nöjd med helgen, fast vädret vart dåligt!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

okej, lite bildbrist just nu men orkar inte ladda in bilderna från min kamera.

Vaknade just super skönt, idag ska jag bara ta det lungt och chilla lite. Fick sova tolv timmar idag, hur skönt är inte det? det var ett tag sen man sov så länge, men iaf. ni får se alla bilder senare när jag orkat laddat in alla bilder på datan.

Igår åkte vi ut till kellunge, för att det var en fest där. och jag kan bara säga en sak, det var så otroligt roligt. har aldrig haft så roligt på flera dagar. synd att jag inte hade med mig min kamera, för det var verkligen super roligt. vi drog tillbaka vid stan kanske vid halv tolv tiden och gick hem till Gustav för han hade fest träffade några vänner man inte träffat på länge och sen åkte vi hem. Extra tack till Farre, My & Emma för kvällen & tack alla andra också det var underbart!

Vad gjorde ni igår då?

Kommentarer

sv; fast det är bätttre nu tack! :)

jag har också haft en ganska bra helg. :) har inte gjort ett skit och det har varit riktigt skönt! ^^

fin bild :D

Allt bra?

Okej, jo det är väldigt kul. :D

sv: de är bra här med :D

Det är bra med mig, har du aft en bra helg? ;)

Jag mår bara bra hur är det själv :)

nemen tjena bruden ;D

SV:Vad bra :)

Samma :) Haft en bra helg annars då? :)

sv : Ja dom är fräcka :D

Min har också varit bra :)<3

Fin bild! :)

vad gör du idag darling :D ? <3

det gör jag med :D! <3

Sv; allt är super, tack :) själv? <3

sv: Allt är bra med mig! :D

Hur är det med dig?

Hoppas du får en bra söndag! :)<3

fin bild:D

Härligt :D Min har också varit bra :) <3

Har du några planer för idag? :D

SV; jo ja har bara vart med mina underbara vänner emelie och emely ! :D och sen martin också, vad ska du göra i veckan som kommer då ? kramissssssssssssssssssssssssss

eftersom du alltid är så snäll skulle inte du kunna göra frukost t mej :$?

Sv; va bra! :) <3

ok

sv: samma :D<3

wiie :d kan du göra en sån mega frukost :D ?

jag är as hungrig :(

gillar du att fota? :)

sv: det är bra här med :D<3

<3

Jag ska dra på träning senare idag :)

Sv; JO allt är bara bra, laddar inför hopp träningen! Själv då? KRAM (:

w baby du e bäst :D! <3

Fin blogg :D

Igår hade jag myskväll med pojkvännen och nu vill jag springa ut i regnet! :) Tycker det är lite mysigt med regn men högst en dag sen vill jag ha solsken! :D

fin blogg :)

åh, va fin bild!! :D

sv. faktiskt inte, hosta och ont i halsen :/ självdå? :) <3

sv: bara bra! :)<3

Sv: haha :) jag vill verkligen ha vår o speciellt sommar! :D

Förresten, jag är med i en fototävling så det vore jätte snällt om du vill lägga en röst på nr två här: http://standingcarla.blogg.se/2011/april/fototavling-tio-finalister.html#comment. Tack!

sv.

oj tack så mycket! :D

jag mår fint och skall köra igång med provläsning nu.

Hur mår du själv?

kram Zara

SV: jo det är bara bra med mig =) hur är det med dig denna regniga söndag då? <3

Sv. Jag vet inte riktigt men nått roligt eller nått du tycker är snyggt :)

Sv: Varsågod!

Ja det är jätte bra med mig. hur är det själv?

Vilken fin bild, väcker massa härliga vårkänslor :)

sv: tack, jag mår bra! hur mår du? ; )



jättefin blogg och du är med söt : )

sv: jaha va kul:D

sv: haha du hade ju tur då :P ja jag blev faktiskt de men de var sådana där dåliga saker typ kolla en älg och ja typ VART :P haft en bra helg?

sv: så kul :D

jaha, då vill jag nog hellre ha en Canon EOS 500D

det verkar lite braigt om man kan filma oxå!!!! :) <3

sv; tack själv :)



allt bra med dig? :)

härlig blogg!



lämna gärna en fråga i min frågestund!

http://jonnabjarneteg.spotlife.se/2011/04/03/fragestund/

göres sötnos?

sv: härligt, jara allt e najs :D

du är bäst & nu har ja ätit :D <3

aw,tack så mycket!:)

sv; tackdu!

såå kul, jag var på bio, och chillade :P



puss

vad bra :D

min helg var toppen!

Vad gör du? :)<3

sv; det är bara bra :D

SV; jo imorgon är ja ledig sååå jag ska kanske besöka en annan skola som jag kanske ska byta till ! (-: KUL, hur äre annars dåå ? kram

Vad fin bild!:)

riktigt fin header!

allt bra? :)

fin!

sv: jodå allt är bra. Nästan iaf.

Själv ? :)

oh vilken vårig bild :)

Jo det är bra med mig, du är det själv? :)

Jag mår jättebra, hu e det själv!!! ;)

SV: samma här helt okej :P :D

Härlig vår bild..Våren är så härlig med alla dessa fina vår blommor som ttitar upp här o där---kram

härlig bild!:)

härlig bild!:)

Vad fin bild!

cool bild























Follow my on Bloglovin







Trackback