inte ätit några godisar, knappt ;o


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Här kommer alla andra goda bilder från igår, förlåt att jag lägger upp dom här biderna. som sagt vi hade det super mysigt och jag har haft en as bra helg med min familj och är så nöjd! mindre godis för mig i påsk också, tror jag inte ätit mer än 7 godisar om jag ska vara ärlig, duktig tjej! får se om jag får något när jag kommer hem, men jag är stolt att alla äter as mycket godis under påsken medan jag inte äter något. känner mig nyttig, och ikväll blir det en promenad!

Idag har jag inte mycket på mitt schema, mer än att jag ska åka hem till min pappa senare. annars är det bara att tagga för tre dagar i skolan denna vecka, det ska bli skönt och sen en helg precis vad jag behöver.

har ni ätit mycket godis eler inget som jag?

Kommentarer

»SVAR: Vad härligt! ♥

Det är bra med mig! :)

gott gott :D

mm, gott med godsaker! :D

svar: haha okej! :D

sV; ne men inget :D

få se när jag orkar lägga upp inlägget bara..xD hehehe.. :P lägger nog upp det innan jag åker in till stan..x

Hur är det?? :D

svar: haha okej! har börjat dricka lite kaffe ;)

jag har inte heller ätit så mycket godis :)

Jag har ätit lite lagom! Inte supermycket precis.. :P

Gott det ser ut!!



Sv: Det låter bra :)

det där ser gott ut! :D

sv; vet inte , kaanske ska ner på stan (:

men åh vad mycket gott:D

goa bilder!:D vad ska du göra idag?

vad jobbigt att skriva en lång lista med mat :O

sv. jaa :D

jaaao :)

*SVAR' okej, nej inte så mycket.

gott :p

»SVAR: Vad görs?

Juste, härliga bilder där uppe! ↑

SV: härligt :D

Vad kommentar jag nu :P

nej nu ska jag ta och göra mig klar...

Tycker du att jag ska prata kinesiska i ett videoinlägg? :)

http://amyah.blogg.se/2011/april/prata-kinesiska-i-ett-videoinlagg.html#comment

jag ska snart föna håret :D sen vid tre ska vi åka till lidingö <3

hejsan hur e läget!? ^^

men åååååååååååååååååååååååååååååååh va gott!

åh va gott!

sv: hihi lugnt :)

ah :D det blir vell roligt, får jag hoppas!^^

svar: haha :D

svar :taack så mycket ! <3

Gud vad du läskas haha :;D

jag har inte ätit nå godis alls typ heller (a)

riktigt mkt att handla:) <3

sv: har frågestund nu! SÅ OM DU HAR EN FUNDERARE! ställ den!

sv: ja :)

vad gör du?`:)

»SVAR: Jag ska åka t bauhaus med min mamma snart :D

svar: lalt bra idag? :D <3

Tack :)

Jag har knappt ätit något godis alls

allt bra idag då?:D

mer redo för en dag på stan kan man inte bli! ^^

Mmmmm, vad gott :D



Härligt att du är det!

yes, vad ska du göra idag då :D ?

svar: det är toppen, solen skiner :D va göru? :)

jag mår fint!:D

sv : okej , ja fixar mej lite ! (: ♥

Hoppas att allt är bra med dig :)

sv: allt bra? :)

sv: Förstår:D

hoppas du får en bra dag :)

sv; vad roligt det är med frågor! :D ska svara på de , när jag sammanställer alla frågor (:

imorgon också :D

imorgon också :D

sv; haha, okej. jag skullle igentligen vara med en kompis, men hon svarar nt på sms, så vi får se hure blír :P<3

sv; haha, okej. jag skullle igentligen vara med en kompis, men hon svarar nt på sms, så vi får se hure blír :P<3

japp :)

Gott det ser ut ;)

SV: Ja, gör det för dom är ju inte så dyra heller:D

Ska vi följa varandra via bloglovin??:D

Okej, så bra :)

Det är bra här med. Gick du upp tidigt idag? :P

hej hej allt bra idag :)

super fina bilder :)

sv: Yes:)

har faktiskt också vart duktig och ätit bara lite godis :)

omg vad gott det ser ut :o

Jag har faktiskt inte ätit så mycket godis jag heller,

och det känns bra, dock åt jag några bitar choklad vilket inte var så smart eftersom jag inte tål mjölkprotein eller laktos men gott var det haha



Svar: Min påsk var helt okej faktiskt, lugn men okej:)

söta bakelser!

så sjukt trött på godis just nu;O

din blogg är såå mysig!

haft en bra helg? :)

Oj så mycket gottigt! Bakelserna såg riktigt smarriga ut :D

Har du gjort alltihopa själv? :O skit duktig på att baka ju!

Gott!

Hej sötnos . <3

Det var ett tag sen hur är det med dig? älskar dina bilder, ser att du har ny header fett snyggt! Vad ska du göra idag ? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback