kalas hos min kompis


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Bättre sent med ett inlägg än inget inlägg alls?
Idag i skolan har vi haft engelska och samhällskunskap, rätt skönt! Har även haft en bra dag med Viktoria som fyller år idag, efter skolan så åkte jag och Elin hem till Viktoria. Och fikade med henne och firade hennes födelsedag, vissa stunder var det verkligen super roligt. men jag tror inte Viktoria är nöjd med dagen, men jag hoppas verkligen jag och Elin gjorde den lite bättre. du får mina paket en annan dag ifrån mig och jag vet att du kommer gilla det!

Första bilden är på Viktoria när hon är lite sur, men det blev nog bra till slut. som sagt älskar dig Viktoria och kommer alltid att göra det, det gäller dig med Elin. plus att Emma har kommit hem nu igen, hoppas jag får träffa henne snart. Annars har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lungt och vart i skolan. nu måste jag leta efter några bilder och skicka till min lärare för har lovat att jag ska göra det ikväll.

vad har ni gjort idag, är ni nöjd med dagen?

Kommentarer

Mumma! :D

sv: najs, yeah :D

svar; hehe ja :D

sv: Nu har vinnaren i dagens blogg blivit utsedd, kika in för att se om det blev du! ♥

Inte du? Anmäl dig igen!

sv:

okej :) hur mycket fyllde hon? ser ut som en härligt kalas iaf :D

Ha en fin kväll

ooh så gott :D!



men så häärligt du!

SV: Samma här. :)

sv: ja visst var den fin!

och mums på kladdkakan på dina bilder :D <3

Sv: Ska kolla på en film och bara mysa :)

härligt! jo allt är fint . :-D

haha ;P haft en bra dag?

svar: jag väntar på att DH ska börja :D

åh ä det kladdkaka? :)

SVAR okej, nej inte så mycket.

sv: Vad kul, lycka till!

vad gör du? :D

yes :D

- Jättekul att du är med och lycka till! :D håll utkik! :D

SV: tack! :)

Nej, va gott med massa tårta!:D

ha de bra!(:

tjena!

hoppas allt är bra med dig? :)

jo bra här själv?:)<3

Åh, va mysigt ni såg ut att ha haft det ^^

sv: hihi

Ne samma ska väl kolla BB snart :)

vad har du för dig då? :)

hallå!

Har precis gjort en ny fotoblogg, kolla gärna in och komentera! :)

Sv. Härligt! Vilka goda kakor :)

Gokväll nu är dagens blogg vinnarna uppe kolla om du vann! :D http://gaylifet.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-vinnare.html#comment

Om inte så önskar ja dej verkligen lycka till nästa gång :) PUSS!

sv; okej, det låter toppen :) det är bra med mig :)

SV: Jodå, allt är bra med mig. Är lite trött dock. Hur äre själv?

sv: okej ^^ allt bra?

Vad roligt med kalas! Hoppas ni hade de trevligt :D

Åh vad gullig rosa ros! :)



Kolla : http://typsouie.blogg.se/ <--- Lägg en kommentar om du vill se mig i fler videoklipp, det kommer antagligen läggas ut fler klipp inom kort! Jag är tacksam för alla kommentarer, puss

sv: det är bra :D

Vad gör du? <3

sv: det är bra :D

Vad gör du? <3

SV: tack :))

de är jättebra, sj? :)

haha men åhhhh blir ALLTID hungrig av att titta på din blogg :( hih <3



sv: haha ja, är fortfarande förkyld ;D själv?

sitter och lirar lite gitarr bara, vad gör du själv för något då? :D<3

sv: vad bra ! nu blev jag också sugen :d <3

Ja de är bra att du fortfarande är glad :D

sv:

jaha, lite tråkig ålder. jag fyllde med det i år :( ser verkligen mysigt ut :D

sv okej, ser big brother :D <3

sv; vad bra, jo jag har haft en bra dag :)

Allt bra med dej idag då`? :)

Helt okej dag för mig med ;)

sv:taaack:D<3



Fast det är kul och titta på mat och så också ju :D

Åh herregud så gott det där ser ut! :) Kan man inte få några recept? :)

De låter bra de! :)

mysigt med kalas! :D



sv. hehe ok..xD jag svarar på kommentarer och ska försöka skriva något inlägg nån gång..xD vill upp med ett idag i alla fall...varit usel på bloggandet denna dag. :/

mysigt med kalas! :D



sv. hehe ok..xD jag svarar på kommentarer och ska försöka skriva något inlägg nån gång..xD vill upp med ett idag i alla fall...varit usel på bloggandet denna dag. :/

Grymt fin blogg och grymt snygga bilder du tar! :)

kan jag tänka mig :D!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått upp inlägget! :D

sv ja :D

skitsöt blogg o snygga bilder, allt bra med dig?

Hej underbar blogg!

Jag har en fråga! Vad skulle du läsa i min blogg om du nu läste den varje dag? :)

Läs gärna och kommentera min blogg! Puss



!PS! Fan va gott med tårta, vad den god? :)

Mys!

oj vad gott med tårta !

Det är fint :) Själv? :)

sv: aa, samma :) görs?

så fint de ser ut

Godmorgon, har du sovit gott?

Allt bra?

Tack du! :)

Sv; Skönt att höra! :) Jo det är bra med mig! <3

Kram!

mysigt !:D

Super fina bilder!

Det låter ju jätte trevligt! Jag pluggade:(<3

Ser jätte gott ut! Går ju upp minst 5 kilo av att titta på det ;)

tack:D

godmorgon :D sovit gott?

sjukt fin blogg!

hur mår du? :)

sv: nu är jag i skolan :D

svar; yez macbook är bra!:)

vad har du för dator?:)

sv: Åh, jo jag tror nog att ett år kommer gå fort, detta året gjorde ju det. ^^

gud vad mycket gott :)

Ser massa gott ut! :)

Kult !

Ja, jag har med haft en fin dag!



Härliga bilder, brownies (arna?) såg riktigt goda ut ;)

SV: Hehe :) Vad gott det ser ut

mums så mycket gott!

SV: Hehe :D

SV: Kollar på tv, själv? :)

Fasiken vad gott med tårta! D:

sV: najs :D jo samma här :D! några planer för påsk?























Follow my on Bloglovin







Trackback