jag har gjort det jag kan


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Geena Berg (en kompis)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Godmorgon mina underbara besökare och läsare,
har ni sovit gott? Idag är det lördag och jag har lite planer för dagen, och det kommer bli super mysigt! tur att det är fint väder här på Gotland, ett extra plus.

Idag runt tre eller fyra tiden åker jag iväg till min syster Jessica. Där ska vi äta lita mat och mysa och fira påsken. jag tror det kommer bli super mysigt, har verkligen väntat på det så länge. sen kan vi även få bada balja, så nu hoppas jag att min pappa kommer ihåg och ta med sig det han ska ta med dig. och inte glömmer något!

vad ska ni göra idag?

GLADPÅSK MINA UNDERBARA LÄSARE!

Kommentarer

sv: Jaa :D

Hejj! Hur tar du sånna bilder? Alltså att själva personen blir nästan helt svart och man ser bakgrunden?



ps. svara gärna på min mejl eller i ett inlägg!

kram

sv; tack, desamma (; händer över påsken? (:

Glad Påsk! :)

Glad påsk! :)

så härlig bild!

Hhahah....;D

sv; ska du göra idag ?



www.michazz.blogg.se

Underbar bild :)

jo de är toppen här :D

sv; bara bra här, själv då?:)

glad påsk :D

sv ; lite smått sådär :)

vad ska du göra idag då ? :)

GLAD PÅSK!! Hoppas du får en riktigt solig och häärlig dag fina du! :D

Det är super med mig! Sjdåe? :) KRAM

jaoo :D

sv: fett härligt (:

Tack så mycket!



Gillar verkligen din design:)

Härlig bild! :D

fin bild! :)

jätte fin bildd!

vad gör du? :)

sv: Tack tjejen! Glad påsk. Kramar

Glad påsk söte!:D



sv: Jodå jag mår super!:)<3

sv: hihi, aa :)

allt bra?

sv: tack :D

& tack desamma :)

hur är det idag? :)

Jag har en dagens blogg tävling så delta om du vill, det kanske blir du som vinner, vem vet? ;)

Glad påsk! :D

allt bra idag?

sv ; okej :) sitta hemma å tröga :D haha

sv' bara bra med mig också :D

sv: aa, samma :)

Varse sötis! :))

gör du designer? <3

sv: härligt!

allt är bra med mig :)

vad gör du? :D

sv ; kanske lite senare ikväll , jag har faktist ingenaning :) hihih !

har du gjort designen själv ? :)

skitfin blogg(:

-Glad påsk förresten ;)

åå du är så fin :)

as bra blogg.<3

Allt bra?

Nu har jag dragit dagens blogg, kika in och se om det blev du :) annars kan du anmäla dig igen, självklart kan du anmäla dig även fast du vann också. :) kram

härligt :) jo det är bra med mig!

sv: japp :D görs?



Glad påsk, hoppas du får en fin påskafton. <3 Kram

Okej :)

jajjemen :)

Tack :)

- hehe :D

allt bra?

sv; händer idag?(:

SV: hehe :D

sv ; nehe okej :) fin var den iaf!

Gla påsk!

SVAR joo det är bra här med, vetu jag är med på aktiv listan nu..

Som du , <3

din blogg är ur snygg ska du veta! :)

sv ; det va så lite så :)

är allt bra med dig ?

<3

sv. skönt att höra! :)

Glad Påsk! :) Allt bra?

sv: va kul!(:

ha det så trevligt då ;)



-kommer nog mest bara ta det lugnt o träffa folk(:

sv: okej ^^

jag käkar frukost :P thah

Glad påsk :)<3

:D

- okej, jo de är bara bra! :D

ska du hitta på idag då?

kramar!

händer idag då? :)

Åh, vad jag längtar till sommaren och havet då jag ser denna vackra bild ovan. Fast sommaren är förståss inte långt borta, härligt.



Sen får jag passa på att säga Glad Påsk till dig med, och att du haft en mysig helg hittils :)

Härlig bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback