jobbat i två timmar


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Efter två timmars jobb har jag ont i ryggen och känner mig verkligen super trött. men jag känner mig sjukt duktigt, kommer kunna sova super gott inatt och det kommer jag gillar extra mycket!

Dom här burkarna eller vad jag nu ska kalla dom, ska min pappa lägga glass i när han har gjort glassen men innan måste jag klistra på bästföre datum. jag har gjort det nu i två timmar och jag har klistrat på dom här bästföre lapparna på 18010 burkar. känner mig duktig, men jag skulle kunnat jobba mer och klistra på alla andra 1000 som fanns kvar, för jag tyckte det var roligt. men det behövdes inte, tycker pappa. nu taggar jag tills jag får jobba nästa gång, kanske om någon vecka.

har ni gjort något roligt ikväll?

Kommentarer

sv: aa, samma :) görs?

Åh så duktigt gjort av dig att hinna med så pass många på bara två timmar!

Tummen upp för dig.

fin blogg !

Vad ska ni göra med det?

Va dutkigt med jobb :D

gör han egen glass eller? :D

hejj!

1. fin blogg :) allt bra ??

2. anmäl dig till dagens blogg

släng in en kommentar med "jag är med"

http://sminkflickornas.blogg.se/2011/april/anmal-er-till-dagens-blogg.html#comment

lycka till! :)

kramar

/hannah & madelen

Allt bra? :-D

Åhh vad skönt att jobba, får du något för det? :)



SV: Bra det ;)

sv: jo jag mår prima :D

sv: fixar med den nya designen :)

sv' ja :) haft en bra dag? :)

:)

cool bild:)

ja kollar film på 6an

sv: haha ball bild!:)

sv: mm :D Vad gör du annars då ?:D

Vad mycket glass :S

tack!

sv: helt okej :)

va har du hittat på för något idag då?? :b

jag snackar skype :)

va jobbade du med

sv: tackar!:)

tråigt :(

jaha okii :)



ja e kass på att läsa text i inlägg, kollar bvara bilder :p



darför ja inte hänger me

sv: ja toppen :D

Oh, måsste vara ganska segt ändå? Lika segt som mitt extra jobb typ..

Söta burkar. INte hört talas om den glassen.

ha en fin kväll kraam

sv: inte så mycket :) chilla!!

va händer imorgon då?? :b

sv; kan hända! (: eller ja.. så kan de va (:

sv: okej, jag ska snart sova:)

sv' samma här :)

hihi :D

okej :D



tack så jätte mycket ! :)

Smaskens :) vad säljer ni det för?

sv: håller med ! :D

åh tack :D

japp :/

sv: okej ! :) barca vann

sv: härligt, jo allt är toppen smått trött bara :)

Gör din pappa egen glass? Så ballt! Haha

sv, hihi ska fira valborg med mina bästa vänner och sen blir det att hänga ute ganska mkt! :')

kram. ♥

sv: Yes :D

hehe nope..xD jag hade internet i 3 timmar och betalade bara för 30 minuter..xD

Det låter bra det :) med mig också!

Ingen fara du !:D

skojar du? har du hunnit klistra på 18010 burkar? :O jag hade gett upp efter typ 50stycken xd

det är bra med mig :) oh äger din pappa en glass bar ? kram

de va många burkar dde ;)

sv; gud så skönt1 vad ska du hitta på idag då?<3 :)

Välkommen, till en blogg om människors roller och relationer. Hur tänker vi människor i olika situationer? Skulle ni läsare göra samma val som jag gör i olika situationer när det t.ex. gäller pojkvännen, eller min bästa kompis.

SV: Vad kul att du är med!:D

Allt bra??

Godmorgon! :)

snygg header!

Snygg meny ;)

Flitig du är! Tittade bara på tv och gjorde läxor igår kväll, hehe ;). Gör han egen glass o säljer den? =) 18010 burkar, imponerande mycket!! :OO



SV: tack så mkt!! hoppas också att jag kryar på mig!! =)



aa, vad skönt med studiedagar, det är underbart! speciellt när vädret är så här bra! :)



hihi, fattar inte heller vad jag menade xD. vet att du inte har några tvillingar.. ;)

Roligt, vad gör han för glass? :)

Fin blogg!:)

vill också ha ett jobb :)

sv; Precis lekt retard framför spegeln, så nu mås allt lite bra - men flumigt sjukt! (;

Vad jobbar du? :)

SV: du sa att du hade jobbat i 2 timmar hehe, med vadå? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback