag slutade helt istället, men nu har jag gjort en ny blogg med min kompis linn..

läs o kommentera gärna den istället! kram niqie ;)

sV: najs :D jo min dag har varit bra :)



haha ja har samma problem ja raderar aldrig bilder inte ens dom dåliga :P



oj skrev nog fel blogg innan (a) men ifall jag gjorde det så skriver jag igen ;)

sv: Låter bra! :) Fin bild också.. :3

mmh :)

Sv: Jag har haft prao, de va kul! :)

Sv: Samma här! (: <3

tack :D

själv klart!:D

sv: okej ;D

Vilken härlig bloggdesign :)

sv: haha ja men de händer liksom aldrig, eller ja tänker inte på de fören datorn typ strejkar :P

sv: okej ^^ jag svarar på kommentarer, sj?

hehe :) älskar guldhalsband

sv: varsegod :D

haha, vad bra! :D gör du? (L)

jajamensan!:D

sv: haft en bra första dag i skolan?

ja :D

sv: jag vet inte heller :)

sv: jaa:P

d tycker ja :)

fin bild :D

sv. va bra! :)

absolut! <3

sv: okej, vad kul!

Åh va fin blogg, fin header! =)

Hur har din dag varit? Taggad inför att börja skolan igen? ;-)



Xoxo / Sofiakarlberg

SV: Förstår det :)

göres?

sv: ursäkta sjukt seeent svar :$

Men bättre sent än aldrig ;)

Har du haft en bra påsk?? :D

Måste bara säga att du tar sjukt snygga och coola bilder! :)

fin bild :)

asså hur kan du ta så otroliga bilder ? :o

sv: Samma hihi :D

Ingenting *'

fin bild :D

Sv: Ah :D

Sv: Ah :D

sv: japp ^^ gjort idag?

sv Jo de är bra, :D Händer ikväll då ? :D

sv. tackar! Gillar din eldbild! :D

vad gör du?:D

sv: samma här :D

Sv: vad ska du göra imorn då? :)

Ja verkligen :)

svarar på kommentarer och fixar med ett nytt inlägg. :P

va görs?

sv: japp göra imorron då

? :D

Okej! .D

Hur länge har du fottat?

brukar blogg.se krångla för dig? :o

sv; ja, det är dem :).

sv: Hej :)

Ju hade också en bra dag, men är väldigt trött...

kram

sv: bra :) vad har du gjort då ? !

sv: japp ^^

vad ska du göra imorgon då?

Sv: okej :P Ska shoppa :D

Jo men det är super med mig! :)

hur har din dag varit då?

hehe det är verkligen asgott också! :D

- okej, inget :) <3

sv: Yees :D

sv: skola, sen vet jag inte :)

det blir sjukgymnasten och sen vet jag inte. vad ska du göra imon?

sv: jag har varit på stan och så med kompisar :)

sv; bara bra har den varit faktiskt :) början av skolan. det är väl tummen upp. säger vi.. haha :)

vad gör du nu då? :)

jag med =)

aaas cool bild! :D

Hejsan goding!

Nu är äntligen vinnaren av DAGENS BLOGG uppe, kika in och kolla om det blev du...om inte ny chans direkt passa på :)

kram kram

sv. lugnt! :)

Tänkte sova snart

nu ska jag nog sova...natt natt sötnos! ^^

sv: ah okej , nej inte så mycke ja heller haha :D

sv: japp :) görs?

Vad menar du? :S

sv; okej :) kollar på BB.

kollade igenom din blogg, den är superfin och mysig och läsa, kolla gärna in vår och ge oss lite tipps

kram

:)

Fina bilder!



Svar: Haha, menade du att båtarna var snygga eller något?

sv: okej ^^ ska skriva ett nytt inlägg snart :)

Åh vad skönt att du är ledig imorgon! :)



Sv; Det är bara bra :D¨

Kram!<3

snygg bild =)

kollar lite tv

hej! jag har en bloppis där jag säljer massvis med kläder, skor & väskor, just nu vill jag bli av med allt så fort som möjligt pga ombyggnad & därför kan ni själva komma med rimliga bud om priset inte passar, hoppas att du/ni hittar någonting nu & att det passar, annars får jag be om ursäkt för kommentaren & önska dig/er en god fortsättning

http://saale.blogg.se

sv; ah :P vad har du gjort idag?<3

Du skrev nej jag vene?

men typ att allt är seg, inläggen går inte att kommentera osv..? :)

- jepp :D

görs?

dagens blogg vinnarna uppe + ny omgång av dagens blogg, kika in! :)

sv; :).

gu vilken fin bild!

anmäl dig gärna till dagens blogg:)

cool bild :D

Jaha okej, så du har inga bra tips alls på hur man kan skriva lite mer intressant eller så =) Jag älskar bilder, fotografier också men jag är dessvärre inte så där jätte hightec på o foto dem :P Jag fotar mest på kul och slänger upp allt jag kommer över. Men roligt att se någon så duktig som du , som fotar så bra alltså!

Svar: Tack så jätte mycket!



Hoppas du får en toppen vecka :)

sv: hiih, japp ^^

Okej =)

det är så dåligt! :(

sv: absolutely underbart!

sv; usch då! jag har shoppat lite i stockholm :)

några planer för morgondagen efter plugget?<3

Sjukt coolt , diggar dina bilder :D

sv;varse! jag säger bara det uppenbara! :)

Sablar, sablar, sablar! vilken fin bild!! :)

sv; Allt bra medd ig :)?

Fin bild.=) Sov gott.

varsågod :D

underbara bilder du har på din sida :D

Allt bra? :)

varsegod du! :D

Bra blogg!

Allt bra? :)

Sv: Ah ´riktigt kul :D

sv: haha men skitfina e dom! :)<3

Häftig bild! :-D

Wops... blev lite fel när jag skulle kommentera haha! fin bild iaf.

allt är bra! sjdå? KRAM

Gillar bilden =)

mysigt att grilla :)

Fin blogg, vad ska du göra idag? :)

Härlig bild!

Jag ska snart göra mig iordning för att gå till praktiken!

Vad ska du pyssla med idag då vännen?

Kram

fint väder idaG?:D

Guuud vilken häftig bild:D

god morgon sötnos! allt bra?

sv: Ja det var en bra långfredag ^^<3 tack som frågar :)

Jag hade en underbar påskhelg med massor av umgänge med familj och vänner i solen och massa god mat och godis! Hur mår du idag?

Svar: Okej :) Nu var det ett tag sedan vi hördes. Har du haft det bra sedan dess? :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

Din blogg är så fin!!

Snygg bild! :)

Cool bild :)

Svar: Okej :) Nu var det ett tag sedan vi hördes. Har du haft det bra sedan dess? :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

Träna och träna lite mer, samt läsa tidningar =)

Vilken fin bild, härligt med grillat :D

cool bild =)

Jäääääävlars vad många kommentarer! Måste berömma dig för hur aktiv och flitigt du jobbar med din blogg! Kramar!



/KAN DEE

HEJ! :) Vilken fin blogg du har, gillar den verkligen jättemycket! ♥

Kika gärna in hos mig och läs en blogg om ett liv som inte alltid varit så lätt.

Alla kommentarer gör mig lycklig!



puss♥♥♥

Vi har en frågestund på våran blogg så skulle vara jätte kul om du skulle vilja klicka in och ställa en fråga. Puss!

Förlåt om du inte gillar sånna här komenterer. :)

cool bild :D

Här har du den! :) http://olydiga.blogg.se/2011/april/fragestund-fraga-oss.html#comment puss <3

nu blev jag sugen på att grilla!

Snygg bild!

cool bild :)

Skitsnygg bild ! :)

cool bild :D

alltbra?

fin blogg , fin bild ;)

Cool bild!! :D

cool bild :D

Cool bild! :D

Älskar bilden:D

sjukt snygg bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback