ingen mottagning hemma hos viktoria

Min outfit, som jag hade lovat er. blev lite sent men bättre än aldrig, iaf så är det inget speciellt med den. bara att jag har på mig lite nya kläder. annars är det inget speciellt med den..

förlåt att jag verkligen inte skrev så mycket som jag hade tänkt. men varför jag inte kan skriva så mycket inlägg och svara på kommentarerna är för jag har med mig mitt eget bredband och det gäller att ha mottagning på den, så länge men sitter med datan vid fönstrett så går det bra, men inte när man tar bort datan där ifrån...

iaf, igår var jag med Geena och Viktoria det var super mysigt. vi gjorde inte så mycket tog det lungt, efter åkte vi hem till Viktoria och fixade vi oss lite och sen vidare på träning. det var super jobbigt på den här träningen tycker jag, men det var ändå super bra. efter träningen åkte vi hem fixade oss, och då kom Erica och Julia. vi tittade på tv och satt vid datan. så hade ändå inte tid att blogga igår, men idag har jag tid om jag hittar mottagning.

vad har ni för er idag då?

Kommentarer

sv: ja fast det var från gårdagen;)

Svar: Jo men det är självklrta bara bra!:)

sv; :D Vad tycks om den lilla ändringen på bloggen? =)

sv: skönt att höra =) jag med!

sv; Bra :)

ställ gärna en fråga på min frågestund :)

- http://michazz.blogg.se/2011/april/fragestund-2.html#comment



www.michazz.blogg.se

samma här! :D

Jätte fin blogg! :)



Ha en bra dag, kram! /Malin

Allt väl idag hoppas jag?

Kramar

Ja :)

Segt internet är en pina



sv: hihi:D Eller hur! Jag sitter fan och läskar mig själv hela tiden. Kanske inte var så smart trots allt.

Allt bra med dig idag då? ♥

- sorry, men vad frågade jag?

sv; okej!..

sv: härligt:) det är bara bra här :D

ska du göra nåt kul idag då?

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

Jo ;D Allt bra?=)

- jaha! vgd?

sv: Japp, hur ere själv? :)

fin tröja! :)

svar: ja allt är toppen! :)

Jag ska ta de lungt , senare kanske ja ska plugga :)

Sv; ok

Allt bra idag??:D

Jaoja ! :D

jo tack...lever och andas i alla fall... det kunde ha varit bättre men jag nöjer mig så... själv?

sv:Allt är prima! Solen skiner här:)

tack!:) Dessamma!<3

sv: jadå allt är bara bra :)

Hoppas du får en bra lördag nu1 :)

Igår kväll så hade vi en myskväll med god mat, efterrätt!

Vad gör du?

Kram

Sv: Jo allt är jätte bra! Hur är det själv?

Okey vad fina bilder det är på headern. :)

yeees :D

Jag super skönt! :D

SV: Det är bra här med!:D

Vad ska du hitta på idag då??:D

jadå allt är bra :) själv ?

- svarar på kommentarerar! Du e väl inte med på aktivaste? e det skönt eftersom du inte ville vara med ett tag.

- vadå vad jag gjorde?

SV: typ samma här:P

KRAM:D

Tack så mycket ! :)

sv: okej samma :D

Kikar in och tipsar om att du just nu kan vinna en snygg ear cuff från Nell of sweden i min blogg. En likadan ear cuff som Sveriges största bloggerska Kenza bär med jämna mellanrum. Samtidigt får du chansen att handla smycken till hela 20% rabatt på deras hemsida.



Kika in länken nedan för mer info och för att delta i tävlingen:



http://maddisenj.blogg.se/2011/april/tavling.html



Om du inte gillar sån här reklam ber jag om ursäkt!

- jaha, vad rörigt detta börjar blil.^^ Vartm hos dig?

Hur mår du idag då gumman?:)

sv: Så lite såå! :D

sv: hehe aa :D

sv: jo de är bra :D

härligt snygging! :D ska du göra idag då? :)

Sv: visst är det ;)

Bara ´bra ! :) Hur är detmed dig ?=D



snugg outfit ! <3

Bara bra:D

Godmorgon :)

Ha en underbar lördag i det fina vädret :D



Just nu lottar jag ut en topp från bikbok i min blogg, var gärna med :)

Kram!

Vad händer idag fina du? :)

Fin tröja :)

sv; Så lite så!

Ohja :D! tack!

sv: åh tack :)

Super snyggt klädval =)

Sv: Jadå, tack som frågar, själv? :)

sv. ah :D

javisst, vad gör du då?:D

sv ; tack ska du ha för ditt råd :) hur är det med dig idag ? kram

sv: vad trevligt!

tack!

ja ;D

Ska fota lite (en liten tanke bara ^^) Minst en videoblogg... Typ :) Haha♥

Hur mår du?

Ja, min kamera är underbar :)

Haha, tycker du? Vad kul! Jaa, det gäller ju att börja någonstans ju. ^^ Allt bra med dig?

ja vad händer imorgon :D

sv: härligt du! Samma här. Fast det är klart, inte kan man vara annat än glad nu typ när det äntligen är helg! =)

Hoppas du får en fin dag♥

sv. det är sådär, hosta och sån skit, självdå? :)

svar: mysig! :D

sv; jodå, allt är bara bra med mig! Hur är det själv? :-)

nice outfit! :D

SvaR: =)

Fin outfit! :)

sv; hehe. ja! :D

vilken fin outfit! :)

det är helt okej med mig :) <3

Vad bra! Jo det är fint med mig faktiskt :D

jaså, vrf det då ? :P

sv: jo samma :)

Fin blogg! Allt bra? :)

tack :D

allt bra med dig idag sötan?

Ett tag sedan jag var inne här nu :) Men är tillbaka igen :)



Bra det :D

sv; Ja :D.

Sv: Vad har du gjort idag då? :)

sv. Härligt :D

sv: okej ^^ allt bra?

Snygg outfit, gillade verkligen tröjan! :D

SV: Okej! :) Jag kollar facebook, läser bloggar mm. :D Är allt bra med dig? :)



KRAM

va med och tävla om dagens blogg :)?



http://kkungtom.blogg.se/

snyggt

TYCK TILL OM MINA SENASTE INLÄGG!!!!



/FELICIAHALDENS.BLOGG.SE























Follow my on Bloglovin







Trackback