nya skor behövs!


Foto:Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Nu var det på tiden att köpa nya skor, inte riktigta converse men dom räcker att ha just nu. för jag har verkligen förstört mina riktiga helt nu och det är inte bra.. jag inte har några andra skor sen förra året, så iår blir det att köpa många nya.

Sitter och lyssnar på musik på spotify och bara njuter av den sista dagen av lovet. Tillbaka till skolan imorgon, inte alls så taggad. jag brukar verkligen inte gilla loven, men det här lovet gillar jag. fått gjort mycket saker som jag vill, plus att jag tycker det har vart skönt att få vara ifrån några personer. sen om det här lovet inte vart det bästa så är jag ännu super nöjd med lovet. nu ska jag ner och gå på stan med min storebror och lillebror, det blir mys.

vad ska ni göra idag då?

Kommentarer

jarå:) händer ikväll då?

sv: jag mår också bra :D ♥

några planer för helgen ? ^^

Hej, allt bra med dig? :)



Btw.. Ny design på bloggen, kommentera gärna vad du tycker!

sv: jo de låter inte som roliga kommentarer, sådana är ju bara tråkiga att få

Hoppas du haft det underbart i Påsk och under lovet :)

Okej. Allt är bra :)

Vad gör du ?

- hihi ;D

görs?

älskar Converse skor! :D

svar: yes, så jag låg ute i solen igår, och fick fan lite färg, har fått lite mer idag :D

sv; okej ;) jag svarar på kommentarer och tittar på tv :)

Härligt att höra :)

Dagensblogg tävlingen är nu avslutad, kika in & kolla om DU vann.

Om inte du vann så var gärna med igen! kram!

ska oxå köpa mig ett par vita converse, skit snyggt!

grattis du blev dagens blogg !

http://emamiis.blogg.se <3

HÄRLIGT! säger till när jag har valt ut vinnarna, lycka till! :) lika skor som mej ;) nästan :p

SVAR: Tack, allting är bra med mig! :) Själv då?

Annars hade dom påskerbjudande på intersport denhär helgen. röda, vita, svart, och marinblå converse för 500 kr :) jag slog till med ett par vita! :)

usch nu ska jag sätta mig och pilla med en ny header :D

Vilken fin blogg du har! Btw älskar dina bilder, så sjukt härliga! :)

converse är lätt dom skönaste skorna nånsin! + att dom passar till allt :)



sv: haha jaa det var asgott med glass och godis. men nä nu börjar mitt nyttiga liv ;)

sv: de är toppen! :D

vgd?

haha aa :D

ja :D

dagens blogg är dragen , kika in och kolla ifall de blev du ;) kram!

converse<3

Sv: Så bra :) nice skor tänkte också köpa vita men dom fanns inte i min storlek :P

svar: åh vad glad jag blir att höra att någon uppskattar det, du gör mig glad också ska du veta sötnos!



Jorå solen skiner då är man alltid glad.. nästan :)

hihi självdå? :)

De där conversen är ju i prima form ser det ut som? :o

sv; Okej härligt ! :) det är la bra här

Hänt idag då ?:)<3

Sv: Haha njaa.

Vad gör du nu dp? :)

Allt bra denna soliga och fina dag? :)

Kram



http://emmyasklof.blogg.se

sv: hihi:D Har du ätit mycket ägg eller? Eller har det blivit mer godis snarare? =)



Snygga skor, även om de inte är riktiga. De SER riktiga ut faktiskt om man inte tittar sådär noga. De behöver inte ha ett märke på sig för att vara snygga(A)



Ha en fin dag!

sv: härligt!

allt är bra med mig :)

vad gör du? :D

sv: Åh vad mysigt och bo där!

Veckans blogg. Var med och ta chansen så kanske du vinner!

Kramis :)



Fin blogg!

http://eessrraa.blogg.se/2011/april/sommar-fest-outfit.html#comment

skriv gärna vad du tycker om denna outfit

Alltid kul att köpa nya skor :)

sv: okej ^^ allt bra?

Okej vad bra!

med mig är det toppen :)

Vad har du gjort idag då?

Fake duger lika bra enligt mig :)



Gör gärna ett konto och rösta på mig i Metro on stage genom att klicka på det gröna hjärtat här: http://onstage.metro.se/artist/3133

Kommenterar du även i ett inlägg på min blogg att du har gjort det och vilket "röstnummer" du har får du en länkning. Det skulle göra mig jätteglad, vill verkligen att det ska gå bra! :D

DAGENS BLOGG - Vinnare & ny omgång uppe nu! Lycka till!! :)



Kramar, Sannaakarin

Samma :D

Hej sötnos! ;*

Hur var din påsk? ;*

Snygga skor :D

Kom precis hem från köp centret :D

varit och shoppat :)

Hejsan, hur mår du? :) Hur har din påsk varit? Kramisar! :)

Sjukt fin blogg :)

Har din dag varit bra? <3

kram!

Sv: Det är bra med mig ocksåå! :) <3

Jättefin blogg ! :D

Fina :)



allt bra idag? <3

Förlåt om du inte gillar den här frågan (om du gör det) men ska vi följa varandra via bloglovin??:D

KRAM:D

Härligt med nya skor! :D



SV: Så lite så :)

sv: Visst var det snyggt:)

Godis är gott.

är dom från skopunkten :O ?

convers ♥ vita, extra snyggt sen när man är brun!























Follow my on Bloglovin







Trackback