jag kan inte förklara hur besviken jag är..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

hur var min kväll igår? min kväll igår var inte alls som jag hade tänkt mig, först så råkade jag radera alla mina bildern på kameran som jag och Elin tog.. men att vara med mina små syskon var iaf riktigt roligt, blir alltid på bra humör att vara med dom. idag ska jag vara barnvakt åt dom, ska bli super mysigt! när dom somnade igår blev hela kvällen kaos, orkar inte säga något om det.. jag var så sjukt ledsen så jag skulle lätt kunnat betalat flera miljoner för att komma från Gotland.

men idag är det en ny dag och hoppas den blir bättre, jag tänker inte svara på några sms eller samtal om ni bara ska bli sura på mig.. för jag orkar inte med er alla, det är inte bara jag som gör fel okej? iaf, så har jag sovit super gott och nu ska jag ta och leka med mina små syskon.. vill även säga tack till tre underbara personer Emma, Farre & Johannes. ni förstår att jag inte gjorde fel, man måste få ha hemligheter för sig själv i livet eller måste man säga allt till sina vänner?

men så bloggläsare, nu skiter vi i detta nu vet ni iaf hur allt ligger till eller nästan.
igår hände en annan sak och sen på kvällen händer detta. bra fredags kväll? nää.

vad ska ni göra för roligt idag?

Kommentarer

Synd att dina bilder försvann!

SVAR jag gör inte så mycket. Händer i dag då?

- inget speciellt :)

Hoppas allt är bra med dig idag, är det de? :D

Kramis

Fin bild :)

Allt bra med dig ?

Nu kör jag på dagens blogg :)

vill du vara med ?♥

Allt bra? :)

- Jodå, men är fortfarande förkyld! ;/

vad tycker du om min nya design? <3

hoppas att den här dagen blir bättre :) kram, vad har du för planer för dagen?

hur mår du? :)

hoppas allt löser sig sötnos <3

Okej jag vet inte än :) Sovit gött?

OJ:O förstår att du blev less av att radera alla biler!

Låter jobbigt, hoppas din dag blir bra i alla fall :)



SV: :)

SVAR mysigt! Jag ska träna lite sen och bara tat lungt kolla på system kameror ochså. Har du något bra tips på kamera?

oj, kram på dig tjejen!



jag lördagsvaknar med mys med katten i soffan i väntan på att sambon skall vakna.

sv: åh va irriterande! men gick de från att ni var vänner till att dom bara lev sura?

nu har jag valt ut dagens blogg! kika in och se om det blev du. Om inte kan du anmäla dig igen, kram.

sv: najs, yeah :D

fin bild :)



sv; haha aa de har jag :D händer för dig på lovet då ? :)

hoppas allt är bra med dig :D vad gör du? <3

var med och tävla om spotify premium i ett år! :) kika in ;)

härligt

gör dudå? :)

gör dudå?

sv: visst är dom fina :)

Söta du. Hoppas att lördagen blir bättre och att hela grejen lugnar ner sig och blir bättre! och ja, det är självklart att du ska få ha hemligheter. Det måste vi alla få ha :)

Vårstädning och solbad =)

lycka till gumman:)

allt bra?

länge sen ;D

Vad använder du för kamera? , svara gärna i mitt inlägg

godmorgon:)

ja det får vi hoppas :D

Jag har fixat mig lite glass och ska sätta mig i solen ett tag tänkte jag. :)

Hm.. det borde dom göra för dom borde också ha hemligheter!

jo det bra :D

SVAR såg det nu, och du tycker den är bra förstår ja? <3



Hahah, jag kommentera detta först, efter dig ;)

Okej va kul :) Hur gamla är den/dem du ska vara barnvakt för? :)

Jag ska in till Norrtälje med mamma och sen ska jag till min morbror :)

SVAR okej, eller det ser jag ju på dina bilder!

Men vad ska du göra i dag då?

vad händer idag förutom att du ska vara barnvakt? :)

sv: görs?:)

kan du hjälpa mig att välja header? (A)

japp :)

Hoppas du får en bättre lördag sötnos! :)

<3

haha jaa det får jag;D

haha jaa det får du*;D

Hej!

Vilken fin blogg du har^^

Allt bra?

Kramisar Emeliaan :)























Follow my on Bloglovin







Trackback