jag är kär i josign.se



Smycken från josign.se tryck på bilden för att kolla till hemsidan..

Jag brukar vara inne och kolla på smycken där men nu har jag inte vart där på ett tag. och jag hittade mycket snygga saker där. ge mig allt, tack! jag är verkligen kär i smycken och iaf i just dom här som finns på bilden, synd att man inte är rik just nu. iaf jag tycker ni borde kolla in smycken där, super snygga är dom också!

har även vart i skolan idag vart en super bra dag måste jag säga, först satt jag och pluggade lite efter som vi inte hade gympa. och efter så kom Elin och Viktoria efter som som fick sova idag, super god mat och vi fick blåbärspaj efter maten. vad händer? efter så hade vi ett prov om olika inställningar på kameran, det gick bra för mig iaf. efter skolan åkte jag in med Elin till stan och gick med henne på stan, super nöjd med dagen..

vad har ni gjort för roligt idag?
vad tycker ni om alla smycken?


Kommentarer

okej ;) ska kolla på one tree hill ;P

Sjukt snygga smycken!

Jag har en sådan kamera ring ;)

har ungefär en sån där ormring, fast i äkta silver från Kenzas kollektion :D

svar: pojkvännen kom tillbaka från sin promenad, så vi ska ta och hoppa in i duschen nu :)

ja! iallafall om man är glass älskare som mig, hehe

jag åt nyss :(<3

yeees :D!

shit vilka snygga smycken!

hehe :) vad gör du?

jag vet inte xd <3

jo det är bra! :)

sv: samma här :)

svar köp den då? :D

ja ;D

Snygga smycken!



sv: yesbox:D

nja inget :)

När du va liten, eller aa, gick i 5an, va gjorde du på rasten då? :D

Jätte snygga!

sv; :)

Nice smycken :)

elgittaren var väl grym men resten såg för töntigt ut ;)

Jag med !!

ja det är det verkligen :D

hur har dagen varit? :

Jag älskar rosettringar, du har möjligtvis inte en aning om vad man kan köpa guldiga sådana? Du verkar ha koll på smycken!

sv: haha :d gjort idag snygging?

Svar: vad bra =) Snygga!!

Så fina!

tack så mycket :D

Ringarna, ååh! :o

Ne blir nog till att va hemma o tröka ;)

Vinnare av dagens blogg är utsedd!

http://gaylifet.blogg.se/2011/april/vinnare-klicka-pa-bilderna-for-att-checka.html#comment

Va det inte du som vann så önskar jag lycka till nästa gång :) KramKram

va gärna med i dagens blogg hos oss!:D♥

sv somnade nyss en sväng så lär väl göra det igen xd

guud så snygga smycken alltså! ear cuffen med massa kors på hur snygg som helst!



sv; förstår det, godis går alltid in ! :D

Jättefin blogg! :D

Sv: Okej hade två föreställningar idag :D

Hej jag gästbloggar nu åt min tjej, tycker du jag skriver bra?:)

allt bra med dig idag? :)

svar: haha ja, det måste man ju ha först ;D den kostar 259 kr :D

fina :)

svar; nej, inget jag har ork att ta upp nu. ;|

fin blogg <3 i vilket program gör du om dina bilder i? :) fin header

Dösnygga smycken, verkligen!



sv. hihi mums ja!

det är kalasfint med mej, och du då? :)

Fanns mycket fint där! :D



sv: Jo, men det är ju tyvärr sant.

Vet du, idag såg jag mina första blommor!! :P ahhaha

Har du haft en bra dag idag? :)

Kramis!

älskar ormen. Och allt annat, om det vore i guld :)



ikväll blir det project runway. Ser du det? :)

Gud så snygga smycken!

Ja så fina smycken hon gör alltså!

Allt bra idag?:)

sv: Tack tack!:) mmm va sugen jag vart på glass när jag såg inlägget under!:P

oh snyggt!

Snygga smycken! :)

allt bra ? :)

snygga :D<3

Fina smycken :)

Snygga ringar ! :)

älskar kameraringen, den är så fin :)

Okej, en sån där gitarr uppe i högra hörnet måste jag köpa till min pojkvän! :)

Jätte fina smycken!

Har du någon favorit bland dom? :)

så mycket fint där!

Skitcoola!!

jättefina smycken :D

Sjukt snygga smycken :)

sjukt snygga smycken! :D love it!

jätte snygga!:D



allt bra?

Dom har så sjukt snygga smycken!

ÅÅÅÅ ge mig alla smycken !!























Follow my on Bloglovin







Trackback