nöjd tjej efter en underbar kväll


Foto: Viktoria Molin (min vän)
Modell: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Hemma efter en underbar kväll, och jag är super nöjd. Först fick jag mysa med några tjejer på stan och sen gick vi ner till strandpromenaden. Vi satt och grillade masmelos och banana och åt lite choklad till dom varma bananerna. Vi var fem tjejer som satt och myste och hade riktigt roligt. det var verkligen som en sommarkväll, i Visby.

Senare runt sju tiden så kom Marcus och en kompis, satt där ett tag till. och hade riktigt mysigt och lyssnade på musik. hade även super roligt, roligare än vad jag hade tänkt mig. tror jag inte skrattat så mycket dom senaste dagarna. Finns inge ord och förklara kvällen, det finns så mycket vi gjorde och jag är såå nöjd med kvällen. tack alla underbara personer. nu ska jag sätta mig och ladda in alla bilder på datan och ladda upp dom på facebook. har lovat att jag skulle göra det ikväll.

hur har eran kväll varit?

Kommentarer

Haha aa... :)

sv: ja :D

allt bra ? :)

så härlig bild!



sv - det är bra här med :) hoppas att du har haft en bra dag!♥

sötnos, vill du göra mig en liiiiten tjänst? :) Om du går in på min blogg så ser du ju att jag har som små menyer med kategorier och annat. Håll musen över tips, gå ner på "bloggar" men klicka INTE, håll bara över and tell me what you see!? ^^

SV: varsågod :D

sv: vi åker till västervik imorgon och hälsar på min familj :D så stannar vi där till på söndag.. Och på fredag ska vi basta, sola och bubbla ;)

Va gör du just nu då?? :b

hoppas att allt är bra med dig och du får en härlig kväll! kram♥

sv: vilken härlig bild på dig :)

Ha en bra kväll

de e okej, sj? kram

Hej söta du! :D

Var med i dagens blogg hos MIG :)

kramar fridajohanssons.blogg.se

Härligt =)

sv. jaa :D

absolut, själv?

Så kul det låter ! :)

Fin bild!



Svar: varsågod :)

Det är bara bra, själv? :)

yes :D

sv: Det är baara köra på :D

vad gör du? :D

Det låter som en underbar kväll! Visst är det härligt att känna sådana sommarkänslor!! :) Det är underbart, jag tycker det känns som sommar ute!!=)



SV: Okej, bra att filmen slutar bra! =) ska kanske se den ikväll, den finns ju ändå på youtube! =)



Hihi, verkligen superdupersöta barn! Hihi, xD, ser de ut som tjejer för att de har långt hår? =) Bra att du trivs med alla syskon- det skulle jag nog också göra om jag hade så många syskon. Skönt att vara i mitten av alla syskon! Jag är äldst, har somsagt 2 ynge syskon ;-).

Allt bra med dig idag? :)

sv: aa, samma :) görs?

SV: Njaa, de är väl okej:)

okej, skönt att höra :)

Fin bild. Snart är sommaren här. Skönt eller hur ? :)

Hoppas allt är bra med dig. :)

Gud vilken fin miljö :o

SV; Vad kul att du är med!:D

Allt bra??:D

ännu en fin bild på dig :D

svar: haha!



tack så mycket!

har nyss tränat (:

Härligt att höra! :D Det är ganska bra

Fina du! :)

SV; tack och glad påsk hihi :)

sv: ja, det är jättebra här :D

svar: varsågod :D <3

va göru? ^^

okej, samma här :)

sv: hehe ja :D gillar din blogg jättemkt!

Jag sitter med mina tjej kompisar och tittar på en fotbolls match :) vad härliga bilder! vad har du för kamera ? kram

roligt att kvällen var lyckad!:D

gött:D

sv: Yeeeah :D

har tränat :)

sv. Ah :D

svar: hihi! :D

svar: ska snart göra mig i ordning, ställa laptopen på stolen vid sängen, sätta på en massa Svampbob Fyrkant avsnitt och sen läsa en bok innan läggdags :)

=)

Fin bild :)

Ja :D

SV; tack sötnos! :)

O, tack! (:

19 år och är försvunnen..

78 timmar borta från en sorgsen familj..

hjälp oss alla gävles ungdommar och stötta oss..

vår bror är faktis försvunnen

någonstans där ute finns han...

och någon ligger bakom försvinnandet..

läs mer om det här på vår blogg

godie

så lite så

sv: Är med en kompis :) <3























Follow my on Bloglovin







Trackback