kvällen räddad!

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

en bild från idag, på några i min klass.

Min fredag kväll blev räddad av två underbara tjejer Emma och Fanny, dom kom på besök. Vi har spelat lite playstation och buzz. Andra gången jag spelar buzz och jag kan säga att jag förlorade som jag gjorde sist! fast jag inte är så grym på det tycker jag det är super roligt. Vi satt även och pratade och mysade, ikväll!

Nu börjar klockan bli mycket så jag funderar på att sova om jag ska orka jobba imorgon. Jag ska börja sommarjobba nu och sälja lite glass, kommer bli roligt. ska även få träffa pappa imorgon också, det blir mysigt. Börjar inte tidigt men runt tio går bussen senare efter jag jobbat klart får vi se vad som händer. En sak som är mindre plus just nu är att jag har svårt att andas med näsan, börjar bli sjuk? hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk.

har ni haft en bra kväll?

08: 45 uppdatering:
nu sticker jag och jobbar och vet inte när jag slutar. men jag lämnar datan hemma och kommer hem senare om jag inte hittar på något med några vänner får helt enkelt se men i värsta fall så hörs vi imorgon, ha en underbar valborg om jag inte hör av mig! kärlek till er ♥

Kommentarer

haft en bra dag? :) låter så iallafall!

:D

händer i morgon?

gud , vilken gullig blogg :)



Hur mår du ? ;)

'SV; typ träffa kompisar & sånt :)



ska snart sova (:

vad bra :D jo min har varit bra!

sv: okejokej, jag ska snart lägga mig o kolla film :)

-bra här med :D

Idag kör jag igång tidigt med dagens blogg :)

Va gärna med och delta !! :)

svar: ja, varsågod! :D <3



ja!

Hej hittade nyss din blogg , vad tycker du om fisheye-objektiven är det ett smart köp ? :)

svar: najs, från mobilen eller? :D

sådär :D sj

sv: jajjamän :D härlig bild haha :D

grymt här tack

sv; jadå jätte bra! :D

Vad ska du ha för dig imorgon då? :)

jo! :) hoppas att du har haft en fin dag idag! :)

Ja :)

sv: okej :) allt bra?

:)

Tack så mycket! Ha en fortsatt bra helg nu :)

Vad kul att du är med i dagens blogg! :D

lycka till puss annsoh! :D

Gomorron! Igår kväll myste vi med lite gott framför talang och en bra film :)



Vad ska du hitta på idag då?

Kram

godmorgoN:D

sv; blir vad man gör det till! :D

Vad kul att du var med i Dagens blogg!

Den är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann eller anmäl dig igen till dagens blogg om du vill ha en ny chans att vinna tusentals fler besökare! :) .

http://beich.blogg.se/2011/april/lordagens-blogg.html#comment



Lycka Till!

kram Bea :)



SV: Det är bra här med!:D

KRAM<3

sv: haha, jag släpade mig iväg:P

- okej, vgd?

sv:a lt bra?:D

Vad händer idag då? :)

sv; haha ja men det är ju självklart :D

svar: okej, vad har du för mobil då? :)

hehe ja :D

- Varse :D

godmorgon! sovit gott? :)

sv: yesyes, absolut :)

vad händer ikväll?

sv: allt bra? :)

sv ok jag ska fira ska jag fira valborg tillsammans med mina gamla klass kompisar 2 st.



Den ena har fått en bebis nylligen och ska vara med i morgon.



Vi ska vara utanför Eksjö kom inte ihåg vart.



Det beror på helt och hållet med vädret om vi ska grilla.



Sen ska vi dricka lite vin och ha trevligt. Pratar gamla minnen och sånt.



Har inte träffat dom sen när jag slutade skolan i 4an då vi byte skola.



Sen ska jag under förmiddan till kvällen vara hos min faster som även är min kontakt person och sova där i morgon natt.



Det ska blir hur kul som helst<3

vad ska du göra ikväll då? :)

ja! :D

Ja :D

godmorgon finis

sv: :D

Okej. Jo min dag igår var kanon :)

Allt bra idag ?

hehe niice sötnos! ^^ jag tror jag börjar smitta dig med mitt "jo just ja! Jag skulle ju göra det där!" hehehe.. :P

Hejsan, super kul att du var med i dagens blogg, vinnarna och en ny chans hittar du här: http://linnnrosenkvist.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-lordag-2.html#comment,

kram =)

- jag med! vilket jag ska göra :D ska bli hur skönt som helt

hejhej!!!

hur gör du de där på sidan.. asså om dig ?? ;)

hoppas du får en underbar valborg :D

härligt, jo samma här:)

svar: tack :)

- det är bra med mig :)

det va så lite !

sv: ingen fara !:D

hoppas du får en trevlig valborg!

hoppas du får en trevlig valborg :D

Ha en fin Valborg :)

Vad gör du?

sv; Okej härligt ! :) samma typ

Händer idag då ? :)

sv: najs, yeah :D

sv: jajamen :D

Sv: ah :D

trevlig valborg gumman

snyggingar!:D haha



vad händer idag då?♥

Jättefin blogg!

tack :)

Fin blogg, allt bra med dig ?

sv; så ltie såå:)<3



vad har du för planer för valborg då:)?

Ja :)

Tack ska du ha! :)

hejsan! har just nu en grym tävling på våran blogg! kika in om det är nåt som gör dig intresserad! kram:)

sv: varsegod sötnos :D

sv: ja :D



de låter najs de :D!



har ni jätte fint väder med :)?

sv: hihi, förstår det du. Brukar också bli lite sådär stolt när folk gillar mina bilder och så, inte för att jag är värsta proffset eller så än men... haha:D



Ha en fin valborg! ♥

sv; aha okej, kvällen också? :)

Idag ska jag bara ta det lugnt och ikväll blir det att vara vid elden med vänner!

fan va gött o ha jobb! haha:D

har du för dig nästa vecka då? :-)

kram!

SV: Allt är toppen här, själv? :D



Förresten var gärna med i dagens blogg:



http://lilliu.blogg.se/2011/april/tavling-1.html#comment



puss! :)

hej :) har inte varit så duktigt på att svara på kommentarer på senaste tiden för jag varit utomlands. nu är jag hemma igen. :)



allt bra?

svar: haha okej, kanske kan kolla upp det när jag ska skaffa spotify premium till datorn, om jag kan ha det i min sony ericsson x-peria mini pro :)

vill du vara med i dagens blogg ?

kika in då!!=D



Ha en trevlig fortsatt dag=)

sv; jo men jovisst ja :D

sv: tack ! :D

Ja, visst är den snyyygg :D

hoppas du får en bra kväll!

tack :D

Hej! Var med och tävla här http://paaatows.blogg.se/2011/april/tavling-veckans-blogg.html#comment

Du kanske vinner man vet aldrig så häng med och tävla du kanske har tur =)

svar: okej, men måste man inte kunna ansluta sig till internet i mobilen för att kunna skaffa spotify premium i mobilen? :D

Skönt!:D Det blir middag och fest:D

sv. hihi :) gör du då?

Härligt att kvällen är räddad! Har aldrig spelat buzz men verkar jättekul :D

sv. va bra :)

jag sov kanon bra :) <3

sv: tack! vad ska du hitta på ikväll? ;)

Jag är med min kompis! :)

va händer idag ?

ja ska på fest faktiskt :)

:)

sv: okej :) jag lyssnar på musik och gör mig klar :D

ahah kul bild























Follow my on Bloglovin







Trackback