more and more our of every day

Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

igår skulle jag försöka skriva ett inlägg runt tio tiden, men tror ni det gick? nej det gick inte att kommenater det inlägget, så jag tog bort det. men iaf, jag gjorde inte så mycket igår tog det bara lungt och lite.

Idag är det torsdag, fast det känns som en fredag. När det är torsdag betyder det att vi ska ha engelska hela dagen, kommer bli en helt okej dag tror jag. Efter får jag se vad jag ska göra, vet iaf att jag ska träna på kvällen. ska bli rätt roligt, om det inte är för kallt bara.. jag vet inte hur mycket jag hinner blogga, men jag ska försöka göra mitt bästa. Ni kanske får se min outfit sen, men nu måste jag fixa mig och dra till skolan annars kommer jag missa bussen om jag ska sitta här och blogga.

men ha en bra dag så hörs vi senare i bloggen.

Kommentarer

sv: Kul att du gillade den stilen:)



Åh, vårtecken!

Tack (:

riktigt fin blogg,

allt bra :)?

- ja ;) vgd?

jag med! :)

Jo det är okej, känner mig lite illamående och magont, men det går väl över under dagen hoppas jag.. vilken dag i veckan är din favorit?

God morgon!

Nu är man vaken igen och nu sitter man vid bloggen igen och ska försöka göra 2st nya logos till min blogg!

fin bild ! :D

Allt bra?

gud vilken otroligt fin bild!!! :D



PUSS

SVAR: Jaha haha okej :D

Varsogod! :D

vad händer idag?D

sv. Jo jag mår bara bra :)

Asså din header är sjukt fiin, och hela din design :)

Super fin bild:D

Vad har du för dig? =)

vad gör du? :)

Jag med (:

haha nej :)

Åh, vilken härlig vårbild!

sv: jaah:) jag vet itne!

haha :D

När slutar du då? :)

härligt!

det är bara bra

sv; :).

<3

sv: skönt att höra =) allt är bra här med!

vad gör du då? :)

Har skrivit hos dig innan,men spela roll! :D

Megafin blogg.

sv; okej :)

åh, ge mig sommar när jag ser bilden!! :D

hur äre med dig idag då? ^^

Vilken vacker bild! :) Ni måste ha fin natur där iaf. Jag och sambon ska spendera mycket tid på Öland i sommar då hans föräldrar har ställe på Böda Sand och där ska det tydligen också vara väldigt fint. :)



Hoppas på en outfitbild sen!

Allt bra?

behöver jag säga att bilden är jättefin?;)

sv: Blev fett sugen på sån macka nu :(<3

Kika gärna in på denna supersöta kattblogg! Kanske följa via blogglovin så du inte tappar bort mig? :) Ska även vara med i en Halebop-reklam, den dyker upp om några dagar på bloggen!



/Blöta nospussar

torsdag och imorgon fredaaag

allt bra idag? :D

jätte fin bild :D

skönt :)

fin bild :)

absolut !

sv; :)

SV: samma här, faktiskt. Bara längtar tills man kan gå ute i bara shorts och bikini-topp och fotografera!!



Hihi :)

jag slutar halv 3 :)

svar: Nja,sitter hemma & är sjuk :/

sv; :)

Sv: :-)

Hittar du på?

Bara bra!

fast har skit lång rast :/

:) va gör du om dagarna då?

sv hääärlig t:D det är toppen :D

svar: jo, det är bra är fortfarande förkyld bara -.-

va göru? :D

:D

Ja, mycket :D de ser jag fram emot!

igår så tog jag det lugnt och var på stan en sväng.

vad gör du idag då?

Kram

skriv gärna en fråga på min bloggsvar (skulle betyda mycket för mig)

ska vi förlja varandra med bloglovin? :)

Jag gillar bilden :)

sv :D

hejsan! (:

jag heter också beatrice haha. awesome ju. (y' allt bra med dig tjejen? :D

härligt foto :)

fin bild!:D

fin bild :)

tävla i dagens blogg och få en länkning i menyn (:

tyckte också att det kändes som fredag idag!

Vilka vackra bilder! :)

Fina bilder du tar tjejen! Är det fotograf du är sugen på att bli?

Hejsan söting ! Ville bara säga att du är välkommen in till mig och vara med i Dagens blogg eller du kanske vill göra ett länkbyte med mig? :) Kram!

Åh riktigt fin bild

Vååår! =)

riktigt fin bild :D och jätte fin blogg ^^

snygg bild:D

btw as fin blogg du har:)

fint!

Vilken underbar bild!!!























Follow my on Bloglovin







Trackback