jag hjärta fotboll


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild på Geena, du är allt för söt!

Igår skulle jag bloggat mer men jag hade verkligen inte tid. Jag, Viktoria, Julia och Erica och några andra satt hemma hos Viktoria och hade lite mys kväll. jag vet inte om jag var så nöjd med kvällen, fick ju träffa mycket trevligt folk men var inte på humör eller så pigg. När klockan blev tolv var jag verkligen tvungen att gå och sova, men kunde inte somna tror jag sov tre timamr inatt..

Imorse ringde min mobil vid sex tiden, det var bara att gå upp och försöka få upp Viktoria ur sängen. (inte det lättaste som finns) iaf så vid åtta började våran träningsmatch, mot pojkar 97. dom är små men dom är sjukt snabba och spelar på ett annat sätt. kommer inte ihåg hur mycket vi förlorade med kanske 20-1. riktigt dåliga var vi idag, men nu vet vi vad vi behöver träna på. önskar också man kunde vara lika snabba som dom, vi kunde gjort bättre men tror vi verkligen inte orkade springa över hela planen som dom där små grabbarna kan göra.

vad har ni gjort eller vad ska ni göra idag?

Kommentarer

allt bra med snyggingen idag då?

sv; :D.

Oj, vad tidigt du var vaken! Hoppas att du får en fortsätt bra dag :)

Sv: Mm! Vad händer idag då? :)

Svar: hihi tack :) fint foto!^^

Kul med fotboll :)

Jag ska kanske på bio, annars inget alls.

Vilket lag spela hon på bilden i?

Det är exakt samma kläder som vi har. :)



sv: Jag kommentera din blogg. ^^

Vad ska du göra idag? :)

Okejokej, samma här :)

Sv; japp :D <3

Vad ska du göra denna fina söndag? :D

Sv: Okej! :) Jag ska träna lite senare hade jag tänkt! :D



Kram ♥

du får gå och lägga dig ett tag då..xD

Fotboll!<3



sv: va härligt att höra! :)

sv; Allt bra .)?

Idag ska jag fira mig med min släkt :)

vad gör du? :)

Sv: Tack så mycket! =)

hur är din dag planerad? :)

kram♥

sv; :D

Hoppas du haft en bra helg! :D

Svar: Hihi varsågod! :) Hur mår du?

ja !



hur länge har du spelat fotboll? :)

Jag är lite kär i din header!!

Den är så underbart fin :')



------------------------------------------------------



Jag är med i en fototävling så skulle du vilja vara snäll och rösta på mig här: http://khia.spotlife.se/2011/04/10/finalister-i-fototavling-vartecken/#respond ?

Tävlar med bild nummer 2.



Skulle varit jätte snällt, pusshej! <3

Har 20 bilder från weheartit. Vilken är din favorit? Kika in med en kommentar ;)<3

sv' hihi ja! :D

vad gör du? :)

tack så mycket :D

Det är mycket bra! Tänk vad glad man blir av sol. :) Hihi

fin bild!

hihi tack så mycket :D

allt bra? :D<3

Grym fotoblogg! Du har stor chans att kamma hem 500kr från nelly.com



Spana in min tävling på http://ekkis.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



Ha det bra

Fotboll är kul, spelade själv i många år men nu har jag slutat

Allt är bra med mig :) själv?

FOTBOLL <3!!



SVAR: jag var med Mica vi körde skoter :D

SV: Taack :)

sv: ja jag gillaroM:D

- slappa (:

Hur mår du idag då? :)

svar: så lite så!

ska på fotbollscup till gotland i sommar. ska ditt lag spela där? :D

Veckans blogg på min blogg, var gärna med!:D

Sv: Ah :)

Jo men de kan jag förstå egentligen :)

Tack ska du ha!

sv: hihi absolut! Det är så härligt.

Åh, jobbigt att behöva gå upp så tidigt haha

Själv gick jag upp typ 1 :D Härligt att få sova!



Ha en fin dag♥

Härligt. :)

Sv: Jag ska städa och vara ute, allmänt chill. ^^

kul med fotboll :)

sv; så lite så ;)



hur är det idag? :)

ha en bra dag! :)

Ska bara slappa typ :)

Allt bra?

svarar på kommentarer:)

läget?

fin blogg !

läs gärna min , kram.

<3 allt bra?_)

sv: härligt!

allt är bara bra med mig :D

vad gör du idag?

Vilket fotbollslag går du i? :)

Nu har jag en frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga eller två! :)

Fotboll är grymt kul, saknar det lite! :)



Missa föresten inte tävlingen som är just för dig som är en fotobloggare. Tävlingen kan du läsa om här http://fsjfoto.blogg.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare-1.html#comment.

Du kan vinna 500 kr hos Nelly.se

yeees, ge oss sommar nu vaa :D!

JAAAAAAAAA! de gillar vi!

Ny blogg.. igen ;)

www.nattstad.se/moalindqvist

heter den nya!<3

sv: yeahs yeahs :D

svar; Ja, :}

haft en bra helg då? :}

http://denisesaljer.blogg.se/



Jag säljer mina kläder billigt. Alla i fint skick.

najss :D

Åh! Fotboll. Jag älskar fotboll, dock slutade jag spela för många år sedan och började inte igen pga av en viss brud och mitt dåliga självförtroende! Men det är så härligt att se brudar spela!

You go girl!



kram























Follow my on Bloglovin







Trackback