lite brun efter en dag i solen.


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Solen lyser ännu, men jag har lita saker som ska fixas innan jag dra till Visby. Jag ska packa och se till att jag får med mig dom sakerna jag behöver.. ett plus men den här dagen är att jag har blivit brun, det gillar jag.

men det finns ännu lite minus med dagen också, men inte värt att ta upp här i min blogg. har inte så mycket mer på hjärtat och skriva i bloggen. jag har haft en bra dag och snart kommer pappa hem, då jag ska åka till Visby. sen får jag se vad som händer, eller om jag bara sitter hemma hos min bror och chillar. det kan vara skönt eftersom man har lov, men man vill inte jämt chilla hemma även fast det hade vart skönt. men jag hör av mig senare alla underbara läsare ♥

vad har ni gjort idag, tagit några sommar bilder?

Kommentarer

fin bild! :D <3

svar: okej, ska kolla när jag får tid/lust :)

Sv: Ok :)

haha nja.. men tack! :D

svar: typ inget :P

puss

rösta på mig är du massa gull : http://eessrraa.blogg.se/2011/april/rosta-pa-vilken-blogg-som-ska-vinna.html?_tmp=9c08170d21785e4e3700bf10134619b276c9ff62

SVAR okej, nej inte såmycket. Vad ska du göra i visby?

sv: härligt att höra !:)

sv. jaa :(

Sv: Samma,

Ska vi gilla varandras bloggar på facebook? :)

tack darling !!! :D <3

Okej, samma här typ. :D

Ska du göra resten av dagen då??

sv: OKej :( vad heter texten i dina inläggg?

Sv: Hihi thihi :) kram

SVAR jaha okej (:

du tar så jävla fina bilder! :D

jag har också vart ute mycket idag :D så skönt!

Fast har inte hunnit tagit några bra sommarbilder ännu.. det kommer sen!:p

tack så mycket! :)

vsg, ja verkligen!:d

SV: Jag har tappat bort mig själv med ;)

sv; klart man kan! :D

Härligt att få lite färg!



kram

SVAR: Hehe japp

Nä:( men nu är det över för dagen:)

inga sommarbilder här! Imon ska dock jag o en kompis fotas vid stranden.. så hoppas på ännu lite summerfeeling då! :)

sv: absolut:D

- okej, inget :)

gjort idag?

låter bra <3

svar; tack! :)

Sv: Jag mår toppen =)) vad gör du?

Allt är bara fint. Sj?

cool bild , allt bra med dig? :)

jo det är jättebra:) <3

kul o va brun :)

haha ! :)

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/tisdagens-vinnare-ny-omgang-2.html

KRAM

sv; kul att höra, samma hos oss :D

btw, fin blogg!

mvh / Bästisarna

jag har träffat min bästis och vi var donken och jag köpte 2 naglack

härlig bild!

allt bra?

kram

vilken härlig bild!

sv: Tack!:) härlig bild på gräset...tyvärr är det inte sommar här än så jag har inga sommarbilder än!:P Har lovet börjat bra då?:)

vad har du gjort idag då? :)

sv: Jadå :) Själv?

heh :d

vad gör du? :)

är du brun nu ;)?

vad händer hos dig då:D

Det är bara vår nu men käns som sommar!:p

Håller du med mig?:p

sv: lite ont , men annars är det bra :)

Svar: Varsågod :D

Tack! :)

mjuusic:D<3

är det kul att läsa media? jag ska göra det efter sommaren :D tror det kommer bli super!

japp.

Vad gör du?

hehe,brabra! Vgd?:)

helt ärligt så vet jag inte vad jag vill bli. men älskar att fota, typsiskt nog är min kamerasladd borta! -.- haha xd

Härligt att höra =)

lyssnar på musik och chillar

fin blogg ! :) titta gärna in på min!

haha åh :( drygt när man är i affären i sånna fall!

ja det suger haha!

ja & ser verkligen fram emot det!:D

jag mår jättebra:D

Haft en bra dag? :D

okej, jag har nyss duschat :)

Så fin bild! :D



Svar: Tack så mycket!! :D

Tycker du är duktigare, men tack:)

Ha en fin kväll:)



Om du gillar min blogg , lägg gärna till den på bloglovin:)

hihi ja , vad gör du ?

jah ;D

Gud vah fina bilder du tar :)



kika gärna in i mon blogg :D <3

SV : jorå , allt är toppen . självdå? :)

vad fiiiin blogg du har, älskar din header. hoppas du haft en bra dag. kraam :D

Super fin blogg och du tar jätte fina bilder! :)

sv: Vad kul, lycka till! :D

inget speciellt :)

sv: hihi det är lugnt, jo det är bara fint. så himla fint väder ute ju, hur är det själv? kram :D<3

du tar så sjukt fina bilder! :o

Är med en kompis :D <3

SVAR: Tack :D Kommentera gärna och säg vad du tycker om den, den med färg :)

gå gärna in på min blogg och fråga mig saker i "frågelådan" kraam! :D

SVAR: Ja, allt är bra :) med dig då?

hehe ja :d

jätte fin bild!



vad gördudå? =)

Hoppas du haft en underbar dag, även med ett litet minus! :)

SVAR: Tack! :D Är jätte nöjd

Svar: Så lite så sötan! :D<3

inte så mycket. ska spela med min bror =)

Häärlig bild! :)

Allt bra med dig? :D

sv : Vad konstigt har skrivit till dig!

Men skriv ett pm till mig!<3

SV: Allt är bra :) själv da? <3

sv. Ah :(

Jo det är det själv då ? :)

Det är bra! ^^



Vad ska du hitta på i veckan? :)

varsågod :D<3

sv: Lovisa Wetterberg

SV: vad bra da :)

SVAR: Haha! :D gjort för kul idag då?

Svar: :)

Har du haft en bra dag ? :D

Sv: Jag kollar lite på tv :) Har din dag varit bra idag :)?

sv. det är sjukt roligt! :)

SV : vad bra , händer imorgon? ;)

sv; så lite så :D

vad gör du? :)

sv : Jag och en kompis sitter i spagat :)

inte mycket, dudå? :)

sv: Bra , men jag tror jag redan hade dig ;s

Ajja pröva skriv till mig nu då? <3

Svar: Jag ska vara med kompisar, shoppa och träna dans! :D <3

härligt med sol! :D

aa eller hur !

Fina foton du tar!:)

allt är toppen med mig ! (: planer för imorgon ? :D

okej! :)

vad gör du? :

sv. ja, gör det! jag rekommenderar det! :)

haha jag har också fått färg! mamma sa "oj va du har fått färg i ansiktet" förut! made my day ;D

det är kanon

ska trycka i mig lite paj med vaniljsås snart kraam

haha ja visst är dem söta :D

Hej! Just nu så har jag startat igång en tävling på min blogg. Du har chansen att vinna jätte fina örhängen. Kika gärna in på min blogg så får du mer information i det senaste inlägget!



PS. Ursäkta mig om du inte tycker om såna kommentarer!

KRAM!

Jo de kan ju vara skönt att slappa

SV: träffa några :')

hänt idag då? :D

sv: najs :) ne ikväll blir de la att kika på någon serie eller något liknande :)

sv: så lite så:) vad händer?:)

Solen tar ju grymt mycket nu på försommaren :O .. sjukt egentligen :D

har du haft en bra dag? :)

sv:Okej:) redigerar lite foton å sånt:)

SV : jag med , vart du brun? :D

aa :)

Haft en bra dag ?

Svar: Så bra, jag med :)<3

vad fin bild :)

sv:Jajjamän!:)

SVAR : nice :)

Just nu har jag en foto-tävling på min blogg, Där man vinner en bloggsvarsinbjudan och en FET länk!

kika in och kolla reglerna och var med och tävla sötnos! :)<3

Svar: så bra :D

Åh älskar vädret ute jag med! Allt bra med dig förövrigt? :)

härligt :) jo den har varit helt okej!

härligt! det är bara bra:)

härlig bild

Idag har jag varit ute och solat heeela dagen, och fotat lite :)



Hoppas du får en fin kväll! :D

sv: haft en bra dag :)?

- kvällens länk på bloggen, var med :D

snygg bild :p

sv;: najs :D jo min dag har varit skit bra <3 ph va skönt med sommarjobb, ja har inte fått svar än å de är lite jobbigt

:)

fin blogg :D

kika gärna in på min, har en tävling där man kan vinna ett par fjäderörhängen!

nae, har ingenstans att jobba ^^ du då?

kul, på vilket sätt? :p

vad kul :)

Jag har faktiskt tagit lite sommarbilder idag! :) Lagt upp en på bloggen ;)

Jag vill också få färg! åh. Men kommer kunna bara bada och sola på stranden i år. Saknar min stora trädgård lite grann. Där kunde man vara i fred och sola.

Fast det bara är en bild på gräs så är det en väldigt fin bild :D gillar de klara färgerna och att man faktiskt ser solen lysa på det :)























Follow my on Bloglovin







Trackback