månen är underbar ibland


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm

Igår var månen riktigt fin, den var nästan orange när jag och min syster åkte hem.. det var meningen att jag skulle gå ut och ta kort på den när jag kom hem, men fick annat för mig.. och lagom när jag kommer ut var den inte alls lika fin, dumt av mig.. själv blev jag inte nöjd med den här bilden, jag kunde anstränga mig lite till men hade ingen lust.

Ligger ännu ute i solen och börjar bli brun, så sköönt att bli lite brun nu till sommaren. min lillasyster och hennes kompis ligger med täcke och kudde, förstår mig inte på dom. det är riktigt varmt och dom ligger med massor av kläder på sig..

såg ni månen igår?

Kommentarer

-bara bra :)

vgd denna soliga dag dååå?

jag vet inte...det va bra innan och så gick allt åt skogen. :/

fin bild :)



sv; yes :)

Jättefin bild :-D



Svar: Tack! :)

Sjukt fin bild :D Jag har varit med en kompis sj?:D

Vad gör du?

håller med dig! btw fin fin bild

jag såg månen igår den var otroligt stor och lyste starkt orange ;) har lite bilder på den jag med

aa :D

sv: tack, ja det ska nog jag oxå :D

ja månen va fin igår kväll! :D

Så härligt! :D

Har också varit ute i solen idag, det är verkligen skönt ute!

Vad har du gjort idag då??

Hej! :) Undrar du hur man byter teman på facebook, google osv. Kolla då in på min blogg för där berättar jag steg för steg hur du ska göra :)

Kram! :D

Sv: De lät skönt:D Jag har inte lika skönt:(

sv. ah, gick ut innan och skulle sola men det blåste för mycket så jag gick in igen, haha :D <3

Planer för dagen

Allt bra idag?

sv; okeej :D

I helgen hare jag bara varit med kompisar , fester och såntdära :)

Haft en bra tisdag?

eller hur! :)

Frågestund på bloggen nu, så klicka gärna in på länken nedan och fråga någonting!



http://augustiflicka.blogg.se/2011/april/fragestund.html#comment



Kram!

håller med :)

Hur mår du idag?

Rikitgt fin bild :)

Fixar du blogg design / headers? Puss

guwd vilken snygg header! allt bra? (:

Det är min kusin som ska gifta sig :) :)

häärlig bild!:d

Fin bild!

sola o packa :D

Hej..



Vet du hur man får till de där som du har längst uppe i länken nästan.. "Beatrice - en blogg med bilder" .. har försökt klura ut men lyckas fan inte haha

Cool bild :)!

ja! :)

sv: Härligt att höra:D det är fgint!

sjukt fin blogg! :)

Vad använder du för kamera när du knäpper? :)

Kram på dej!

Alltså ibland förstår jag mig inte på folk ;)



I ditt inlägg så står det:

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

Kamera: Canon EOS 500D + 70-300mm



och så frågar folk vad du har för kamera? :o haha wtf? :P

ohh, snygg bild! =D

jag såg också månene när den var så igår, men jag vågade inte gå ut och ta kort. haha det var för mörkt ;)

jag såg den och fotade den! :)

Jag såg den, den var jättefin!

sV: jodå :) hur har du tagit en så bra bild på månen :)?

sv: okej, den var väldigt fin :D

Månen är alltid otroligt härlig! Älskar när jag ser den på himlen :)

riktigt fin bild :)

gud vad du är duktig på att fota! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback