inte taggad för att gå till skolan


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon mina underbara läsare, har ni sovit gott?
själv så har jag sovit helt okej, men inte alls taggad för en dag i skolan, men det får nog gå. det blir nog bra att komma tillbaka till skolan också, eller jag hoppas att det blir bra iaf. det som kommer bli tråkigt är väl att sitta inne och jobba när man vet att det är fint väder ute.

Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra, jag måste hem efter skolan. och då blir det ingen träning tror jag, hinner verkligen inte. nu är det mycket med att flytta och annat roligt! måste se till att vara hemma så mycket jag kan, just nu. en sak som jag kan tänkta positivit på är att jag är ledig imorgon, super sköööönt!

vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Hej fin blogg.

Hur får du så många att besöka din blogg?



Besök gärna min.



Kram!

sv: Leksand sommarland, bodde i stuga i mora och varit typ överallt. Bodde också där med skolan ett tag :)

sv; ja varför inte ;D

det blir skola för mig med.

återigen i vardagen efter påsk!

söt bild!

härligt! säger till dig ikväll när jag har valt ut vinnarna! LYCKA TILL! :)

haft en bra påsk?

Fin bild =)

godmorgon:D

fin bild!

ha en bra dag iaf! :D <3

svar: ska fråga henne på msn/fb hur det gick, göre du också vettja :) <3

Idag ska jag provjobba hihi :)

Jag har studiedag idag, men ska till sklan imorgon... :( haha :D

SV: Nej, tror de är många som längtar efter sommarlov nu när vädret är så fint :)

Tack tack, ha en fin dag!KRAM

Passa på att delta i Helgens bloggtävling i bloggen --> http://sofiahanden.blogg.se/2011/april/--2.html#comment

sv: bra :) ja min dag var också riktigt bra !



fin header,har du gjort den själv ? :)

snygg bild:)

mysig bild :)

Hej allt bra idag?:)

jättefint foto! :)

I dag börjar skolan för mig. Började kl 8 i morse.. Men jag är hemma eftersom jag är sjuk.. -.-. Har feber, är förkyld, ont i halsen & huvudet, är superhes, har nästan ingen röst kvar..



SV: Okej! Bra att du förstår och håller med =) aa, förstår att det kan vara skönt att prata med äldre syskon som har erfarenhet av saker och ting, osv.



Två tvillingar, aha. Då blir det ett trillingpar. Menar du två olika tviliingpar eller att du har 2 st syskon som är lika gamla som dej, så det blir ett trillingpar? :-) Dålig förklaring, men jag hoppas att du förstår! =)



Haha, precis, man kan ju inte bara bestämma över hur många syskon man ska få och vilket kön de ska ha. Tänk om man fick bestämma det, haaha! xD ;-)



Hoppas du hade en ok/rolig förstå skoldag! =) Har su studiedag i morgon lr varför är du ledig? ?=)

allt bra idag? :)

Vilken härlig bild!





Vill du bli dagens blogg? och få en massa unika besökare till din blogg? kolla in länken nedan:



http://binalina.blogg.se/2011/april/d-a-g-e-n-s-b-lo-g-g.html#comment

Jo jag har haft det jätte bra :) segt bara att ledigheten är över :(

sv: jo med mej e det bra <3

hoppas att du får en bra dag sötnos! :D

sv: allt bra? :)

sv: Häärligt :D samma :D

tack :D har du skola idag?

Vad jobbigt ni börjar nu! Vi har faktiskt lov en vecka nu istället!



Sv: Okej, vad har du för planer för dagen?

jaha, haha ^^

fin bild :)

Hejsan:)

Allt bra denna ljuvliga tisda?:)

du är verkligen duktig på att fotografera! varje gång jag klickar in på din blogg har någon sjukt snygg bild i ett inlägg!



sv;yes, tack så mycket! :D

jag var inte ett dugg inspirerad att gå idag men

det är faktiskt inte så fint väder här. det är alltid någon tröst.



Hoppas det gick bra för dig:)



kram rida

hej! vad gör du? :)

Samma här! Hatar skolan!

okej ;) är hos min pojkvän :)

Känner som dig, inte ett dugg sugen på skola längre.. ge oss sommar! :)



sv: Har du förstört hans liv? Det tror jag inte på, men det finns nog bättre för dig ska du se! :)

Hej!



Nu har vi systrar dragit igång DAGENS BLOGG på bloggen.

Så passa på att vara med och ha chansen att bli länkad på vår blogg=)

(sorry om denna kommentar anses vara ”skräppost”)



KRAM Systrarna Backström

Ber om ursäkt för segt svar =(

Tack så mycket!

Hur är det med dig i dag? =D

Jodå, helt okej tid :)

Allt bra idag då? :D

godmorgon :)

Stor tävling på hemmafruniusa.com



TOTALLY AWESOME!!!

DAGENS BLOGG - Vinnare & ny omgång är uppe i bloggen! :) LYCKA TILL!

Härlig bild! :)

Här hemma städas det för fulla muggar =)

Jättefin header!

Mysig blogg i övrigt :D Ha en fin dag, kram!

fast idag är det ju inte lika fint väder som igår, men det är ju fint ..:)

Var gärna med "dagens blogg" och ha chansen att vinna och få lite extra besök! :)

Kramisar!

Fin bild!

Hade en mjukstart i skolan med bara två lektioner :)

Måste passa på att vara ute i det fina vädret!

fin blogg :)

Jag har handlat foppatofflor och sånt och ska blogga nu :P

sv: haha, okej. Taskigt. Eller du kanske inte ville ha det... Men jo, man är aldrig taggad att gå tillbaka till skolan. Tycker absolut att vi kunde ha varit lediga den här veckan med haha:D Fuskigt att de andra är lediga längre än oss...



aja, ha en fin dag! ♥

sv. Tack, hoppas du hade en bra påsk också:)

jag hade också en bra påsk! =)



tack du!

Gå in på min blogg och tävla om en goodiebag med produkter från bla Björn Borg och Brazilian Blowout! :)



http://ulrikalinde.spotlife.se/2011/04/26/t-a-v-l-i-n-g/

sv; lugnt! :D

- inte jag heller..

Azum :D skolan är så tråk :(

Jättefin bild! :)



Har en liten tävling på bloggen om du skulle vara intresserad :) Kram!

Var inte heller taggad för skolan imorse! inte för fem öre. men det va rkul när man väl var där :D tur de!

fin blogg! älskar bilden :D

fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback