nu börjar mina dagar med bästa Viktoria.


Foto: av min kompis Farre.
på bild: en bild på mig från igår.

Vilken dag och änligen har jag tid att skriva ett inlägg. Kom just hem från fotbollsträningen, det gick rätt bra idag. fast vi tränade på grus, gillar inte att träna på grus. det var super fint väder hela tiden, fast det såg ut att det skulle börja regna. imorgon taggar jag och Viktoria för träning igen, det ska bli super roligt.

Annars idag har tagit det lungt, först så hade vi engelska i skolan fick sluta tidigt. tog bussen med Linus, Lucas och Viktoria. det var en riktigt trevlig bussresa, hade super kul på dom 30 minuterna som vi satt i bussen. iaf så efter så skulle Viktoria sola, jag tycker det är onödigt att kasta pengar på att sola. efter gick vi och åt på pastavagnen och hade super myisgt sen hem och iväg på träning. och lucas laddar upp bilden imorgon eller något.

kan inte svara på kommentaer ikväll, gör det imorgon..
vad har ni gjort för roligt idag?


Kommentarer

Sv: Nej det är inte kul när någon e dryg och man inte bara driver med varann! ;)

Hej söta du! vad gör du då? :) kram!

SV:Det är bra här med :)

Görs?

mysig bild ^^

sv: åå tack! :D

sv; :D

sv: Så lite så :)

Haft en bra dag ? :)



www.michazz.blogg.se

Sv: Vad bra :) Jo jag mår bra =)

Min dag har varit helt okej, köpt lite grejer & så som du kanske kan se på bloggen ;)<3

vad göes ;)

sv: aa, samma ^^ görs?

Vilka converse tycker du är snyggast, ettan eller tvåan? :D



http://juliaaj.blogg.se/2011/april/ettan-eller-tvaan.html#comment



Kommentera Gärna :)

okej :) musik ;p

fin bild:)

fin bild.

sv: okej =) sitter och kollar på lyxfällan :)

hoppas du haft en bra dag?

Mysig header! :)

ja visst:)

gjort idag då?

Det är bra med mig med, ska det bli skönt med helg? :)

Fin blogg och fina bilder du fotar! :)

superfin header :)

mysigt att fika :D

Fotboll är kul, önskar jag tvingades spela det när jag va lite. för nu vågar jag inte börja (A) hahah

hej !

jättefin blogg !

jag har en tävling som jag starta precis, kika in & se ifall det intresserar dig :)

hoppas du deltar!

ha det bra!

kram!

sv' du är! :D

God natt! :D Sweet dreams! :D

Hejsan!



Det är så att jag och min pojkvän överväger att åka iväg en månad till Thailand i vinter.

Då ingen utav oss har varit där tidigare tänkte jag att det skulle vara kanon om jag kunde få lite tips här på bloggen, typ "do's and don'ts".



Om du inte har några åsikter eller tips alls är det bara att du raderar denna kommentar, men alla rekomendationer mottages varmt! :-)

tack :D

Hej! jätte fin blogg :) Har en fråga till dig något som jag gått runt och tänkt på så jag frågar runt lite. Hur gör man slut på rätt sätt ? kram

mysigt!



PUSS

roligt med fotboll =)

hoppas du får en bra dag (:

godmorgon:D

Kolla min och nattis blogg!



*Slankare kropp tips

*Shopping

*Glass premiär!



KRAM MOA

heey honey , gå in på min blogg och kolla om du gillart!;)

Det ser gott ut

God morgon, allt bra?

förlåt för väääldigt segt svar men har vart iväg i helgen utan dator ;)

Men hur är det med dig ? (:























Follow my on Bloglovin







Trackback